דף הבית בניין ואחזקה ריהוט איך לבחור כסא מחשב
איך לבחור כסא מחשב
david7140 17/02/13 |  צפיות: 3130

לאור כניסת המחשב אל המשרד המודרני, רהיטי המשרד עברו מטמורפוזה והשתנו פלאים כדי להתאים לדרישות המתקדמות בסביבת העבודה. לא עוד כסאות נייחים, אלא כסא מחשב איכותי, נוח, המתאים לשעות עבודה ארוכות מאוד בסביבת היי טק, עם גלגלים לניידות קלה ונוחה. אך לא רק מושביהם של העובדים מן המניין השתנו והשתכללו – גם המנהל זוכה כיום ליותר, וזאת הודות לתחום של כסאות מנהלים מעוצבים למשרד.

כי עבור חדר המנהל וחדרי הישיבות אנחנו מצפים להרבה יותר מהריהוט המשרדי: הוא צריך להיות לא רק נוח ומהוגן, אלא גם מרשים, כזה שמשדר יוקרה, רצינות, איכות ומקצועיות – אך לא רק במראה שלו, אלא גם במחשבה המעמיקה מאחורי התכנון של כסא מנהלים על מנת שאכן ייתן את האיכות והנוחות הדרושים לנושא התפקיד היושב עליו הרבה יותר מכל מושב אחר במשרד.

חשיבות הנוחות של כסאות מנהלים

אנשים בתפקידים בכירים נוטים לעבוד שעות רבות ביותר, ולא אחת מגיעים לפני שאר העובדים למשרד ונשארים הרבה אחרי לכתו של העובד האחרון. ברבים מהמשרדים חלק ניכר מהשעות הארוכות הללו חולפות בישיבה ממושכת, וזו עלולה לגרום לאי נוחות ולכאבים פיזיים במידה והמושב בו היא מתבצעת אינו טוב ונוח מספיק, ואינו מותאם ליושב עליו.

אי לכך, מילת המפתח בהרבה כסאות מנהלים שכאלו היא ארגונומיה, ורבים מהם הינם גם אורתופדיים – כי לבעלי תפקידים בכירים מגיע יותר, והם זקוקים לכך על מנת לעבוד כל כך הרבה שעות יום אחרי יום בצורה יעילה ומרוכזת.

גם המראה חשוב

אין גם לזלזל במראית העין: יש הבדל ניכר בין עובד למנהל וברושם שהשני מביניהם יוצר בישיבת עבודה או בראיון כאשר הוא ישוב על כסא מנהלים מהודר. כסאות מנהלים הינם גדולים יותר מכסא מחשב רגיל, ופעמים רבות דומים יותר לכורסא של ממש, המשולבת באיכויות של כסא מחשב כדי להגיע למידה המדויקת של נוחות בעת עבודה ופונקציונליות משרדית. הרושם הזה מוגבר על ידי ריפוד איכותי, לעתים אף מעור של ממש, או מבד איכותי. ההבדל בינם לבין שאר המושבים בסביבת עבודה בולט לעין באופן מיידי, ומשדר את חשיבותו של התפקיד הרם של היושב עליהם בצורה מהירה ואינסטינקטיבית, ממבט ראשון.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 david7140


 


מאמרים נוספים מאת david7140
 
התרומה של בלונים לבריתה של בתכם
בשעה טובה ובמזל טוב נולדה לכם בת, והאושר כמובן מציף אתכם מטבע הדברים. אתם רוצים לארגן מסיבת בריתה נהדרת, כדי לחגוג עם כל החברים וקרובי המשפחה שלכם. בין השאר, כאשר אתם חושבים על מחווה מיוחדת לבתכם הקטנה, ועל דרך מיוחדת לקשט את האירוע - תמיד עולה הרעיון של בלונים לבריתה. אז מדוע דווקא הבלונים נחשבים לקישוט האולטימטיבי לבריתה?

עצר אתכם שוטר? עשה ואל תעשה
14/12/14 | כללי
מדי שנה אלפי נהגים "זוכים" לכבוד המפוקפק ומקבלים לידיהם דוחות משטרה הנושאים את שמם. במידה ועצר אתכם שוטר תנועה, ישנם כמה כללים בסיסיים שיש להתנהל ולהתנהג לפיהם במידה ואתם מעוניינים להימנע מאי אלו תסבוכות.

המדריך לבחירת שולחן מחשב
17/02/13 | ריהוט
השקעתם ברכישת מחשב טוב ומתקדם, נישא או נייח. אבל איפה תניחו אותו כאשר אתם עובדים עליו? כל מה שרציתם לדעת על בחירת שולחן מחשב, כאן במאמר זה.

איך לבחור כסא מחשב
17/02/13 | ריהוט
כסאות מנהלים הם חוד החנית של המושבים המשרדיים בכל פרמטר שהוא: מהאיכות שלהם ועד לנוחות הישיבה בהם וכלה בעיצוב המושקע ורב הרושם כיאה לחדר ההנהלה או לחדר הישיבות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI