דף הבית עסקים עסקים קטנים ובינוניים חשמלאי בבאר שבע
חשמלאי בבאר שבע
יעקב אלבז 02/11/13 |  צפיות: 3454

יש אומרים שאזור הדרום רווי בבעלי עסק עצמאים שרק מנסים "לאכול אחד את השני". יש כאלה שירחיקו לכת וישוו אותנו לבריכת סרדינים שזורקים להם חתיכת לחם. האם כך הדבר? האם השוק המקומי כל כך מוצף שאין בו מקום לאנשים צעירים ורעננים שרק רוצים לפרנס את עצמם ואת משפחותיהם? מדוע מדברים על באר שבע כעיר קשה שקשה להצליח בה ומה באמת השוני שלה מכל חלקי הארץ?

במשך הרבה זמן חקרתי את הנושא ורציתי לבדוק אם כך הדבר. דיברתי עם עשרות נותני שרות ותיקים וצעירים וגיליתי מסקנות מעניינות בנוגע לנושא.

כששיתפתי אנשים בנוגע לחזון העסקי שלי היו לא מעט אנשים שלגלגו עליי ואמרו שאני נכנס לגוב האריות ואני נחמד מדי בשביל לדחוף עם מרפקים בשביל להצליח. מהר מאוד גילתי שכל החששות שהכניסו לי היו שגויות. אמנם יש הרבה חשמלאים בבאר שבע שמפעילים עסק עצמאי אבל הבידול מהם בשיטת השיווק שלי הביא לי מאות לקוחות בזמן קצר. ידעתי שאם אשווק כמו כולם ורק אפתח כרטיס באינטרנט לא יהיה לי סיכוי לקבל מספיק לקוחות. הרי בגלל שיש כל כך הרבה על משבצת אחת הייתי חייב להראות שאני שונה מהם כדי לקבל פניות.

אז כן, זה לא היה קל להגיע למעמד בו אני מקבל עשרות פניות ביום, אך עם עבודה מקצועית וממושכת של בניית אתר (בחינם), קידום האתר על ידי כל המדיות המוכרות באינטרנט וכמובן עצירה וחשיבה מחדש על כל המהלכים שאני עושה וכמה הם תורמים ובסופם הגעתי לנחלה.

אנשים אוהבים להגיד "אין סיכוי". הם חושבים רק על הבעיה ולא על איך לנסות לפתור אותה ומי שחשב שלהיות חשמלאי בבאר שבע זה בלתי אפשרי טעה. לכן הם נתקלים בחומה שגורמת להם לעצור ולהפסיק. תנו לי לתת לכם את העצה הכי טובה שאני יכול לתת: אף פעם אל תחשבו על בעיה כמשהו בלתי פתיר, כחומת פלדה שאי אפשר לעבור. תמיד תאמינו שזהו רק מכשול בדרך להצלחה ואחר כך גשו לפתור אותה. מבטיח לכם תוצאות מדהימות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יעקב אלבז


 


מאמרים נוספים מאת יעקב אלבז
 
מיקוד או פיזור
כל בעל עסק מצליח שואל את עצמו כיצד כדאי לו להתרחב והם העדיפות היא להתפזר לתחומים שונים או להישאר מאסטר בתחומו. יש פתגם יפה שאומר שעדיף להיות ראש לשועלים מאשר זנב לאריות.

שם העסק- כמה הוא חשוב
07/11/13 | מיתוג
כשאנשים שואלים אותי מדוע בחרתי לקרוא לשם העסק שלי דווקא בשם הזה, אני מסביר להם כמה זה חשוב לקרוא לעסק שלכם בשם קליט ויותר מזה, אמין.

האשליה
מדי פעם אנחנו נותנים לדמיון להשתלט עלינו ומתאהבים באשליה שמוכרים לנו. כשמדובר בעסקים זה יכול להיגמר בחור בכיס ואובדן הביטחון.

מהי הצלחה
הראייה שלי לגבי הצלחה התחדדה מאוד בשנים האחרונות. מאז שפתחתי עסק, אני חש תחושה של סיפוק עצמי גדול והוא גורם לי להרגיש מוצלח. אז מהי הצלחה בעיניכם?

פרסום באינטרנט
הקדמה, החדשנות והשוני של הפרסום של פעם בהשוואה להיום. כיצד עצמאים מתמודדים איתו ולוקחים אותו כמה שלבים קדימה.

חשמלאי בבאר שבע
יותר מדי פעמים יצא לי לשמוע מאנשים את משנתם, בה הם אמרו לי שלא אעז לפתוח עסק בתור חשמלאי בבאר שבע. המזל הגדול שלי הוא שלא הקשבתי להם.

משא ומתן כהלכה
הישראלי הממוצע הוא לקוח קשה שמרגיש שמגיע לו מקסימום שרות במינימום כסף. כיצד מתמודדים איתו ואיך גורמים לו להיות מרוצה?

האפשרות לשינוי
בני האדם חוששים מהלא נודע. חונכנו ללכת על הבטוח והודאי. האם זה נכון? כמה מזה מתאים למאה ה21? אני מאמין שלא הרבה.

דילמת האדם בעולם המערבי
כיום, כששום דבר לא בטוח בתחום הכלכלי, כשמדינות אירופאיות כמו ספרד ויוון שוקעות לבוץ של חוסר וודאות ומחזיקות במספר שיא של 27% אבטלה, כשאצלנו בארץ הכלכלה יחסית יציבה אך שוחקת את מעמד הביניים עד אין סוף האדם צריך לשאול את עצמו האם כדאי לו לפתוח עסק עצמאי או להישאר ב"אזור הבטוח" של השכירים.

אמינות ויושרה כנכס
מהו הנכס הכי גדול של עצמאים ואיך הוא יכול להשפיע על המשך עבודתם?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI