דף הבית בניין ואחזקה ריהוט המדריך לבחירת שולחן מחשב
המדריך לבחירת שולחן מחשב
david7140 17/02/13 |  צפיות: 3228

כיום אי אפשר בלי מחשב, לא במשרד ולא בבית. אפילו בדירה קטנה אי אפשר בלעדיו, אם להתעדכנות באינטרנט וברשתות החברתיות השונות, אם לצפייה בטלוויזיה ואם למטרות עבודה ולימודים. אך כדי ליצור סביבת עבודה נוחה בעודכם מביטים בצג ומטופפים באצבעותיכם על המקלדת, דרושים לכם הרהיטים המתאימים כסאות ושולחן מחשב.

אלא שאנשים רבים אכן מקדישים את תשומת הלב לרכישת כסא מחשב נוח, על גלגלים, אך פחות מכך על שולחן המחשב שאליו הוא פונה. למעשה, עליכם לחשוב על שניהם גם יחד, ולא להזניח לרגע את נושא השולחן – בעוד שרבים מהדגמים של כסאות המחשב ניתנים לכיוונון דוגמת הגבהה והנמכה, שולחן מחשב הינו כמעט תמיד קבוע. אם הגובה והצורה שלו אינם מתאימים, העבודה בפינה זו תהיה בלתי נוחה בעליל, חד וחלק.

איך בוחרים שולחן מחשב?

הדבר הראשון שצריך לתת עליו את הדעת הוא כמובן המידות המקסימליות של השולחן המבוקש בהתאם למקום שבו אתם מתכוונים להציב אותו – אם פינת העבודה שלכם קטנה, עליכם להכיר בכך מראש ולבחור ריהוט משרד שלא יהיה גדול מדי מכדי להתאים למידותיה.

שנית, גודל משטח העבודה הרצוי נובע גם מכמות המרחב הדרוש לכם, שקשור בכמות הציוד שאתם רוצים להניח עליו. האם מדובר רק במחשב נייד ומעט ציוד? או שמא מדובר על נייח עם צג גדול, פלוס סורק ומדפסת? האם אתם זקוקים גם למקום להנחת ספרים רלוונטיים ואולי גם יומן ואזור כתיבה?

אגב, במידה ואתם זקוקים לחפצים רבים בסביבת העבודה, כדאי לחשוב על שולחן מחשב גדול המצויד גם במגירות ואפילו במדפים, כדי שתוכלו לסדר ולארגן את פינת העבודה בצורה חכמה וטובה.

על שולחן המחשב להתאים בגובהו הן למידות גופכם והן לגובה הכסא. אם הרגליים שלכם לא מגיעות לרצפה הישיבה לא תהיה נוחה, ומומלץ להוסיף הדום עבורם. אם השולחן סגור משלושת צדדיו, בדקו שיש מספיק מקום לרגליים כדי להתרווח במידת הצורך.

ניתן להזמין שולחנות מנהלים משוכללים יותר, בעל חלקים נשלפים – הסטנדרט בדגמים הנ"ל הוא מדף מקלדת נשלף. תבדקו שגובהה מתאים ושאכן נוח לכם לעבוד בצורה זו.

עוד לפני שרצים לחנות

לפני שאתם מיישמים את כל הכללים הללו בחנות, חשוב לבחור את מיקומו העתידי של שולחן המחשב. בעשותכם כן, דאגו לבחור מקום מואר ונעים לעבודה, שקט יחסית, עם מספיק שקעי חשמל וכל הדברים הדרושים לכם עבור המחשב.

 

המאמר נכתב בחסות רשת מיליון כסאות המשווקת מגוון ענק של ריהוט לבית, למשרד ולעסק

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 david7140


 


מאמרים נוספים מאת david7140
 
התרומה של בלונים לבריתה של בתכם
בשעה טובה ובמזל טוב נולדה לכם בת, והאושר כמובן מציף אתכם מטבע הדברים. אתם רוצים לארגן מסיבת בריתה נהדרת, כדי לחגוג עם כל החברים וקרובי המשפחה שלכם. בין השאר, כאשר אתם חושבים על מחווה מיוחדת לבתכם הקטנה, ועל דרך מיוחדת לקשט את האירוע - תמיד עולה הרעיון של בלונים לבריתה. אז מדוע דווקא הבלונים נחשבים לקישוט האולטימטיבי לבריתה?

עצר אתכם שוטר? עשה ואל תעשה
14/12/14 | כללי
מדי שנה אלפי נהגים "זוכים" לכבוד המפוקפק ומקבלים לידיהם דוחות משטרה הנושאים את שמם. במידה ועצר אתכם שוטר תנועה, ישנם כמה כללים בסיסיים שיש להתנהל ולהתנהג לפיהם במידה ואתם מעוניינים להימנע מאי אלו תסבוכות.

המדריך לבחירת שולחן מחשב
17/02/13 | ריהוט
השקעתם ברכישת מחשב טוב ומתקדם, נישא או נייח. אבל איפה תניחו אותו כאשר אתם עובדים עליו? כל מה שרציתם לדעת על בחירת שולחן מחשב, כאן במאמר זה.

איך לבחור כסא מחשב
17/02/13 | ריהוט
כסאות מנהלים הם חוד החנית של המושבים המשרדיים בכל פרמטר שהוא: מהאיכות שלהם ועד לנוחות הישיבה בהם וכלה בעיצוב המושקע ורב הרושם כיאה לחדר ההנהלה או לחדר הישיבות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI