דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר חידוש צנרת – פיצוץ בצנרת זה דבר נפוץ
חידוש צנרת – פיצוץ בצנרת זה דבר נפוץ
מיכל ז 30/04/13 |  צפיות: 2417

חייבים לסגור את הברז הראשי בבית ברגע שיש פיצוץ בצינור.

אם הצינור הוא בטכנולוגיה הישנה כמו למשל צינור מברזל הבעיה היא גדולה יותר ותצטרכו בכל מקרה לקרוא לאינסטלטור.

כיום כל הצינורות כבר עשויים מפלסטיק, ולכן תהיה בעיה של תיקון צינור ברזל אך האינסטלטור לרוב יודע כיצד לגבור על הרבה בעיות בנושא. החלפת צינור היא אינה בעיה לרוב - חותכים את אזור הפיצוץ באמצעות מכשיר חיתוך מיוחד ומחברים לו מחבר, ובזה תמה ונשלמה עבודת תיקון הפיצוץ בצנרת.  יש מקרים של פיצוץ צנרת מים מתחת לרצפות וזו באמת בעיה שהופכת להיות קשה, כי שבירת והחלפת רצפות זה אינו פשוט כלל.

לפני שמבצעים חידוש צנרת כדאי להוריד את לחץ המים על מנת למנוע הצפה וכך גם העבודה תתנהל ללא הפרעה. אסור לפתוח את ברזי המים לפני שבוצעו כל החיזוקים בצינורות המים. על בעלי המקצוע להימנע מהימצאותם של מכשירי חשמל הקרובים לאזור בו מתבצעת העבודה של תיקון הצנרת. בעבודת האינסטלציה יש לשים דגש שלא ייכנס חול לצנרת במידה והעבודה מתבצעת מחוץ לדירה או לבית. ברגע ששמתם לב כי יש קילוף בטיח או הקיר התפורר, בדקו אם יש נזילה באזור זה. בגלל שהנזילה היא מצינור הנמצא בתוך הקיר, כדאי כי אינסטלטור בעל ציוד משוכלל, יבדוק באמצעות הציוד שלו היכן בדיוק ישנה הדליפה.

שינוי הצבע בקיר חוץ מהתפוררות הטיח, זה סימן מובהק כי יש לכם דליפה ואתם זקוקים לבצע תיקון צנרת. לרוב האינסטלטורים היום יש את הציוד המשוכלל ביותר כמו מצלמה טרמית המגלה דליפה בצינורות שאינם נראים לעין. לאחר צילום מצב הצנרת, האינסטלטור ידע בדיוק מהיכן הדליפה ויוכל אף לדעת את מצב הצנרת. גם לגבי דליפה או סתימה בביוב, צילום קווי ביוב יכול לפתור הרבה בעיות ולגלות את הנזילה או הסתימה ממש בזמן במקרה שהצלחתם להבין כי משהו אינו כשורה.

תיקון צנרת ביוב גם היא פעולה לא פשוטה ורק חברות אינסטלציה מומחיות בתחום, יוכלו לבצע תיקון זה. האינסטלטורים ינסו למנוע את החלפת כל הצינורות כי זאת הוצאה של הרבה כסף והם ינסו לפתור את הבעיה תוך החלפת צנרת בביוב נקודתית היכן שהיא פגומה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI