דף הבית עסקים שיווק ופרסום דפוס: צעדים חשובים, לפני שמדפיסים פולדרים
דפוס: צעדים חשובים, לפני שמדפיסים פולדרים
אביב יועצים 04/01/13 |  צפיות: 2815

היום, עיצוב הוא חלק בלתי נפרד מכל עסק באשר הוא. יש לו השפעה עצומה על הלקוחות, במיוחד ברמה הלא מודעת. עיצוב מוצלח יעביר את המסר של העסק שלכם ללקוחות. הוא ידבר בשקט על העסק שלכם, אם הוא עכשווי, טרנדי, או מיושן ו"פאסה". זוהי הסיבה שעליכם להשקיע מחשבה רבה, לפני שאתם רצים להדפיס פולדרים. מה גם שלעומת מוצרי דפוס אחרים כמו כרטיסי ביקור, פולדרים יקרים יותר. תהליך החיתוך וההדבקה שלהם מורכב יותר.

לפניכם כמה צעדים חשובים שעליכם לעשות, לפני שאתם מתחילים לעצב את הפולדר. צעדים אלו מצריכים עבודת שטח אך מאידך, הם יבטיחו כי לא תבזבזו את הכסף שלכם לשווא.

בדקו את השטח אצל המתחרים שלכם - כיצד המתחרים שלכם עיצבו את מוצרי הדפוס שלהם? עד כמה הם השקיעו באיכות הדפסה ובנייר מובחר? המחקר המקדים הזה גם ימלא אתכם בהשראה וברעיונות חדשים וגם יסייע לכם להתבלט מעל המתחרים שלכם.

היו מקוריים - אחרי שהכרתם היטב את המתחרים שלכם, הגיע הזמן ליצור עיצוב חדש וייחודי לכם. ייחודיות היא עניין חשוב מאוד, במיוחד בתקופה שבה עסקים נאבקים על תשומת ליבם של הלקוחות.

הכירו את קהל היעד שלכם - לא משנה כמה העיצוב שלכם יהיה יפהפה ומקסים, לא תהיה בו תועלת רבה, אם הוא לא ידבר הישר לקהל היעד שלכם. לכן, לפני שאתם ממהרים להסתער על גיליון ריק של "אילוסטרייטור", מאוד חשוב לבדוק מי הלקוח שלכם מבחינת מין, גיל, אזור גיאוגרפי, תחומי עניין וכו'. לדוגמה, אם קהל היעד שלכם מונה בעיקר אוכלוסיה שמאמינה בטבעונות, מוצרים מן הטבע, זכויות בעלי חיים, זו תהיה טעות חמורה להגיש להם פולדרים מעור.

הבינו מה נחשב כרגע "חם" באופנת העיצוב - נכון שאומרים ש"בעיצוב אין חוקים". אבל למעשה, מדובר בתחום שכפוף לטרנדים מתחלפים. כן, האופנה מכתיבה הכל, החל מצבעים, תמונות ועד הפונטים עצמם.

חשבו קדימה - חשוב ליצור עיצוב שיהיה נכון גם היום וגם בעוד מספר שנים. זאת, כדי שהפולדרים שלכם לא יראו מיושנים. עליכם לנסות ולראות את העסק שלכם בעוד שנה ולחשוב: האם הפולדרים ייראו לכם יפים גם אז?

בחרו בית דפוס איכותי, שאתם מכירים את איכות ההדפסה שלו - לעולם אל תעבירו את העיצובים שלכם לידי בית דפוס מפוקפק, רק בגלל מחירים אטרקטיביים. הפולדרים שלכם צריכים להיות מושלמים וללא רבב מבחינת איכות הדפסה ונייר. בית הדפוס שתבחרו צריך להתייחס למוצרים שלכם באותו כבוד ובאותה תשוקה שהשקעתם בעיצוב. העיצוב המדהים ביותר ייראה נורא ואיום, כשהוא יודפס באיכות איומה על נייר דק וזול.

מוגש בחסות דפוס גוליר הפקות בע"מ - כל צרכי הדפוס, השילוט והעיצוב שלך באתר אחד!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI