דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה השכרת רכב: האם כדאי לצאת לחופשה עם הילדים או בלעדיהם?
השכרת רכב: האם כדאי לצאת לחופשה עם הילדים או בלעדיהם?
אביב יועצים 28/03/13 |  צפיות: 3613

החגים בפתח וזו הזדמנות מצוינת לברוח מהשגרה ולצאת לחופשה מרעננת. חברות השכרת רכב בישראל מציעות דילים מפתים. כל מה שצריך הוא רק לבחור את רכב החלומות שלכם, לארוז בקלילות מזוודה או שניים ולצאת ליעדכם מחוייכים וטובי לב.

השאלה הגדולה היא כזו: האם כדאי לארוז את הילדים איתכם או להשאיר אותם בבית, עם סבא וסבתא? לפניכם כמה סיבות למה הפעם כדאי לקחת חופשה גם מהילדים:

בגלל הנוחות - חופשה ללא הילדים הרבה יותר נוחה, לוגיסטית. מאחר ורק שניכם יוצאים לחופשה, לא צריך להיסחב עם אינספור מזוודות ולארוז את כל הבית. לא צריך לנסוע במהירות של צב כדי שהילדים לא יקיאו (שוב...) במושב האחורי. זו חוויה לא נעימה, במיוחד כשמדובר ברכב מסוכנות השכרת רכב בארץ.

כי אתם צריכים מנוחה - בינינו, אתם די שפוכים ומותשים מהילדים. אתם צריכים חופשה לא רק מהבוס המנג'ס שלכם, אלא גם מהדרדקים הקטנים והתובעניים שאתם מגדלים בבית. כן, אלו שמצריכים תוכנית בידור לוגיסטית מורכבת בכל יום: ביום אחד - טיול בפארק אתגרי (שבחג העמוס מזכיר את הגיהינום של דנטה). ביום שני, הצגה של יובל המבולבל. ביום שלישי, חופש בשמורת טבע שנראית כמו אתר מנגלים המוני וכו'... השנה מגיע לכם להתפנק מבלי לרוץ עם הקטנים מאטרקציה לאטרקציה.

חסכון כספי - הילדים רוצים להתנסות במגוון חוויות: החל מטיול ג'יפים ועד החלקה על קרח. כל אטרקציה עולה לכם לא מעט כסף ובסופו של דבר הטיול הקטן שלכם הופך ליקר למדי.

בגלל האווירה הרומנטית - חופשה ללא הילדים תהיה יותר רומנטית. תוכלו לבלות זמן איכות עם בן הזוג שלכם (אותו אדם שאתם רואים רק בשעות הערב המאוחרות, סחוט ומסמורטט).

למה כן כדאי לנסוע עם הילדים:
רגשות אשמה - אמנם בהחלט אפשר "לזרוק" את הילדים ליומיים-שלוש אצל סבא וסבתא, אבל כשאתם כל הזמן דואגים ומוצפים ברגשות אשמה, מאוד קשה ליהנות מהחופשה. במיוחד כשהילדים מתקשרים אליכם כל עשר דקות ושואלים באומללות מתי אתם כבר חוזרים.

אין אופציה אחרת - לא תמיד יש אפשרות לסנג'ר את סבא וסבתא. יכול להיות שהם עובדים, עסוקים, עייפים מידי בשביל לרוץ אחרי פצצות האנרגיה ההיפראקטיביות שלכם או סתם ברחו לחופשה בעצמם.

געגועים - כי בסך הכל, למרות כל הרומנטיקה והשלווה, אתם תתגעגעו נורא לילדים ותתבאסו שהם לא איתכם, חולקים את כל הכיף. יכול להיות שאתם כל כך רגילים לרעש ולבלגן של הילדים, שיהיה לכם משעמם ושקט מידי בלעדיהם. בגלל הרכב ששכרתם מסוכנות השכרת רכב, הם היו אפילו יכולים ליהנות מהנסיעה לשם שינוי וליהנות מכל מיני עצירות בפנינות חן בדרך ובתצפיות יפהפיות.

***

מוגש בחסות חברת אביטל השכרת רכב בע"מ - שירותי השכרת רכב ללקוחות פרטיים, עסקיים, ומוסדיים, תוך התמחות מיוחדת במגזר הדתי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI