דף הבית מחשבים וטכנולוגיה CRM CRM: יתרונות לשימוש במערכת בחברות השמה וכח אדם
CRM: יתרונות לשימוש במערכת בחברות השמה וכח אדם
אביב יועצים 14/04/13 |  צפיות: 13399

אין כמעט אדם שלא התראיין לפחות פעם אחת בחייו בחברת השמה או חברת כח אדם. היום חלק גדול מהארגונים מוציאים את תהליך גיוס העובדים שלהם החוצה אל חברות ההשמה וכח האדם מהסיבה שתהליך הגיוס הראשוני הוא מסיבי, קשה ולא תמיד מוליד תוצאות מהירות. לכן חברות ההשמה היום אחראיות על פרסום המשרה, מיון קורות החיים, ביצוע ראיון טלפוני אחד, אולי גם ראיון עומק, כתיבת חוות דעת ורק אז, חברת ההשמה מעבירה את קורות החיים בליווי חוות הדעת אל הלקוח. יש משרות שהגיוס אליהם יכול לקחת כמה ימים ויש כאלה שלא יסתיימו גם אחרי כמה חודשים מתישים.

תהליך העבודה של חברות ההשמה וכח האדם בעבר היה שונה וסזיפי. על כל משרה שנפתחה, קורות החיים היו מתקבלים בפקס, ואותה יועצת השמה היתה יושבת וממיינת ידנית מאות קורות חיים בניסיון לבצע התאמה בין דרישות הלקוח והגדרת התפקיד לבין קורות החיים המונחים לפניה.

מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים:

1. התייעלות: במערכת זו מנהלות חברות ההשמה וכח האדם את כל המיון וההתאמה בין דרישות הלקוח והגדרת התפקיד לבין פרופיל המועמד. רוב המערכות הקיימות יודעות לקרוא את הנתונים הנדרשים מקורות החיים ובאמצעות פילטר מבצעות מיון אוטומטי ראשוני ומציגות את הנתונים התואמים בין דרישות הלקוח לבין קורות החיים של המועמד.

2. קצב עבודה שונה: חברות השמה וכח אדם שמגייסות לתפקידי הייטק יודעות כי קצב החיים שם מאד דינמי ומהיר. לכן קיים הצורך בקצב עבודה גבוה ולכך המערכת תורמת. מאחר ואין צורך לבצע מיון ידני וקיימת אפשרות לבניית טמפלטים קבועים במערכת לשם משלוח חוות דעת ללקוחות, אין צורך לבזבז זמן מיותר על נושאים אלה.

3. חשיפת המועמדים: בעבר, מאחר והמיון היה ידני, מועמד שהיה שולח את קורות החיים שלו עבור משרה ספציפית ולא היה מתאים אליה, על פי רוב קורות החיים שלו היו מונחים בצד והוא לא היה מקבל את ההזדמנות להחשף למשרות נוספות. כיום, מאחר והכל נמצא במערכת, גם אם אותו מועמד לא התאים למשרה אליה הוא שלח את קורות החיים, יתכן והוא יתאים למשרות אחרות שקיימות והמערכת תוכל לאתר זאת בקלות.

4. דוחות ופעילות: מערכת CRM תפיק עבורכם בכל זמן שתרצו את כל הדוחות שרק תבקשו: כמה מועמדים נשלחו לתפקיד X, כמה מועמדים הגיעו לשלב ראיון העבודה, כמה עברו את הראיון ועוד. ככל שחברות ההשמה וכח האדם יהיו יותר בשליטה על מצב המועמדים שלהם, כך האפשרות לאייש את המשרה תהיה גבוהה יותר.

לסיכום, בעידן של היום, התייעלות היא שם המשחק. אין מקום יותר להשתהות, אין זמן לטעויות והבחירה במערכת CRM מובילה, לרוב, למצבים של קידמה והצלחה.

***

מוגש בחסות זברה CRM -  מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אביב יועצים


 


מאמרים נוספים מאת אביב יועצים
 
אירוע מוחי: איך מוצאים עניין מחודש בחיים אחרי שבץ?
מה עושים כאשר אדם אהוב עליכם, שעבר שבץ מוחי, מרים ידיים לחלוטין ושוקע בחוסר אונים ובדיכאון? איך אתם, קרובי המשפחה הדואגים, אמורים לעודד אותו להמשיך במלוא המוטיבציה בתהליך השיקום?

עורך דין תעבורה: בני נוער ותאונות
בשעה טובה הילד שלכם קיבל רישיון. אתם שמחים בשבילו, אבל עמוק בלב מלאים בחששות. אתם לא לגמרי פרנואידים. מחקרים מראים כי בני נוער מעורבים בהמון תאונות קשות. מדוע? בואו ונבחן את הסיבות לכך.

עורך דין תעבורה: אילו הסחות דעת עלולות לסכן אתכם בנהיגה?
אחד הגורמים לתאונות דרכים הוא נהיגה בהיסח דעת. ומה נחשב לגורם מסיח דעת? כל מה שמונע מכם לתפעל את המכונית ולהתרכז בנהיגה. לפניכם כמה גורמים שפוגעים בריכוז שלכם בזמן נהיגה.

עורך דין תעבורה: איך מזהים נהג שיכור?
למרות האכיפה הנוקשה של המשטרה, עדיין יש נהגים שיכורים רבים שעולים על כבישי ישראל בלילות. איך תזהו נהג שיכור? הסימנים הבאים יסייעו לכם לזהות אותו, כך שתוכלו להתרחק ממנו.

קירות גבס: מדוע כדאי לשפץ את הבית?
02/07/13 | שיפוצים
שיפוצים הם עניין שכרוך, בהרבה מקרים, באי נוחות ובהוצאה כלכלית לא קטנה. במידה ואתם מתלבטים אם לשפץ את הבית או לא, ריכזנו לכם מספר סיבות שבגללן בכל-זאת שווה לשפץ.

חסרונות של הרכב מוסיקלי לעומת תקליטן
עומדים להתחתן? מזל טוב! מתלבטים לגבי המוסיקה שתשמיעו בחתונה? משתעשעים ברעיון לקחת הרכב מוסיקלי? לפניכם שלוש אופציות מוסיקליות של מוסיקה לאירועים, שתוכלו לבחור מביניהן.

טיסות וטיולים: איך חוסכים בהוצאות בחופשה בחו"ל?
ברגע שהילדים יוצאים לחופש הגדול, כל המשפחות מתחילות לתכנן את חופשת הקיץ בחו"ל. חשוב לזכור שחופשה לחו"ל היא הוצאה גבוהה. מה תוכלו לעשות כדי לחסוך בעלות החופשה שלכם בחו"ל?

דיאטה: מדוע רוב הדיאטות נכשלות?
מחקרים מראים שרוב הדיאטות - סופן להיכשל. מסתבר שלאנשים קשה להתמיד בדיאטה לאורך זמן. מה רוב האנשים מתקשים להחזיק מעמד בדיאטה?

אירוע מוחי: איך מתמודדים עם הדיכאון
דיכאון אחרי אירוע מוחי (אפילו אירוע מוחי קל) הוא תופעה שכיחה למדי. במידה וגם אתם מנסים להתמודד עם דיכאון אחרי שעברתם אירוע מוחי, או שאחד מאהוביכם סובל מדיכאון, תוכלו להיעזר בטיפים הבאים.

גירושין: חמישה דברים שלא כדאי לעשות כאשר מתגרשים
זה לא מפתיע בכלל שאנשים רבים עושים אינספור טעויות כשהם מתגרשים. לפניכם כמה טיפים לדברים שכדאי להימנע מהם כשאתם מתגרשים. טיפים אלו יחסכו לכם הרבה כאבי ראש, ייסורי מצפון וחרטות
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI