דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 10/11/13 |  צפיות: 3012
איפה ללמוד NLP? איך ללמוד NLP? NLP למתקדמים, קורס NLP, NLP למקצוענים, מה זה NLP? מבוא לניתוח NLP, שיטות NLP למומחים, מומחה ב NLP, טיפול ב NLP, מטפל ב NLP, למה ללמוד NLP?

מה רצית לשאול?

שאלה: רציתי לשאול איפה כדאי ללמוד NLP ?ואם בכלל צריך ללמוד את זה. אם בכלל אפשר ללמוד את זה.

אליעד: קודם כל היא שאלה איפה ואחר כך היא שאלה האם כדאי?

שאלה: לא איפה כדאי ללמוד? ואם בכלל צריך ללמוד את זה? או שזה פשוט אתה מול עצמך לשבת ולנתח טקסטים ועד כמה שאתה מצליח...

אליעד: אני רגע רוצה להסביר את הסיפור של ה NLP. מה האמת? שצד האמת צריך ללמוד NLP. מצד האמת צריך ללמוד NLP. למה צריך ללמוד NLP? בדיוק כמו שצריך ללמוד כל דבר אחר. צריך ללמוד ביולוגיה, פיזיקה, כימיה, אסטרונומיה כל מה שקיים בעולם צריך ללמוד. למה צריך ללמוד הכל? צריך ללמוד גם איך ליצר כיסאות, כן? שלא תחשבי רק אסטרולוגיה. הכל ללמוד, הכל. צריך ללמוד כישוף.

גם כשזה זה לא נכון צריך ללמוד את זה. כן, כן. הכל צריך ללמוד, למה? כי אם מישהו פעם חשב שזה נכון, זה אומר שהיה בזה משהו נכון. בעיקרון צריך ללמוד הכל. למה ללמוד הכל? כדאי להבין את המציאות, זה חלקים של המציאות. הכל חלקים של המציאות וצריך להבין את כולם. ברמת העיקרון צריך להבין הכל. מצד שני גם צריך לא ללמוד שום דבר, כעקרון שאת לומדת יותר, את מסתבכת יותר ויש יותר שאלות, יותר ספקות.

עכשיו בואו נתקדם. מה הקשר של מה שאני מסביר ל NLP בעצם? יש כמה שיטות של NLP וקודם זאת היתה דוגמה טובה לסיפור של ה NLP. נגיד לדוגמה, נגיד שאתה בדרך כלל מטפל NLP ויסבירו לך איזה משהו מסוים, השאלה מה הרמות עומק שאתה מגיע אליהם? עכשיו אני רוצה להסביר משהו ספציפי. אני לא מלמד NLP. לא מלמד NLP. זה לא מענין NLP. כאילו זה לא מענין משום דבר אחר הנושא פשוט. מה זה NLP? NLP זאת בסך הכל שיטה לתכנון של המוח, באמצעות שפה. זה הכל. עכשיו, כל מה שאני מסביר פה על NLP קודם כל למה קוראים לזה NLP? למה אני קורא לזה NLP? כי ככה קוראים לזה. מבחינתי יכלו לקרוא לזה משהו אחר. אוקי? הסיבה שאני קורא לזה NLP כי ככה בשפה שלנו קוראים לזה.

מבחינתי היו קוראים לזה במשהו אחר, משהו אחר, זה לא משנה. הרעיון הוא פשוט. מה שאת צריכה כדי להיות מומחית ל NLP וללמוד NLP זה להבין איך עובד המוח שלך עצמך. כשאת שומעת חדשות ואת חווה משהו, לנתח. למה חוויתי את זה? איך המילים שהוא אמר השפיעו על החוויה שלי? איך מה שקרה שם באולפן, השפיע על החוויה שלי? זאת הדרך הכי טובה בעולם ללמוד NLP. מתוך המוח של עצמך. לא שום סיפור אחר בעולם. כל מה שאני יודע על NLP ועל כל שאר הדברים

זה מתוך הלימוד של המוח של עצמי, הכל מתוך המוח של עצמי. למה אני חושב ככה? עד שהבנתי איך המוח חושב באופן כללי.

בדיוק. עכשיו אני מסביר עוד פעם כל מה שאני מסביר פה, איך לשכנע, איך פה איך שם, איך שם איך פה זה מתוך תהליך של התבוננות עצמית. למה המוח שלי השתכנע שככה וככה? למה כשאני שמעתי את המילה הזאת זה גרם לי להרגיש ככה? איך התוספת של המילה הזאת גרמה לי להרגיש? כל הדברים האלה.

שאלה: אבל זה שונה מאדם לאדם, כל אחד יכול לנתח את זה אחרת.

אליעד: נכון, אבל המנגנון הוא אותו מנגנון.

אני מסביר עוד פעם, כל מה שאני מלמד בכל נושא שהוא בעולם זה הכל ביטוי של דבר אחד. יש הבנה אחת ויחידה. יש ספר שנקרא, איך קוראים לו?

"להיות אלוהים" ובספר הזה יש עצות. אם אתה מקיים את העצות שיש בספר "להיות אלוהים" כל מה שאפשר לדעת אתה תדע.

שאלה: מה עם שאר הספרים?

אליעד: לא, אני מדבר ספציפית על הספר הזה. למה? כי בו כתובה השיטה. לא כתוב הרעיונות, כתוב השיטה עצמה. עכשיו אם אתה תחקור ותיישם את העצות שיש בו אתה תדע NLP, כל מה שצריך אתה תדע. הכל תדע. למה? כי אתה תפעיל את המוח שלך על כל כך הרבה דברים, עד שאתה תדע גם כל דבר שהוא.

שמה אני מסביר עוד? כל מה שאני מסביר פה זאת תוצאה של משהו, לחדש הבנה אחת שממנה גוזרים הכל. לא משנה מה הנושא, לא משנה מה הבעיה, לא משנה מה ההקשר. יש הבנה אחת, פילוסופיה אחת שממנה גוזרים את התשובה לכל נושא שהוא. ככה זה עובד. זה לא שאני צריך ללמוד NLP בנפרד. אדרבא, אם מישהו מלמד אותך נגיד NLP, את אומרת לו "אתה יודע להסביר לי איך זה וזה עובד?"

אם לא אז אתה גם לא הבנת את ה NLP. אין דבר כזה, צריך להיות משהו שמחובר לכל זה, צריך לבוא מכלול אחד שממנו גוזרים את השכנוע.

שאלה: וזה אומר כאילו שאין את זה בין יש לאין ומשם זה הכל מונחים כאילו...

אליעד: מתוך האין הבדל בין יש לאין הזה, מתוכו אתה גוזר את כל הדברים בעולם.

שאלה: מה אז יש הבדל X,Y,Z?

אליעד: עכשיו אני אסביר עוד משהו. כל בית ספר בעולם שילמדו אותך נגיד NLP נגיד הסבירו לך, אם אתה רוצה לשכנע אותו תגיד ככה, ואם זה תגיד ככה ונניח שזה נכון, אז קודם כל למה נניח? כי זה לא תמיד נכון, כי מה שהם לא יודעים להסביר לך את ההפך. למה אם תגיד לא ככה, זה יהיה תמיד הפוך? הם לא יודעים להסביר לך. הם גם לא יודעים שיש הפך, הם חושבים שיש רק ככה. אז מה לעשות?

אז אתה אומר לעצמך רגע אז עשיתי למה זה לא עבד לי? נגיד שאומרים לך, אתה רוצה לשכנע אותו? תגיד ככה וככה ואתה מנסה ואתה לא מצליח לשכנע אותו, אז אתה אומר לעצמך רגע אבל לימדו אותי שזה עובד, למה זה לא למה זה לא עובד?

כי הם לא הסבירו לך גם את ההפך של הדבר. שאם אתה תגיד ככה, זה יכול להיות בדיוק מאותה סיבה שזה לא יעבוד. את זה אין לאנשים מושג להסביר את זה, כי הם אומרים יש חוקים ככה זה עובד וזהו. ולמה אם אני אעשה את החוקים האלו, זה דווקא ישיג את המטרה ההפוכה? למה אם אני אגיד לו ככה, זה בדיוק העביר את ההפך של זה? זה, מי יכול להבין כזה דבר.

עכשיו, דבר נוסף, בא נניח שאומרים לך חוק מסוים. אם אתה שואל ולמה החוק עובד ככה? ולמה המוח של הבן אדם חושב ככה? פה נגמר הדיון. מאיפה אני יודע למה המוח של הבן אדם חושב ככה. נגיד שאומרים לך אם תגיד ככה יהיה ככה, לדוגמה. ולמה המוח חושב ככה? ולמה כשככה זה ככה? זה פה נגמר הדיון. פה לעומת זאת כשאנחנו לומדים דברים כאלו ואחרים, אז קודם כל אתה לומד למה זה ככה, עד כמה שאתה יכול להעמיק אבל אפשר להעמיק עד הסוף, אם תגיד לו ככה הוא יחשוב ככה ואני אסביר לו גם את כל המהלך ולמה זה ככה ולמה זה ככה, ואיך זה קשור לככה עד לקיום שלך עד לקיום של המציאות, זה דבר אחד.

ודבר שני גם מראים לך את ההפך ואז אתה בזמן אמת יכול לתמרן, אתה יודע לתמרן בין הדברים. כי כל עצה שנותנים לאדם יש בה חיסרון, כל עצה יש בה חסרון. נגיד שהילד לא רוצה לאכול ירקות, נניח, והבן אדם יבוא ויתן לך עצה.

גם אם העצה נכונה יש בה חסרון. זאת אומרת אם אתה תעשה אותה יותר מדי זה ישיג את התוצאה ההפוכה, הוא גם לא יאכל ירקות. אם אתה תהיה איתו נגיד יותר מדי קשוח והוא יכול להיות שהוא ירגיש עוד יותר רע והוא על הפרנציפ, גם אם הוא ירצה לאכול אותם הוא לא יאכל אותם, נניח.

עכשיו הקטע שאתה לא מבין למה זה ככה אז אתה גם לא יודע להשתמש בזה.

לפעמים זה עובד לפעמים זה לא עובד. אבל אם אתה יודע למה זה ככה, אז עכשיו אתה יודע לשחק במינונים. אתה יודע, אוקי עכשיו אני צריך להשתמש בהכללה, עכשיו אני צריך להשתמש בצמצום, עכשיו אני צריך להשתמש במחויב, עכשיו אני צריך להשתמש באפשרי, עכשיו אני צריך להשתמש בלא משנה, עכשיו אני צריך להשתמש בכן משנה, עכשיו אני צריך להשתמש בחיצוני, בפנימי, בכל מיני דברים.

לכן המקום הכי טוב ללמוד NLP הוא על ידי שאת מעמיקה לתוך השורשים של ה NLP. מה זאת אומרת שורשים? הכוונה להבין איך המוח שלך חושב ואיך המוח שלך עובד ואיך המוח של מבין דברים, אז מתוך זה את יודעת לנווט מוח של אחרים ושל עצמך.

אליעד: מה אתה חושב?

ש: אני חושב, שאני ניסיתי את זה לא מזמן באיזשהו קורס שישבתי ולמדתי. ואני יודע שעם המוח הקודם שלי הייתי מסתכל על הקורס הזה והייתי בטוח מסתבך בתוך הדאגות של איך אני אזכור אזכור את הדרך המדויקת הזאת, איך אני אתאפס עליה, איך המוח שלי יתאפס עליה. אבל במקום זה ישבתי והקשבתי לכל מה שהוא אומר והבנתי שזה לא בדיוק זה יכול להיות טיפה אחרת. אוקי, זה נסיון אולי איזשהו ממוצא שהם עשו. אבל ראיתי את כל התמונה השלמה. אז מצד אחד גם הסכמתי איתו על הדרך ומצד אחר גם ראיתי שאפשר גם אחרת.

אליעד: מה הוא אומר? הוא מוסיף עוד דבר, הוא אומר כזה דבר אם אתה לומד סתם קורס NLP אתה גם לא זוכר את זה, אתה אומר איך אני יכול לזכור שככה וככה. אבל אם אתה מבין את הפרנציפ של הדבר עכשיו אתה יכול להלביש את זה איך שאתה רוצה, אתה יכול לעשות את זה במיליון ואחת דרכים נוספות. במיליון הקשרים.

אני אסביר לכם עוד דבר שאותו לא תלמדו ואותו לא לומדים בשום מקום של NLP.

ולא לומדים אותו בגלל שלא מעמיקים בדבר. זה הנושא של איך להלביש דברים.

מה זאת אומרת להלביש דברים? אם אתה רוצה להעביר למישהו מסר, איך אתה יכול להעביר את המסר הזה בצורה עקיפה לתת מודע בלי שהוא ידע בכלל שהגעת לשם? בצורה שממש שאין לו מושג. לדוגמא, נגיד שאתה רוצה נגיד שהילד שלך יותר יסמוך על עצמו פחות יסמוך על אחרים, נניח ואתה לא רוצה להגיד לו את זה בצורה ישירה, נניח. אז אתה יכול סתם במשל, לעשות משל, להגיד, זאת אומרת, לקחת את המהות של הדבר וכל פעם להגיד לו בבית "שים לב העמוד, העציץ לא עומד ישר תישר אותו. אתה יודע הרוח יכולה לטרוק את הדלת תסגור אותה.

אתה יודע, הכוס שלא תפול תשים אותה ישר". נגיד עכשיו כשאתה אומר לו כזה דבר אתה בעצם מכניס לו למוח שהדבר צריך להיות מחויב ויציב. אז הוא אומר גם אני רוצה להיות מחויב.

אני אתן דוגמא, נניח ואתה רוצה לגרום לילד שלך לחשוב שלסמוך על אחרים זה רע והוא צריך להתחיל לסמוך על עצמו, אתה לא רוצה נגיד להגיד לו את זה באופן אישי. אבל למישהו, אז אתה אומר "אתה יודע הבקבוק שם עומד ליפול זה מאוד גרוע אם הוא יפול, הוא צריך להיות יציב". אז נגיד הוא עושה ואז אתה אומר לו "לא, לא זה לא מספיק יציב...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | קואצ'ר מומלץ, מטפל טוב, מטפל אישי, מאמן אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי מומלץ, הדרכה, טיפול, למה..., מאמן עסקי, אימון / אימון אישי קאוצ'ינג, מאמן עסקי, אליעד כהן, אימון / אימון אישי קאוצ'ינג, למה ללמוד... ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI