דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גני אירועים: איזה טעויות עושים כשבוחרים חליפת חתן?
גני אירועים: איזה טעויות עושים כשבוחרים חליפת חתן?
אביב יועצים 28/03/13 |  צפיות: 3485

בלא מעט אירועים שנכחתי בהם, החתן היה לבוש בצורה קטסטרופלית. למרות שאין ממש הרבה אפשרויות תמרון בכל הקשור לבחירת חליפת חתן, עדיין גברים רבים עושים טעויות ובוחרים בחליפות שלא מחמיאות להם, בלשון המעטה. כן, זה קורה בכל רחבי הארץ, גם בחתונות אנינות טעם של גני אירועים בשרון וגם ב"אולמי קצפת" באזורי תעשייה סואנים. גברים מכל הסוגים ומכל שכבות האוכלוסייה טועים שוב ושוב. מה שמוכיח סופית: יש דברים שלא משתנים.

למה זה קורה? סיבה אחת היא, שהרבה גברים לא ניחנו בטעם אופנתי. חלקם מודעים לכך ולכן הם לוקחים את האמא לסיבוב הרכישות. רק שלמראה הצער, לפעמים הטעם שלה גרוע יותר משלהם... גם גברים שכן בורכו בטעם אופנתי משובח נופלים. הם ממהרים לבחור חליפה כעורה בגלל חוסר זמן/סבלנות/כסף.

לפניכם כמה טעויות נפוצות בבחירת חליפת חתן:

לקנות חליפה במבצע רק בגלל המחיר - גברים רבים מעדיפים לא לרכוש חליפה באלפי שקלים, שהם גם ככה ילבשו רק פעם אחת אל גן אירועים בשרון. אחר כך היא תיתקע בארון וסתם תתפוס מקום. לכן הם רוכשים בחנויות "מפוקפקות" וחוזרים עם חליפה זולה להפליא, שגם נראית ככה. הרבה פעמים, הבד אשם בכך. לכן, גברים יקרים: מאוד חשוב לרכוש חליפה מבד איכותי, שמשחק תפקיד חשוב בחליפת החתן. בד זול וסינטטי יראה זול וסינתטי, לא משנה מאיזה זווית תסתכלו על כך. שלא לדבר על כמה שהוא יגרד ויציק לכם.

לרכוש חליפה עם גזרה לא מחמיאה - מאחר ומדובר בבגד מחוייט - הוא צריך לשבת עליכם "בול", אין כאן שום מקום לפשרות.

לבחור בחליפה במראה מבוגר - מהצד השני של המתרס אנו מוצאים גברים שרוכשים חליפות איכותיות באלפי שקלים. הרבה פעמים מדובר בחליפה עם גזרה שלא מחמיאה כלל, מבגרת והופכת את החתן בן ה-20 לקשיש פנסיונר שחנוט בחליפת קברנים לא מחמיאה.

לנעול נעליים מהגיהינום - כשמצוותים לחליפה גם זוג נעליים עם קצה מחודד שנראות כאילו נלקחו הישר מהמאה שעברה, מתקבל מראה מיושן, שממש לא מתאים לקונספט הצעיר והכפרי של גני אירועים בשרון.

חליפה גרנדיוזית - לצד החתנים שלבושים כמו קברנים והחתנים שלבושים כמו תפרנים, אנחנו מוצאים גם את החתנים הגרנדיוזיים. החתנים האלו לא שמעו מעולם את הפתגם "Less is more. הם מגיעים אל גן אירועים כשהם לבושים בחליפה בצבע לבן (שימו לב: לבן צחור. לא להתבלבל עם צבע שמנת וינטאג'י רך), מבד זרחני ומבריק. ככל שהבד יותר זרחני ומבריק, כך יותר טוב. כדי להעצים את הדרמה החגיגית, הבד של החליפה גם מעוטר בנצנצים ובקריסטלים.   

***

מוגש בחסות גן אירועים ערוגות בושם - אירועים בניחוח אחר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI