דף הבית בידור ופנאי הפקת אירועים מועדון בת מצווה: למי בת המצווה הכי מושקעת בעיר?
מועדון בת מצווה: למי בת המצווה הכי מושקעת בעיר?
אביב יועצים 10/02/13 |  צפיות: 2615

אוטוטו הנסיכה שלכם מגיעה לגיל מצוות, אתם מתרגשים? סביר להניח שכן. אבל בינינו, ברור שהיא מתרגשת הרבה יותר. אם בעבר היה נהוג לומר כי כל אישה חולמת ומתכננת את החתונה שלה כבר מילדות, היום כל ילדה ונערה כבר יודעת בדיוק איך תיראה מסיבת בת המצווה שלה.

אירוע משפחתי נחמד עם עוגה, בלונים וכמה מתנות? אז זהו שלא... חלפו ממזמן הימים בהם היה ניתן לחגוג לנערה המתבגרת באמצעות מספר חברות, זר פרחים על הראש ומתנה מאמא ואבא.

כל נערה תשמח להסביר שבת המצווה הוא אירוע רב משמעות ולכן יש לחגוג אותו בצורה המפוארת והגרנדיוזית ביותר שאפשר. החל משמלה מושלמת , שיער מעוצב בתסרוקת מיוחדת, ואיפור שמדגיש את העיניים או השפתיים והכל כמובן מצולם ל"בוק", עוגה מושקעת מקונדיטוריה מקצועית, צלם שיתעד את ההכנות והאירוע עצמו ועד לנקודה החשובה ביותר: המועדון בו יחגגו הנערה, ומספר רב ככל האפשר של חברים וחברות בני גילה.

אז איפה מתחילים?

ההכנות לאירוע מתחילות קודם לכן. במשך חודשים ארוכים יושבות הנערות וחברותיה, ולעיתים גם הוריה של הנערה, ויחד בוחרים את הביגוד המתאים והמקום המתאים. הרי המסיבה עצמה לא תיערך בביתה של הנערה, יש צורך במועדון אקסקלוסיבי, כזה הנראה מפואר ומתאים לחגיגות של נערים ונערות צעירות, אך יחד עם זאת, יודע לעשות את ההבחנה ומותאם לקהל גילאים צעיר יותר: הבר, למשל, לא יכיל משקאות אלכוהוליים. במילים אחרות, מועדון לבת מצווה .

הנערה המתרגשת תצטלם לרוב ב"בוק" מקצועי, שם תדגים תסרוקות, איפור ומערכות לבוש שונות. כמעט בכל מועדון בת מצווה, ישנה אפשרות להקרין את התמונות בצורת מצגת, לעיתים בליווי שיר שהנערה שרה (והוקלט כמובן באולפן מקצועי). מועדונים רבים מציעים אירועים המיועדים לבני ובנות מצווה. לרוב, בעלי המועדון יוכלו לקשר ביניכם לבין גימיקים שהיו בעבר נחלתם הבלעדית של חתונות: שולחנות פוקר (עם ממתקים במקום אסימונים, עדיין מדובר בבני ובנות מצווה), תותחי קצף, זיקוקים, עמדות למשחקי סוני פלייסטיישן ואקס בוקס, קשקושים לרחבה ומגנטים, שכיום שכיחים גם בחגיגות בת מצווה.

אם במועדון אינה אפשרות להקרין מצגת, או לחלופין לערוך כניסה בליווי אפקטים של עשן או זיקוקים, קחו בחשבון שישנה סבירות שהמועדון שבחרתם לא ערוך לחגיגות מהסוג האלו.

לא סתם מועדון, ה-מועדון!

מבחינת הנערה, חגיגת בת המצווה חשובה ביותר למעמד החברתי. ככל שהמסיבה מושקעת יותר ומיוחדת יותר, כך יעלו "המניות" שלה בסולם החברתי. מבחינתה – המסיבה עצמה תיערך במועדון נחשב ואופנתי, רצוי כזה שנראה מתאים לקהל יעד בוגר. זה השלב בו מומלצת התערבות של ההורים על מנת לוודא את התאמתו של המקום לגילאים צעירים. יש לוודא שלא יהיו משקאות אלכוהוליים באירוע, שהמקום מבוטח במידה נאותה, ולראות אם קיימת אופציה להסעת החוגגים הצעירים לנקודת איסוף מרכזית בסיום המסיבה.

***

מוגש בחסות מועדון צצה - מועדון בת מצווה. אצלנו בצצה את נסיכה ליום אחד, נסיכת בת מצווה במסיבה בלתי נשכחת.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI