דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
masterplus- אייל ליבנה 27/05/13 |  צפיות: 3415

כתוצאה מהתסמינים הללו נפגעים חייהם והם מתקשים לבצע את הפעולות השונות, לעמוד ביעדים בעבודה, לקיים חיי חברה וכו'. כמו כן, חלק נרחב מהאוכלוסייה סובל מבעיית המיגרנות. המיגרנה היא כאב ראש חד ואינטנסיבי ביותר. במרבית המקרים תוקף הכאב צד אחד של הראש. יחד עם הכאב המעיק, עשוי החולה לסבול גם מבחילה, הקאות, רגישות לעור, חולשה, חוסר שיווי משקל ועוד. כמו כן, עשויה המיגרנה להמשך על פני מספר שעות או ימים.

כאב ראש- כשזה טבעי לכם אתם מבריאים

הטיפולים הרגילים אשר מציעה הרפואה המסורתית כוללים שימוש בתרופות שונות. התרופות שייכות אל קבוצת הטריפטנים. החומרים הללו הינם חומרים כימיים לכן הם אינם מומלצים. כמו כן, הם אינם מטפלים בשורש הבעיה- אלא רק בסימפטומים שלה והם גורמים לתופעות לוואי.            במידה ואתם מעוניינים לקבל טיפול בכאבי ראש אשר אינו כולל שימוש בכימיקלים, תוכלו להגיע אל מטפל ברפואה משלימה. הרפואה האלטרנטיבית מציעה מגוון טיפולים אשר עשויים לסייע לבעיית מיגרנות. טיפול במיגרנות עשוי להתבצע על ידי ביצוע עיסויים, שימוש בצמחי מרפא, דיקור יפני, דיקור סיני ועוד. כל השיטות הללו יטפלו בשורש הבעיה והמטופל יוכל להרגיש בריא, רגוע ומאוזן.

כבר במהלך שנות ה-70 הוכחה שיטת הדיקור כיעילה למדי בטיפול במיגרנות: היא מפחיתה את התדירות של ההתקפים, מפחיתה את עוצמתם וגרמה לשיפור של כ- 98% מהמטופלים. כמו כן, משמש הדיקור כטיפול מונע. במהלך הטיפול עשוי המטפל לדקור את המטופל באזורי הכתפיים, הידיים, הרגליים ועוד.

במידה והחלטתם לקבל טיפולים במסגרת רפואה משלימה, חשוב שתבחרו במטפל טוב, מוסמך ובעל ניסיון. תוכלו להגיע גם אתם אל מטפל מקצועי ביותר. למטפל יש דיפלומה ברפואה סינית, רפואה יפנית מבית המדרשה של מאסטר קיקו מצומוטו ודיפלומה בדיקור קוסמטי מטעם קמפוס ברושים (אוניברסיטת תל אביב). כמו כן, המטפל השלים התמחויות והכשרות רפואיות שונות במסגרת קופת חולים "לאומית" ובית החולים "אסף הרופא". אם תגיעו אל המטפל אשר מקבל בקליניקה הפרטית שברחובות, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ובטוחות.

במידה ותרצו לקבל מידע נוסף לגבי שיטות הטיפול בבעיות שונות כמו: כאב ראש, כאב גב, בעיות שינה, נשירת שיער, כאבי צוואר, עקמת, דלקת פרקים, אלרגיות שונות או במידה ויש לכם שאלות נוספות לגבי ניסיונו של המטפל, המכשור הרפואי אשר קיים בקליניקה, הטיפולים הקיימים ועוד, תוכלו ליצור קשר על ידי הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בטופס יצירת הקשר ונציגה מטעם הקליניקה תחזור אליכם בהקדם האפשרי ותענה על כל השאלות שלכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI