דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
masterplus- אייל ליבנה 17/03/13 |  צפיות: 3499

למשל המיגרנה

ברפואה הקונבנציונלית הטיפול בכאבי ראש נעשה בדרך כלל על ידי מתן משככי כאבים, אשר מטפלים נקודתית בכאבי הראש כאן ועכשיו אין כאן טיפולים חוזרים ונשנים על מנת להשיב את האנרגיה בגוף למסלולה אלא לפתור את הכאב ראש הנוראי הזה לעכשיו.

איך זה עובד

הדיקור הסיני השאוב מהרפואה המסורתית אשר רואה את הנפש והגוף ואת הגוף בכלל כיחידה אחת שאינה נפרדת. המטרה של הדיקור היא להחזיר את האנרגיה למסלול הטבעי שלה. האמונה כי התעלות אשר מעבירות את הצ'י (אותם אנו יכולים לדמות לחוטי חשמל אם יותר קל לנו להבין כיצד הרפואה הסינית רואה את גוף האדם) פגומות במקומות שונים והדיקור הוא בעצם שמחזיר את האיזון התקין ומעלים את הבעיות השונות.

ברפואה הסינית

כאשר יש בעיה באזור מסוים בגוף אנו לא דוקרים את אותו אזור, למשל אם המטופל סובל ממיגרנות אנו לא עושים דיקור סיני באזור הראש, כל הכאבים בחלק העליון של הגוף מטופלים על ידי דיקור סיני מהחלק התחתון של הגוף כפות רגליים ורגלים בכלל.

חישבו על הגוף כעל בטרייה

כמו שבבטרייה יש את הצד של הפלוס ואת הצד של המינוס כך הגוף שלנו בנוי לטיפול באזור הגבוה ביותר נפנה לחלק הקוטבי ביותר שהוא הנמוך ביותר לכן לכאבי ראש ומגרנות יהיה על המדקר לפנות לאזור הנמוך ביותר אזור הרגליים.

קודם כל עלינו להבין מה הם התעלות של האנרגיה וכיצד הן ממוקמות בגופנו, אותן תעלות המכונות  מרידיאנים הן תעלות אנרגיה, על גבי תעלות אלו ממקומות מאות ואפילו אלפי נקודות דיקור שונות. באמצעות דיקור הנקודות אנו בעצם יכולים להשפיע על נקודות פנימיות בגוף, כגון הלב, הריאות, הטחול, כיס המרה ועוד. שימו לב כי הזרימה של האנרגיה אינה נעשית באותו המקום אלא במקומות קוטביים אליו כדוגמא ניקח את מרידיאן הקיבה הנמצא עמוד בחלל הבטן התעלה שלו בכלל מתחילה בנקודות הדיקור בראש.

כיום הרפואה המערבית מכירה יותר ויותר ברפואה המסורתית אומנם לפני שנים רבות הייתה הרפואה האלטרנטיבית, הדיקור הסיני, הרפלקסולוגיה והשיאצו בגדר סוג של טיפולי סרק העובדים בצורה פסיכולוגית יותר מאשר מדעית, אך כיום לאחר מחקרים חוזרים ונשים בתחום הוכח כי הרפואה הסינית המסורתית אכן עוזרת במקרים רבים אפילו במקרים שנראים לנו קיצוניים מידי כמו מחלת הסרטן ובעיות קיבה שונות. יש לזכור כי הרפואה האלטרנטיבית אין בכוחה לרפות מחלות אלו אך להקל על הכאב ועל הלחצים בצורה משמעותית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI