דף הבית עסקים שיווק ופרסום דפוס: יתרונות וחסרונות של עבודה בבית דפוס
דפוס: יתרונות וחסרונות של עבודה בבית דפוס
אביב יועצים 04/01/13 |  צפיות: 3065

אם התחלתם את צעדיכם הראשונים בעולם הגרפיקה ותחום ה"פרינט" מרתק אתכם, אתם בוודאי מתעניינים בחיפושי עבודה בבתי דפוס. ובכן, כמו בכל מקום עבודה אחר, גם לעבודה בבית דפוס יש יתרונות וחסרונות.

חסרונות:
עומס - בתי דפוס רבים מוצפים בעבודה, שנראה שלעולם לא נגמרת. למרות שכל הנושא של דפוס הוספד כבר אינספור פעמים בעבר, עדיין אנשים רבים פוקדים בתי דפוס, מזמינים כרטיסי ביקור, הזמנות לחתונה, ברושורים, מגנטים, ניירת עסקית ומה לא. הגרפיקאי התורן מוצא את עצמו מוצף בעבודה, כשהממונים עליו מצפים ממנו "לתקתק" ולעשות ת'עבודה מהר ככל האפשר.

תנאים לא אטרקטיביים במיוחד - כידוע, בית דפוס אינו מקום עבודה מתגמל במיוחד. הדרישות גבוהות מאוד אבל השכר - נמוך. אם אתם מחפשים רכב צמוד, ארוחות מסובסדות, תנאים סוציאליים מפנקים ושכר יפה, בית דפוס הוא כנראה לא המקום בשבילכם. התנאים הירודים והשכר הנמוך מקורם בהיצע הגרפיקאים הענק בשוק, שחלק רב מהם מחוסרי עבודה ומוכנים לעבוד תמורת מינימום של תנאים.

עלולים להלביש עליכם תפקיד של "כלבויינקים" - בבתי דפוס קטנטנים אתם עלולים למלא כמה תפקידים: גם מעצבים, גם פקידים, גם אנשי שירות לקוחות וגם אנשי שיווק, מה שישאיר אתכם מותשים וחסרי נשימה.

עבודה עם מחשב נחשבת כמאוד מתישה - ישיבה של שעות רבות ובהייה במסך היא מתישה מאוד. בסופו של יום הגב שלכם יהיה נוקשה, הכתפיים תפוסות והצוואר כואב.

עבודה עם אנשים עלולה להיות שוחקת - לקוחות עלולים להיות מאוד תובעניים, לדרוש מכם אינספור תיקונים ולהיות חסרי סבלנות, כשעליהם להמתין יותר משלוש דקות.

מתיש מבחינה יצירתית - אתם עייפים, מותשים וסחוטים. הבוס "יושב לכם על הראש" עם סטופר. למרות זאת, עליכם לשמר את האנרגיות היצירתיות שלכם, בדרך פלאית כלשהיא. לא משימה פשוטה בכלל.

יתרונות:
הזמן עובר מהר - כשאתם עסוקים וממהרים כל כך, הזמן אינו נמרח והשעות טסות.

מגוון רחב של אנשים - במהלך עבודתכם יצא לכם להכיר מגוון רחב ומרתק של לקוחות, שכן היום כל בעל עסק פונה אל בית דפוס, החל מאינסטלטור ועד לרופא.

עבודה יצירתית - אתם עוסקים בעבודה שמצריכה מכם יצירתיות. כשאתם גאים במלאכת ידיכם, תחושת הסיפוק היא עצומה.

הכרת תודה מצד לקוחות - אין כמו חיוך זוהר ומלא הכרת תודה לקוח מאושר.  

לומדים הרבה על הצד השיווקי - במהלך עבודתכם תזכו ללמוד הרבה על עולם הפרסום, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה מילולית.

מוגש בחסות דפוס גוליר הפקות בע"מ - כל צרכי הדפוס, השילוט והעיצוב שלך באתר אחד!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI