דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים מלגות ללימודי תואר ראשון בצפון
מלגות ללימודי תואר ראשון בצפון
mlaoryehuda 20/10/13 |  צפיות: 3940

בין אתם מתכוונים ללמוד משאבי אנוש תואר ראשון, פסיכולוגיה, משפטים, מנהל עסקים או חשבונאות, הנושא הכלכלי בוודאי מעסיק אתכם. אכן, הלימודים לתואר ראשון דורשים היערכות כלכלית מתאימה מבחינת מקורות המימון של שכר הלימוד והוצאות המחייה, כולל אפשרות לתעסוקה בשנים הקרובות. אחת האופציות הכדאיות ביותר מבחינה כלכלית מצויה ללא ספק בצפון הארץ, שכן באזור זה קיים שפע של מקומות עבודה מתאימים לסטודנטים, לצד עלויות מחייה זולות יחסית למרכז וכן מגוון גדול של מלגות לימודים.

מלגות לתואר ראשון  בצפון


מלגות לתואר ראשון מספקות סיוע חשוב לסטודנטים על רקע קשיים כלכליים, הצטיינות או התנדבות קהילתית. בצפון הארץ ניתנות המלגות למגוון רחב של סטודנטים, מתוך מגמה ורצון לעודד את יושבי האזור להישאר וללמוד בו. כמו כן, המדינה מעוניינת לתמרץ סטודנטים מאזורים אחרים ללמוד בצפון ולהיחשף לאפשרויות המגורים והתעסוקה הקיימות בו, על מנת שיעשו אותו לביתם.

סוגי מלגות ללימודי תואר ראשון בצפון

כאמור, באזור הצפון קיים מגוון גדול של סוגי מלגות לתואר ראשון, המיועדות לאוכלוסיות שונות ולנסיבות שונות. על המלגות השכיחות ביותר באזור זה נמנות:
•    מלגות של הרשויות המקומיות - מיועדות לעודד את התושבים להישאר וללמוד בצפון, כדוגמת אלו של עיריית עפולה, המועצה האזורית עמק הירדן ועיריית חיפה.
•    מלגות של מכללות בצפון – מוסדות אלו מספקים מטעמם מלגות על רקע כלכלי, התנדבותי והצטיינות בלימודים.
•    אזור עדיפות לאומית – קיימות מלגות ממשלתיות הניתנות לסטודנטים שמתגוררים באזורי עדיפות לאומית.
•    מלגות בהתאם לתחום הלימוד – ישנם מספר תחומי לימוד בעלי עדיפות תעסוקתית או אידיאולוגית, כמו לימודי חינוך, מחשבת ישראל, חקלאות והנדסה.
•    מלגות מקרנות פרטיות - מיועדות לקשת רחבה של תלמידים ובנסיבות שונות כגון הצטיינות, תחום לימודים או השתייכות למגזר מסוים כמו דרוזים, עולים חדשים, אמהות חד הוריות, יוצאי עיראק, וכן עקב שירות צבאי קרבי.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 mlaoryehuda


 


מאמרים נוספים מאת mlaoryehuda
 
מלגות ללימודי תואר ראשון בצפון
בין אתם מתכוונים ללמוד משאבי אנוש תואר ראשון, פסיכולוגיה, משפטים, מנהל עסקים או חשבונאות, הנושא הכלכלי בוודאי מעסיק אתכם.

בחירת לימודי מנהל עסקים בהתאם לתנאי הקבלה והעלויות
בעשור השני של שנות האלפיים מוצעים לימודי מנהל עסקים בישראל על ידי מספר רב של אוניברסיטאות ומכללות, הן לתואר ראשון והן לשני.

אפשרויות תעסוקה במדעי המחשב
לימודי מדעי המחשב מתמקדים בעיקר בפיתוח תוכנות, המהווה תחום מרכזי בתעשיית ההייטק על ענפיה השונים.

לימודי חינוך לתואר שני - אפשרויות התמחות
רבים מקרב בוגרי תואר ראשון בחינוך בוחרים להמשיך ללימודי תואר שני בתחום, המוצעים במגוון רחב ומרתק של מסלולים, כשחלקם אף מאפשרים להמשיך ללימודי תואר שלישי.

להתייחס ברצינות אל ביטוח הנסיעות לחו"ל
ישנם דברים הקשורים לנסיעה לחו"ל שיש לקבוע ולברר מבעוד מועד, כמו תאריך הנסיעה והזמנת כרטיסים, אשרת שהייה ומלונות, וישנם עניינים של הרגע האחרון כמו אריזה, בדיקת תחזית מזג האוויר וסידור לעציצים ולחיות המחמד.

שיפורי יחסי ההמרה למינוף העסק
המטרה העיקרית של כל עסק, בין אם מדובר בחברות וארגוני ענק או בעצמאיים העובדים מהבית, היא להרוויח כמה שיותר כסף ולקדם את עצמו באמצעות תכנון ופיתוח אסטרטגיות שיווק.

לימודי משפטים במכללות - מידע כללי
אין ספק כי לימודי משפטים נמנים על מהמבוקשים שבמקצועות האקדמיים, עובדה הבאה לידי ביטוי בעשרות אלפי עורכי דין הרשומים במדינה.

מידע אודות מכללות בצפון
נהוג להתייחס לאזור הצפון כמתחיל בחדרה וממשיך הלאה עד להרי הגליל העליון והגולן. חבל ארץ קסום זה הטובל בנוף בראשיתי מושך אליו בשנים האחרונות אנשים רבים מאזור המרכז.

לימודי פסיכולוגיה - מידע כללי
במדינת ישראל היו לימודי פסיכולוגיה ועודם נמנים על התחומים האקדמיים המבוקשים ביותר. זאת בזכות היותם דלת כניסה לתחום עיסוק מתגמל

לימודי ניהול משאבי אנוש
ניהול משאבי אנוש הינו תחום מבוקש ומאתגר המוצע בימינו על ידי קשת רחבה של מוסדות אקדמיים לתואר ראשון ושני.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI