דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
masterplus- אייל ליבנה 11/08/13 |  צפיות: 3710

תסמונת המעי הרגיז הינה הפרעה שכיחה ביותר והיא מופיעה כעצירות או כשלשול. תופעות הלוואי של התסמונת גורמות לתחושת מלאות ונפיחות. הבעיה עלולה לפגוע באיכות החיים של החולה בצורה משמעותית. השכיחות של התופעה עולה עם השנים, עדיין לא ברור מהם הגורמים להיווצרותה אך ברור כי מדובר על הפרעה בתנועה התקינה של המעי.ההפרעה עשויה להיות תוצאה של ליקוי בעצבוב של המעי, ליקוי בתפקוד השרירים החלקים שבדפנות המעי וגורמים הורמונאליים, (מפני שההפרעות נפוצות יותר בקרב נשים ומתחזקות בזמן המחזור החודשי). גם מצבי לחץ, מחלות זיהומיות או דלקתיות ואכילה לא נכונה עשויות לגרום לבעיה.

התסמינים של הבעיה עשויים להיות שלשולים, עצירות, נפיחות, הפרשה רירית, חוסר תיאבון, בחילות, עייפות, גזים, גיהוקים, תחושת מלאות גם לאחר התרוקנות, הקלה בכאבים רק לאחר היציאה, התכווצויות ועוד. במידה ואתם סובלים מהכאבים במשך שלושה חודשים ויותר, תצטרכו ללכת ולבצע בדיקה. הרפואה המשלימה מציעה מגוון דרכי טיפול בעצירות. שיטות הטיפול הינן ייחודיות וממוקדות. בניגוד לרפואה המסורתית, רואה הרפואה המשלימה את האדם כשילוב בין גוף ונפש ולכן תהליך הריפוי מתמקד במצבו הגופני והנפשי של האדם.

טיפול בעצירות -  הבריאו את הגוף

באמצעות סוגי דיקור שונים אשר שייכים לרפואה הסינית ולרפואה היפנית, ניתן לטפל בבעיית העצירות ובעוד מגוון בעיות נוספות כמו למשל: נשירת שיער, עייפות, כאבי גב, טחורים ועוד. רפואה סינית מתייחסת לבעיית העצירות כבעיה באיזון האנרגטי במערכת העיכול. באמצעות הטיפול ניתן לאזן את המערכת ולשפר את תפקוד האברים. הטיפול מסייע לאיזון הגוף והנפש והוא כולל דיקור סיני, שימוש בצמחי מרפא והמלצות לתזונה נכונה ובריאה. רפואה יפנית תסייע ביצירת איזון בין המערכות אשר קיימות בגוף, הדיקור הסיני ישפר את תפקוד האיברים, ויעלים את הסימפטומים. הטיפול כולל שימוש בצמחי מרפא ושימוש בעזרי טיפול חדישים ומודרניים.

את הטיפולים המגוונים הללו תוכלו לקבל אצל מטפל מוסמך ברפואה סינית ורפואה יפנית. המטפל מקבל את מטופליו בקליניקה פרטית אשר נמצאת ברחובות.

מעוניינים להגיע אל הקליניקה ?

אם אתם מעוניינים לקבל מידע לגבי הקליניקה הפרטית, המטפל המקצועי וניסיונו העשיר, מגוון סוגי הטיפולים אשר ניתן לקבל בקליניקה כמו למשל - דיקור סיני, דיקור יפני, שימוש בעשבי מרפא, שימוש בפרחי באך, עיסוי רקמות, עיסוי שיאצו, כוסות רוח וכו', המכשור הרפואי אשר קיים בקליניקה  או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי טיפול בעצירות, תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם בהרחבה  וסבלנות. באמצעות הרפואה המשלימה אשר מכילה מגוון סוגי טיפול, תוכלו לטפל בבעיות שלכם ולשפר את איכות החיים שלכם בצורה משמעותית.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI