דף הבית בניין ואחזקה שיפוצים קבלן שיפוצים רשום – גם לעבודות שיפוצים קטנות
קבלן שיפוצים רשום – גם לעבודות שיפוצים קטנות
מיכל ז 13/05/13 |  צפיות: 2486

קבלן שיפוצים יוגדר מי שמבצע באופן אישי עבודות שיפוץ ויחד עם זאת מעסיק תחתיו כמה אנשי מקצוע שונים בתחום השיפוצים והבנייה. ברוב המקרים, המון קבלני שיפוצים רשומים בספר הקבלנים כקבלנים רשומים, אולם זה לא אומר שמי שאינו קבלן רשום הוא לא מקצועי. אף על פי כן, עדיף קבלן שיפוצים רשום על פני אחר. חשוב לקבל המלצות לגבי קבלן שיפוצים ואפילו לראות את עבודות שיפוץ שעשה בבתים אחרים. במרבית המקרים, שיפוצים זה שם כולל לעבודות כמו צביעה של הבית או הדירה או החלפת ריצוף בחדר כלשהו או בכל החדרים. במידה ומדובר בשיפוץ מקיף של כל הבית כמו הגדלת חללים, קבלן השיפוצים יתייעץ עם אדריכל על מנת להגיע לתוצאות מדויקות מבלי לגרום נזק למבנה.

אם אתם מתגוררים במרכז, תדרשו למצוא קבלן שיפוצים במרכז על מנת שיהיה קרוב למקום מגוריכם וקל יהיה לו ולכם לבצע את העבודה בלי צורך באיחורים מיותרים. ישנו יתרון ניכר לקבלן שיפוצים- העבודה מהירה יותר. אתם תחתמו עמו על הסכם עבודה מסודר תוך עמידה בזמנים וככה תהיו בטוחים שאתם והבית שלכם בידיים טובות. יש עוד פלוסים לקבלן שיפוצים: היות והוא מעסיק צוות של עובדים, העבודה תיעשה במהירות וככה תוכלו מהר לחזור לחיים תקינים בביתכם החדש והמשופץ.

בשיפוץ גדול בבית, כלומר שיפוץ כללי, קבלן ריצוף יהיה אחראי על הריצוף של הבית, שכן העבודה מצריכה מקצועיות רבה. קבלן הריצוף גם ייעץ לכם בבחירת האריחים או המרצפות המתאימים לכל החדרים בבית, לרבות חדר האמבטיה, ותזכו אף בהנחה משמעותית דרכו בעת רכישת הריצוף, כי לקבלן ריצוף יש הנחה משמעותית ברכישת אריחים ורצפות.

יש המון תחומים שיכולים להיכלל בשיפוץ הבית ,ואחד מהם הוא עבודות בגבס.  אפשר לחסוך המון כסף על שיפוצים וחשוב שלא תחרגו מהתקציב ותיידעו את קבלן השיפוצים שלא ייעשה מה שהוא רואה לנכון, ככה שעלות השיפוץ תעלה פתאום, אלא בדיוק כמו שרשום בחוזה ההתקשרות שלכם.

אם תבצעו עבודות צבע וגבס במרכז תגלו שהמחיר הוא זול באופן משמעותי מרכישת ריהוט ותוכלו לעצב את הבית במינימום מחיר ומקסימום פאר באמצעות עבודות בגבס. לרוב קבלני השיפוצים יש שיפוצניקים שמתמחים בעבודות גבס ודקורציה. היום הרבה מתחום העיצוב נעשה באמצעות עבודות גבס כאלה ואחרות, כמו נישות מיוחדות לטלוויזיות פלזמה, ארונות מגבס, פזות מיוחדות בתקרה, מזנונים לסלון ועוד. מחירי הגבס הינם נמוכים ואפשר באמצעותם גם להוסיף קירות גבס בבית כדי לבנות חדר נוסף או אפילו ליצור חדר ארונות על ידי קירות גבס.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI