דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר התאמת מטבחים לחלל
התאמת מטבחים לחלל
מיכל ז 21/02/13 |  צפיות: 2197

מטבח הינו חלק חשוב בכל בית מגורים ומשמש אותנו בצרכי היום יום, את חלקינו קצת וחלקינו הרבה יותר אך בכל מקרה, גם אם איננו אוהבים לבשל, אנו חייבים את המטבח לשימוש בסיסי. יש פירמות לא מעטות אשר מציעות לנו שפע של מטבחים במחירים משתנים החל ממטבחים מעוצבים ויקרים ועד למטבחים בסיסיים וקומפקטים. באפשרותינו לבחור מטבח שמתאים לצרכי םשלנו ולעשות השוואת מחירים.

חברות שונות משווקות לנו מבחר גדול של מטבחים, החל ממטבחים פשוטים ועד מטבחי יוקרה בסיגנון חדשני או קלאסי. כל אחד יוכל לקנות מטבח לפי התקציב שברשותו בהתאם לדרישותיו ולמה שהוא רוצה מאותו מטבח.

אלה אשר מעוניינים במטבח פשוט יוכלו למצוא שלל מטבחים בחנויות ריהוט לבית מגורים או בחנויות מטבחים ואילו אלה שרוצים לקנות מטבח יוקרה ואפילו להשקיע על מותגים יקרים של מטבח איטלקי זה או אחר וכדומה, יוכלו לאתר חנויות מטבחים של מעצבים אשר מוכרים מבחר מותגים. כמובן שנוכל למצוא קודם כל בעזרת מנועי החיפוש באתרי האינטרנט השונים ולמצוא את אותן חברות המציעות לנו שפע של מטבחים אלה ואחרים ונוכל לבדוק מה כל חברה מוכרת, איזה מגוון מטבחים יש לה ואיזה סגנונות. נוכל לראות ולהתרשם מתמונות המטבחים המופיעות באתר האינטרנט ולנסות לגבש דעה לגבי אותו מטבח נדרש. נוכל כמו כן לערוך השוואת מחירים ולראות באיזה מקום נוכל להשיג מחירים נמוכים יותר עבור מטבח אותו אנחנו מעוניינים לקנות ואיזה תנאים ושירותים מציעה כל פירמה, מאיפה היא מייבאת מטבחים מסויימים וכו'.

כמובן שנוכל למצוא גם מטבחים תעשייתיים ומקצועיים או פתרונות למטבחים קטנים או משולבים לדירות קטנות יותר אשר בהן יש צורך במטבח בגודל מיוחד אשר יתאים לחלל. חשוב לבדוק לגבי אופן המשלוח וההרכבה ומה תוספת התשלום המתבקשת.

אפשרות נוספת היא לחפש נגרייה או איש מקצוע אשר יוכל לבנות לנו מטבח על פי הזמנה באופן פרטי ובהתאם לבקשות שלנו. אותו נגר יגיע אלינו וייקח מידות של אותו חלל בו נמקם את המטבח ויעצב לנו מטבח הולם לפי דרישות הדיזיין שלנו, חומר רצוי, פונקציות מתאימות וכדומה. מומלץ לקחת בחשבון כי הזמנת מטבח באופן פרטי אינה זולה וכי לפעמים יקרה יותר מקניית מטבח מוכן וגם זמן הבנייה עשוי לקחת זמן מה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI