דף הבית בית משפחה וזוגיות בית משפחה וזוגיות - אחר גירושין: איך מעודדים חברה טובה שעוברת גירושין?
גירושין: איך מעודדים חברה טובה שעוברת גירושין?
אביב יועצים 09/04/13 |  צפיות: 3075

גירושין הם לעולם לא סיטואציה שקל להתמודד איתה, גם אם מדובר בגירושין "ידידותיים", ללא מלחמות והשתלחויות של עו"ד גירושין. לא קל לראות את האנשים האהובים שלכם עוברים תקופה קשה כל כך, גם מבחינה נפשית וגם מבחינה כלכלית (יש הוצאות רבות על עו"ד גירושין וכו').

איך מעודדים חברה טובה שעוברת גירושין?

אל תתרחקו - בוודאי כבר שמעתם לא מעט את המשפט "גירושין מדבקים" וכעת אתם תופסים מרחק מהחברה הגרושה, כדי שחלילה המזל הרע שלה לא ידבק גם בנישואים שלכם. ובכן, זו ממש לא הדרך לתמוך וזהו הזמן שהיא הכי צריכה אתכם לצידה.

אל תשפטו - זה ממש לא הזמן להאשים את החברה ולהצביע על כל הטעויות שהיא עשתה לאורך כל הדרך. כך רק תחמירו את המצב ותגרמו לה להרגיש הרבה יותר רע. היו מאזינים טובים - אל תגלגלו עיניים ותגידו לה שתפסיק להתבכיין.

היו חיוביים - זה ממש לא הזמן להגיד לחברה שלכם "אני לא יודעת איך בדיוק תחיי ממשכורת אחת" או "אין לי מושג איך תסתדרי לבד עם הילדים מעכשיו". היו חיוביים ואל תניחו לחברה להיגרר לרחמים עצמיים. עודדו אותה. שכנעו אותה להתחיל תחביב חדש כמו בישול, או קורס ציור, שיסיחו את דעתה מהמשבר.

אל תשתפכו - זה ממש לא הזמן לספר לחברתכן "איזה חמוד בעלי, הוא קנה לי זר פרחים ע-נ-ק-י ליום האהבה" וגם "בעלי פינק אותי בטבעת יהלומים ליום הולדת". אלה הדברים האחרונים שהחברה רוצה לשמוע כרגע. 

שמרו על קשר - הטכנולוגיה מאפשרת לכם לתקשר באמצעות מגוון דרכים, טלפון, פייסבוק, מיילים, הודעות טקסט, סקייפ, צ'אטים ועוד. הקפידו לשמור על קשר רציף כדי להראות לחברה שבאמת אכפת לכם. אל תעלבו מכך שהיא מעט מתרחקת. כנראה שפשוט אין לה אנרגיות ומצברוח. עזרו עם הילדים - עשו בייביסיטר, קחו אותם למסיבת פיג'מות. כך תקלו על העומס והמתח של החברה.

בנוסף, אל תפסיקו להזמין את החברה לאירועים חברתיים, מסיבות, יציאות לפאבים, אפילו שהפרצוף העגום שלה מדכדך את האווירה.

עזרו לחברה בכל דרך שהיא תצטרך - מאוד יתכן שהחברה שלכם פשוט תרגיש משותקת ולא תצליח לתפקד. היא תשב כל היום כמו זומבי ותבהה בטלוויזיה. לכן, עזרו לה בכל דרך, בין אם מדובר בחיפוש אחר דירה חדשה, עורך דין גירושין, בישול ועוד. כדאי גם לקחת קופסאות ו"לטהר" את הבית מכל מזכרת לאקס - תמונות, כרטיסי ברכה ועוד. דחפו את הכל לבוידעם.

היו זמינים - אל תנתקו את הפלאפון כאשר החברה מתקשרת אליכם בשעה 12 בלילה, כולה דמעות.

אל תשכנעו אותה להילחם באקס ואל תחפשו לה עורך דין גירושים הכי מרושע עלי אדמות - נכון שאתם להוטים להתנקם באקס שלה ולהשיג צדק. עדיין, כדאי לגמור עם עורך דין גירושין מהר ככל האפשר ולא להתחיל בקרבות מתישים בבתי המשפט.

הכירו לה ידידים - אחרי שהאקס רוקן לה את ההערכה העצמית, הידידה שלכם צריכה להרגיש אישה שוב ואיזו דרך נפלאה לגרום לה להרגיש כך, מאשר להציג אותה לידידים הסינגלים שלכם?

קנו לה מתנה סקסית - סט חזייה ותחתונים סקסיים או כותונת לילה שקופה יגרמו לה להרגיש נשית.

***

המאמר נכתב בחסות עו"ד גירושים יעקב בלס - משרד עורכי דין לענייני משפחה וגירושים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI