דף הבית בניין ואחזקה ריהוט ריהוט משרדי - הדרך המקורית להרשים לקוחות
ריהוט משרדי - הדרך המקורית להרשים לקוחות
מיכל ז 19/02/13 |  צפיות: 2850

במידה ש החלטתם לבנות עסק, כל הכבוד לכם. ואם ברצונכם לפתוח משרד באופן מיוחד לעסק, עומדת להיות לכם הרבה מאוד עבודה, ואין זה רק בבחינת הניהול השוטף ששייך ל העסק, אלא אף, עוד לפני הכל, תאלצו לעצב את המקום החדש של העסק שלכם.

הדקורציה של המשרד שלכם משדר משהו מיוחד לצרכנים שמגיעים אליו, והינו למעשה הפנים של בית העסק שלכם. על מנת לשדר רצינות ומקצועיות גבוהה, העסק שלכם חייב להיות מיוחד ואסתטי ולהכיל בו אך ורק רהיטים באיכות גבוהה. תוכלו לראות ריהוט משרדי באיכויות שונות וסכומים שמשתנים בהתאם.

בעסק שלכם תצטרכו ריהוט משרדי שישמש את החברה שלכם וגם את האנשים שמגיעים, לרבות שולחנות וכסאות. כל חלקי הריהוט שתבחרו יהיו אמורים ליצור עיצוב קוהרנטי וברור, תלוי במסר שהינכם מעוניינים להעביר לקוחות פוטנציאלים שלכם. לדוגמא, במידה ש אתם מתעסקים בעיצוב, תנסו להיות עדכניים ויצירתיים, ואם הנכם עוסקים בעריכת דין, תשמרו על מראה מאופק וקלאסי.

מלבד העניין של העיצוב והמסר שמעבירים לקליינטים על העסק, נחוץ לבחור ריהוט משרדי על פי הנוחות והאיכות שלו. לצורך הדוגמא, כיסאות למשרד יש צורך לבחור לא רק לפי הסגנון, כי אם גם לפי מידת התמיכה שהם מעניקים לגב והנוחות שהם מעניקים, על מנת שלכם יהיה נעים לבצע את העבודה שלכם וללקוחות ירגיש בנוח לשהות במשרד של החברה שלכם, גם במקרה ש הם יצטרכו להמתין, עד שתכניסו אותם פנימה. על מנת לגרום לכם וללקוחות להרגיש בנוח, בבקשה אל תחליטו על כיסאות משונים מאוד שלא מאפשרים את התמיכה הראויה לכל הגוף, גם במקרה ש אתם מבקשים לשדר חדשנות בנושא העיצוב. ישנם מספיק כיסאות "נורמליים" שקיימת בהם מיוחדות ובו זמנית משמשים את כל היושבים בדרך הנכונה.

במידה ו אתם שוכרים משרד בעלות חודשית קטנה באזור המרכז, סביר להניח שהמשרד של העסק שלכם ממוקם בבניין משרדים ישן ו/או ממש לא מושקע ומטופח דיו, וכנראה שגם המקום שלכם ראה כבר רגעים טובים. על כן, תדרשו לצבוע את הכתלים, על מנת להשיג מראה רענן וחדש. תחשבו טוב טוב בדבר צבע הקירות שאותו אתם מחליטים, ובדיוק כמו הריהוט, גם הצבע אמור להיות ראוי למה שהינכם מעוניינים לשדר ללקוחות שלכם.

רובכם בטח תזדקקו סיוע של מעצב פנים. בשביל מה שתרצו לשלם למעצב פנים במקום לצבוע ולקנות ריהוט משרדי באופן עצמאי, הינכם בוודאי שואלים את עצמכם. כדי להרוויח כסף, יש צורך להוציא כסף, וההוצאה נדרשת להיות גם על יצירת משרד שירשים אנשים, שמהם באות ההכנסות, ורק בעזרת מעצב מיומן תשיגו את המשרד שיראה לצרכנים שאתם העסק לעבוד ביחד איתו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI