דף הבית אימון אישי אימון לכסף כמה סוגיות בנוגע לביטוח סיעודי
כמה סוגיות בנוגע לביטוח סיעודי
גיל שושי 04/11/13 |  צפיות: 3400

שלושה ביטוחים שמאוד משמעותיים לחיים שלכם

בסקירה קצרה זאת נציג של מבין מוצרי הביטוח הקיימים שהם חלק ממשי מהחיים שלכם, שלושה ביטוחים שחשוב שיהיו לכם כדי שתוכלו לישון יותר בשקט וישתנו לכם כיסוי בשעה של צרה אמיתית. אנחנו מדברים על ביטוח בריאות איכותי, ביטוח חיים וביטוח סיעודי, אלו בעצם שלושה ביטוחים אישיים שאמורים לתת לכם כיסוי כאשר אתם חולים, הופכים לנזקקים לאורך זמן או שלא עלינו נפטרים. כול הביטוחים האלו נרכשים אך ורק בתור ביטוחים פרטיים המשלימים את השירותים אתם מקבלים מהמדינה.

ביטוח בריאות

סל הבריאות המוצע במסגרת ביטוח החובה נותן כיסוי הוגן אבל לא בהכרח מושלם וישנם לא מעט מקרים בהם ביטוח בריאות לא נותן מענה מושלם עבורכם. בפער הזה נכנסים הביטוחים הפרטים אותם מציעות חברות הביטוח. כשמדובר בבריאות שלכם אתם לא ממש מתכוונים לחסוך גם אם מדובר בעוד עשרות שקלים לחודש. הינה כמה נקודות אותן מכסה הביטוח הרפואי של חברות הביטוח: מימון תרופות שלא כלולות בסל הבריאות, מימון ניתוחים בארץ ובחו"ל שאינם מכוסים על ידי חוק בריאות ממלכתי, מימון השתלות וטיפולים שונים בחו"ל שאינם כלולים בסל הבריאות, מימון בדיקות רפואיות שאינן ממומנות או ממומנות חלקית על ידי המדינה או קופות החולים, מימון וכיסוי טיפולים שנועדו להחליף ניתוח.

ביטוח חיים

הביטוח השני אותו נציג הוא ביטוח חיים, בשונה מביטוח בריאות שמתייחס ונותן פתרון עבור בעיות ספציפיות, ביטוח חיים הוא שילוב של חסכון יחד עם מרכיב של פיצוי במידה והמוטב נפטר, בתור מבוטחים אתם יכולים להחליט איך יהיה בנוי ביטוח חיים אותו תרכשו מחברת הביטוח, זה יכול לנוע בין ביטוח ריסק שייתן ליורשים שלכם סכום חד פעמי במידה ותלכו לעולמכם, החלק הזה של הביטוח נקרא ריסק, החלק השני הוא חסכון אותו תקבלו בגיל 67 כאשר תצאו לגמלאות. האחוזים של החיסכון מול האחוזים של הריסק הם משהו שנקבע בין המבוטח לחברת הביטוח בהתאם ליכולות הכספיות שלו ובהתאם לחסכונות פנסיונים אחרים שיש לו. בשנים האחרונות אם השתכללות עולם הביטוח, הפך ביטוח החיים לעוד מוצר מיני רבים אחרים לעומת המצב הקודם שבו הוא היה הביטוח העיקרי שלחלק גדול מהצרכנים היה.

ביטוח סיעודי

הביטוח השלישי עליו נדבר הוא ביטוח סיעודי מוצר יחסית חדש שהמודעות אליו עולה בשנים האחרונות, לכאורה הביטוח הלאומי מספק לכם ביטוח סיעודי. רק שכמו בהרבה דברים אחרים הכול שאלה של האותיות הקטנות. כאשר אתם חס וחלילה נזקקים לביטוח סיעודי איכותי אתם צריכים אותו באופן מיידי, אין לכם זמן לרוץ בין ועדות שונות כפי שנהוג בביטוח הלאומי כאשר אתם רוכשים ביטוח סיעודי פרטי כל התהליכים יהפכו עבורכם ליותר קלים, תדרשו להציג הרבה פחות מסמכים, עיקרו של הביטוח הסיעודי לאפשר לכם לנהל אורח חיים סביר אחרי שנפגעתם בתאונה או חליתם ואתם במצב גופני כזה שאתם נזקקים לסיוע סיעודי, מטפל פיליפיני, בית חולים סיעודי, שרותי עזרה שונים, בשונה מביטוח רפואי שמטפל בבעיה עצמה, ביטוח סיעודי מתייחס לכל מה שמסביב. ולכן הוא כל כך חשוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גיל שושי


 


מאמרים נוספים מאת גיל שושי
 
מדוע כדאי לכם לרכוש מרצדס E300
אין כל ספק כי רכישה של מרצדס חדשה דורשת כיס עמוק למדי אבל יחד עם זאת לאור שפע

מרצדס C200 מול מרצדס C250
שיא אמיתי של פינוקים. מכונית שעושה ה

מרצדס GLK 250 הרכב הבא שלכם
כשבוחנים את החבילה הטכנולוגית שנמצאת בתוך הרכב תבינו שמדובר על הטוב ביותר שרק ניתן

מיצובישי אאוטלנדר PHEV - רכב היברדי מוביל
אנחנו לא יכולים להרחיב את המאמר מבלי שנזכיר את חברת כולמוביל שהיא היבואנית של דגמי

מידע על מיצובישי פאג'רו
אנחנו לא יכולים להרחיב את המאמר מבלי שנזכיר את חברת כולמוביל שהיא היבואנית של דגמי

כמה נתונים על מיצובישי פאגרו
יבואנית מיצובישי מציעה לכם כמה דגמים מסוג פג'רו. קודם כל ישנו הדגם הקצר

כמה נתונים על יונדאי I10
אם השתכנעתם כי מדובר על רכישה ראויה אנחנו ממליצים לכם בחום רב

כמה נתונים על יונדאי I10
אם השתכנעתם כי מדובר על רכישה ראויה אנחנו ממליצים לכם בחום רב

כל היתרונות של מוצרי ספיגה למבוגרים דיפנד
רכישה של תחבושות ותחתונים לאנשים מבוגרים עשויה להתגלות כמביכה למדי. בכל זאת מדובר

כל מה שתבקשו לדעת על מוצרי ספיגה למבוגרים מבית דיפנד
רכישה של תחבושות ותחתונים לאנשים מבוגרים עשויה להתגלות כמביכה למדי. בכל זאת מדובר
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI