דף הבית בית משפחה וזוגיות בגידות גירושין: גיליתי שאשתי בגדה בי. האם להתגרש?
גירושין: גיליתי שאשתי בגדה בי. האם להתגרש?
אביב יועצים 09/04/13 |  צפיות: 13104

אף אחד לא אוהב לגלות שאשתו היקרה בוגדת בו. מה עושים בסיטואציה כזאת? האם אתה אמור לרוץ אל עו"ד גירושין שיבנה לך תיק גירושין ויפשיט את אשתך מכל רכושה עלי אדמות וכבודה העצמי?

ובכן, החיים הם לא שחור לבן, אלא הרבה גוונים של אפור. למרות שאינני עורך דין גירושין, אשמח לבחון את העניין משני צדדים: הצד שתומך בפירוק הנישואין ובגירושין והצד השני, שמאמין בשיקום הנישואין.

מנקודת המבט שלך
משבר אמון - אתה המום מהחיים הכפולים שאשתך ניהלה במיומנות מאחרי גבך. מהעובדה שהיא טיפחה סוד גדול כל כך ועוד לתקופה ארוכה כל כך. מה עוד היא מסתירה ממך? אתה לא יודע אם תוכל אי פעם לסמוך עליה. 

אגו מרוסק - אין ספק שהאגו שלך נשבר לאלף רסיסים ואתה מרגיש דחוי. אלו שסיפרת להם על הבגידה - אמא שלך, אחים ואחיות, חברים קרובים, מתסיסים אותך ולוחשים באוזניך כמו נחש, "זה הזמן ל-Payback". הם מעודדים אותך להגיב מהר וחזק. אתה נמצא במלכוד. אם תנסה לשקם את נישואייך, לסלוח לאשתך ולשים את העבר מאחורייך, לא תצא "גבר" בעייני הסביבה. ובחברה הישראלית, הכי חשוב שגבר יהיה מאצ'ו (תקופת האבן כבר אמרנו?).

אז למה כדאי לתת צ'אנס ולא להתגרש?
לפני שאתה ממהר לחרוץ את גורל נישואייך ורץ אל עו"ד גירושין, בוא ותנסה לראות את הדברים מפרספקטיבה מעט אחרת. צא מהקופסה, עזוב את הנוסחה של "אישה+רומן מהצד=גירושים".

צביעות - אין טעם להכחיש. אנחנו חיים בחברה שהיא סלחנית יחסית כלפי בגידות של גברים. כבר שנים על גבי שנים, שנשים רבות מעלימות עיניים מסטוצים ומהרפתקאות קלילות של בעליהן. לעומת זאת, האישה נתפסת כסוג של "מריה הקדושה", שתפקידה לטפל בילדים במסירות. בגידה היא דבר "מתועב" כשמדובר באישה. אסור לך להיתפס לחשיבה שוביניסטית כזאת. זה שלך מותר לבגוד (מבחינה חברתית), לא אומר שלה אסור.

אולי זו אשמתך - יתכן שאתה לא אוהב לחשוב על כך, אבל יתכן שהרומן שלה מהצד הוא תוצאה של שנים על גבי שנים של הזנחה, אדישות וחוסר יחס. מתי בפעם האחרונה הבאת לה זר פרחים? שטפת את הכלים אחרי יום עבודה ארוך שלה, כשהיא בקושי עומדת על הרגליים? בישלת לה ארוחת ערב מפנקת? הזמנת אותה לבילוי בספא? כשאתה מפסיק לחזר אחרי אשתך וגורם לה להרגיש כמובנת מאליו, מה הפלא שהיא מתחילה לחפש תשומת לב חלופית מסביב?

יתכן שלא משתלם לך להתגרש כרגע - הגיע הזמן להישיר מבט אל מצב העו"ש שלך. אם מצבך בכי רע, עלויות עבור עורך דין גירושין, דמי מזונות והכנסה ממשכורת אחת בלבד הם הדבר האחרון שאתה צריך כרגע.

אולי כדאי לתת עוד צ'אנס אחד קטן - אם אתה עדיין אוהב את אשתך, יתכן ששווה לתת ליחסים עוד צ'אנס. במיוחד אם יש לכם ילדים. פירוק של משפחה הוא עניין טראומתי למדי עבור כולם. תוכל לעשות תקופת ניסיון ובמהלכה לשקם את היחסים. מה יש לך להפסיד? אם אינך יודע לעשות זאת, תמיד תוכל לפנות אל עורך דין גירושים שהוא גם מגשר מיומן, שינסה לאחות את הקרע ביניכם.
***

המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושים יעקב בלס - משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI