דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
masterplus- אייל ליבנה 10/06/13 |  צפיות: 3472

הרפואה המשלימה הפכה להיות פופולארית ביותר במהלך השנים האחרונות. רפואה זו רואה את האדם כמכלול של גוף ונפש כך שכאשר האדם חולה בגופו תהיה גם נפשו חולה ולהפך. הרפואה המשלימה מכילה מגוון שיטות טיפול כמו למשל: עיסוי טווינה, עיסוי שיאצו, דיקור סיני, שימוש בפרחי באך, דיקור יפני ועוד.

כאשר מגיע מטופל כלשהו אל מטפל ברפואה יפנית, מבצע המטפל אבחון. האבחון יתבצע על ידי מישוש הבטן ואזורי הרפלקס החיוניים. אזורים אלו משקפים את מערכות הגוף השונות. באמצעות האבחון יכול המטפל להתאים למטופל את הטיפול הטוב ביותר עבורו.

הדיקור היפני מתבצע באמצעות מחטים דקיקות ועדינות הרבה יותר ממחטי הדיקור הסיני המסורתי. נוסף על כ,ך עומק הדיקור היפני הינו שטחי בהרבה. מטרת הדיקור היפני הינה להפחית את הרגישות והמתח באזורי הרפלקס, במידה ורפלקס מסוים אינו משתחרר, מוציא המטפל את המחטים ומשנה את המיקום שלהן עד שהוא מצליח לשחרר את הרפלקס. טכניקות נוספות אשר כלולות במסגרת הרפואה היפנית הינן מוקסה, צמחי מרפא ועוד.המטפל ברפואה היפנית עשוי להשתמש בכלים מגוונים כמו למשל- מכשור חשמלי, מגנטים, כבלי דיודה, טבעות,שרשראות מאיצות זרימה וכו'. בנוסף, במקרים בהם יש צורך בכך, עשוי המטפל להשאיר מחטים תת עוריות או מגנטים זעירים על גופו של המטופל למשל מספר ימים.

דיקור יפני- דקירה משחררת

רפואה יפנית משלבת בין ידע מהרפואה המסורתית וידע מערבי חדשני. נוסף על כך, מתמקדת הרפואה ביכולת לשנות דפוסים בזמן אמת. הרפואה היפנית אשר כלולה במסגרת רפואה אלטרנטיבית, עשויה לעבוד במהירות רבה ולשפר את מצבו של המטופל בצורה משמעותית.

כמו כן, המטפל ברפואה היפנית יכול להעריך את הצלחת הטיפול, הוא יכול לבצע אבחנות מדויקות, השפה המדוברת הינה פשוטה וברורה והמכשור הינו חדיש ומודרני.

היתרון הגדול ביותר של הדיקור יפני הינו היכולת לטפל בשורש הבעיות שהרפואה המערבית אינה יכולה לפתור. בצורה זו ניתן לרפא את האדם לגמרי. במידה ואתם מעוניינים לקבל טיפול אצל מטפל מוסמך ומקצועי, תוכלו גם אתם להצטרף אל מעגל המטופלים אשר מגיעים אל הקליניקה ברחובות. המטפל הינו בעל דיפלומה ברפואה הסינית, היפנית, בעל דיפלומה מטעם קמפוס ברושים, השלים התמחויות ועבר השתלמויות. כמו כן, יש למטפל ניסיון קליני ומעשי עשיר ביותר וניסיונו מתפרש על פניכ- 10 שנים.

תוכלו ליצור קשר באמצעות הטלפון. נוסף על כך, תוכלו למלא את הפרטים שלכם בדף יצירת הקשר ונציג מטעם הקליניקה יחזור אליכם בהקדם האפשרי ויענה על כל השאלות שלכם. דיקור יפני ורפואה משלימה עשויים לסייע למגוון בעיות כמו למשל: בעיות פוריות, כאבי ראש, מחלות בעיות נפשיות, כאבי פרקים, בעיות תזונה, כאבי גב ועוד. במידה ואתם סובלים מבעיה כלשהי, אל תהססו וצרו קשר עם הקליניקה, ייתכן מאוד שתוכלו לקבל מענה לבעיותיכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 masterplus- אייל ליבנה

Msterplus- ד"ר אייל ליבנה מומחה לרפואה משלימה.

לפרטים נוספים לחץ כאן.



 


מאמרים נוספים מאת masterplus- אייל ליבנה
 
רפואה משלימה – בואו אל הקליניקה אשר נמצאת ברחובות !
רפואה משלימה - מטפל מקצועי אשר יעניק לכם את הטיפול המתאים ביותר

רפואה משלימה – עזרו לנו לעזור לכם לשמור על המערכת – בואו אל הקליניקה ברחובות
רפואה משלימה – איך לטפל בגוף שלכם בצורה נכונה ? רוצים ללמוד ?

טיפול בעצירות – להשתחרר מהבעיה שלכם
טיפול בעצירות – תסמונת המעי הרגיז

רפואה משלימה – קשת נרחבת של טיפולים
רפואה משלימה – מטפלים בכם כמו שצריך ?

דיקור יפני - דרך אחרת לטיפול
דיקור יפני - יש פיתרון!

כאב ראש- ואזורים כואבים אחרים
כאב ראש- הכאבים האלו באים במבצע ? אנשים רבים סובלים מגוון כאבים ותסמינים כמו למשל - כאבי צוואר, נשירת שיער, כאבי מחזור, עקמת, אלרגיות שונות, דלקות בפרקים, גב תפוס ועוד.

דיקור יפני - לטפל בדרך אחרת
דיקור יפני – המתח נשאר בחוץ

טיפול קטן פתרון גדול - תגיד שלום לכאבי ראש
כאב ראש הוא אחד התופעות הנפוצות ביותר, כמובן שהוא נובע מגורמים שונים, ביניהם תזונה לקויה, שרירי צוואר תפוסים, מזונות מעוררי כאבי ראש, השאלה שאנו צריכים לשאול את עצמנו, האם הכאב הוא כרוני או שמא הוא תוקף אותנו פעם בכמה חודשים.

מהן נקודות הדיקור וכיצד דיקור סיני עובד?
כיום דיקור סיני זו אחת משיטות הריפוי הידועות ביותר בתחום הרפואה המשלימה, ביכולתו לשפר פלאים את המצב הבריאותי שלנו מקצה לקצה, ביכולתו של הדיקור לרפא כליל בעיות רפואיות שונות שלעתים הרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת להם פתרון מלא.

רפואה אלטרנטיבית- בראש שונה
רפואה אלטרנטיבית נקראת גם רפואה משלימה, רפואה אלטרנטיבית וכן רפואה הוליסטית. מדובר בצורת חשיבה אחרת מזו אשר מקובלת בעולם הרפואה השמרנית
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI