דף הבית אימון אישי NLP הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות?
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות?
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 10/11/13 |  צפיות: 2964
הדרכת מכירות, מה לא מלמדים אנשי מכירות? קורס לאנשי מכירות, בעיות רגשיות של אנשי מכירות, קשיים של אנשי מכירות, טיפים לאנשי מכירות, איך להצליח במכירות? איך למכור יותר? איך ללמוד למכור?

מה הטעות או מה אחת הטעויות הכי מרכזיות בקורסים של מכירות, כשמלמדים אותך משהו בקורסים של מכירות יש משהו ספציפי שלא מלמדים אותך בקורסים למכירות, מה הדבר שבדרך כלל לא מלמדים אותך בקורסי מכירות וכמעט לא מלמדים אותך אף פעם לא מלמדים אותך? זה בהקשר של מה שדיברנו קודם שיכולים ללמד אותך הרבה דברים ואז אתה לא תדע למכור בפועל נכון? אתה יכול ללמוד הרבה תיאוריות על מכירות אבל אתה לא תדע למכור, כאילו אתה תבוא למכור ואתה תשתתק.

עכשיו מה בעצם לא מלמדים בקורסים למכירות, מה אתה חושב איך יכול להיות כזה דבר שעושים קורס למכירות, בן אדם עושה קורס מכירות והוא קורא ספרים על מכירות והוא יכול אפילו לעשות סימולציות ואז בזמן אמת הוא לא יודע למכור, הוא אפילו יכול לכתוב ספר על מכירות אומרים לו "אוקי, עכשיו לך תמכור להוא", "לא יודע".

ש: זה מה שאני ראיתי הרבה.

אליעד: איך זה יכול להיות, מה פשר העניין, מה אתה חושב? אתה כאיש מכירות לשעבר וכמדריך מכירות בהווה.

ש: מה שנראה לי.

אליעד: רגע תן לו שניה.

ש: שיש חסרונות בכל שיטה, שיש יתרונות וחסרונות.

אליעד: לא, אתה בעצם הסברת משהו אחר, אתה בעצם נתת תשובה לשאלה מה לא מלמדים אותו. אוקי, הוא אומר קודם כל דבר נכון, הוא אומר "תראה בקורסים למכירות בדרך כלל שמלמדים אותך איך למכור לא מסבירים לך את החסרונות של השיטה, לא מסבירים לך למה דווקא אם תעשה את זה, זה לא יצליח, זה כמו נגיד באומנות לחימה שמלמדים אותך משהו אחד ולא מסבירים לך "תקשיב אבל יש מצבים שאתה צריך לעשות הפוך" ואז תהיה מטפל רק בדרך מסוימת, אתה אומר "לא, עכשיו אתה צריך בדיוק מה שעשית את הפעולה ההפוכה" אבל עכשיו בזמן אמת אתה צריך לקלוט "רגע אני צריך את זה או את זה?".

אז בדרך כלל בקורסים למכירות יש להם את החוקים שמסבירים לך "המוח לא מבין לא", כל מיני שיטות או "אל תגיד ככה" או "תמיד תגיד ככה" שזה לא נכון כי מצד האמת אתה צריך לדעת להשתמש בהכל רק אתה צריך לדעת מתי. יש מצבים שאתה צריך לעשות ככה ויש מצבים שצריך לעשות הפוך, הדרך הכי טובה להצליח במכירות היא על ידי שתגיד, זה לא משנה מה תגיד עכשיו אתה רק צריך לדעת מתי להגיד את זה, כל דבר אתה צריך להגיד אותו מתישהו השאלה מתי.

ש: לפי הניסיון שלי שכאילו הביאו לנו כל מיני שבלונות איך לגרום ואיך זה, בתיאוריה יפה.

אליעד: אבל לא, רגע דרך אגב זה לא עונה על השאלה ששאלתי, קודם כל מה שאתה אומר זה נכון כי בעיקרון כשמלמדים נגיד אנשים, בדרך כלל אנשים שמייעצים באופן כללי הם לא רואים את ההפך של הדברים בדרך כלל ולכן כשמישהו מלמד נגיד הורים נגיד איך לחנך או כל מיני כאלו יש לו את השיטה שלו והוא אומר "זה השיטה", הוא לא רואה את ההפך מתי דווקא צריך לעשות את ההפך, או נגיד איך לכבוש בחורה לפעמים אתה צריך לעשות בדיוק הפוך ממה שלימדו אותך. עכשיו בלימודים מקצועיים מלמדים אותך מתי אתה צריך לעשות ככה ומתי אתה צריך לעשות את ההפך ובמה זה תלוי.

ש: אז זהו שאני שמתי לב שבאמת בהתחלה נותנים לך מעין טקסט כאילו מכירה שבלונה אבל מה שאתה לא לומד, זה אומר אתה צריך בדרך כלל ללמוד לבד.

אליעד: לא, למה לבד? כי לא לימדו אותך, אם היו מלמדים אותך לא היית צריך ללמוד לבד.

ש: כן זה עם הניסיון למי אתה אומר מה.

אליעד: כי לא לימדו אותך על זה.

ש: או איך אתה אומר מה.

אליעד: טוב רגע רגע תעצור, אז קודם כל מה שאמרת זה נכון, אתה איתי, מה שאמרת זה נכון מלמדים אותך מה אתה צריך לעשות ולא מלמדים אותך מתי אתה צריך לעשות את ההפך, מכניסים לך שבלונות, תעבוד בצורה "1 2 3", לא מסבירים לך את החיסרון למה יש מצבים שאם אתה תעשה את השבלונה זה דווקא יכשל ואתה צריך לעשות את ההפך. יפה, אבל זה לא עונה על השאלה שאני שאלתי כי מה שאמרת זה נכון אבל שאלתי שאלה נוספת, איך יכול להיות שבן אדם ילמד את כל השיטה אף על פי כן הוא יבוא למכור והוא לא יצליח למכור, מה הדבר המרכזי שלא מלמדים אותך בקורסים למכירות?

ש: פרקטיקה.

אליעד: למה מלמדים אותך פרקטיקה "תגיד ככה, תגיד ככה", עושים לך אפילו סימולציות.

ש: לא מלמדים אותך איך למכור בסוף.

אליעד: למה מלמדים אותך, אומרים לך "מה אתה רוצה למכור?" ועושים לך סימולציה "הנה תמכור להוא" ומתקנים אותך "תגיד ככה, תגיד ככה". בהנחה שאפילו לימדו אותך את מה שצריך באמת לעשות ואז אתה בא לשטח ואתה לא מצליח.

ש: כי לא מלמדים אותך מה הוא חושב.

אליעד: ונגיד מלמדים אותך מה הוא חושב במה תלויה הצלחה של מכירה? הצלחה של מכירה תלויה בשני דברים במה היא תלויה? גם במוכר וגם בקונה. עכשיו מה זה אומר? זה אומר כזה דבר, אתה יודע מה לא מלמדים במכירות? אני אסביר לכם כדי שמכירה תצליח אתה גם צריך לדעת מה להגיד שזה אומר מה הוא חושב, מה אתה חושב, מה הוא חושב שאתה חושב, איך לשתול מסרים וכולי. יש עוד פרט חשוב שהכרחי בשביל שהמכירה תצליח והוא המצב הרגשי של המוכר בזמן המכירה. זאת אומרת לא מספיק מלמדים אותך מה להגיד צריך גם להסביר לך מה אתה צריך להרגיש כשאתה אומר את זה, למה? כי אם לדוגמא יש לך איזה תסביך עם עצמך שאתה נגיד מתבייש לבקש כסף או שיש לך תסביך עם עצמך שאתה מתבייש למכור מוצר שאתה חושב שהוא לא מושלם, או שיש לך תסביך עם עצמך שאתה מפחד מכישלון או שיש לך תסביך עם עצמך שאתה מפחד להודות שיש לך חיסרון, או תסביך כזה או אחר אז לא משנה כמה תלמד מה להגיד ואיך להגיד "וזה וזה" אתה לא מצליח להגיד בגלל שיש לך תסביכים רגשיים.

עכשיו ברגע שאתה הולך לקורס למכירות בדרך כלל רוב ככל הפוקוס שם, אני נמצא על שיטת המכירה לא על טיפול פסיכולוגי וטיפול נפשי למוכר. לא מטפלים בנפש שלך "בוא נבין למה לא אמרת לו את זה, בא נבין מה הדברים בתוכך שגרמו לך להרגיש רע כשהוא ענה לך ככה, איך זה השפיע על המוח שלך". עכשיו לדוגמא, נגיד שאתה שחקן כדורגל, בא נגיד שאתה משחק בזירת הקרב אז שני דברים מלמדים אותך, אחד מלמדים אותך את הטכניקה, שתיים גם יש לך פסיכולוג צמוד שיסביר לך "תקשיב איך חטפת את האגרוף", לא רק מה לעשות בפרקטיקה אלא גם מה לעשות ברמה הנפשית איך להתמודד עם הלחץ, איך להתמודד עם המתח, איך להתמודד עם זה וזה אותו דבר בזמן מכירה. בזמן מכירה כדי להצליח אתה צריך שני דברים, אתה גם צריך לדעת את הטכניקה "אם הוא אומר ככה תגיד ככה, הוא אמר התנגדות כזאת תגיד ככה, הוא אמר ככה תגיד ככה" אבל יש גם את הדברים הרגשיים, "למה קשה לך להגיד את זה, למה יותר קל לך להגיד את זה, איזה טיעונים יותר קל לך רגשית להגיד אותם, איזה טיעונים יותר רגשית קל לשמוע", למרות שעוד פעם בטכניקה מה קל לו לשמוע גם את זה ילמדו אותך אבל איך אתה מתמודד עם התסביכים שלך.

ש: יהיה איזה גורם אבל ברמת על מה, כאילו תגיד את זה, זה כבר לא משפיע על הכל, זה משפיע לך על כל החיים שלך.

אליעד: אבל זה נכון, מה לעשות שזה נכון ולכן באים אלי ספציפית אנשי מכירות שעל הנייר יודעים למכור מאוד טוב והם אפילו מלמדים אחרים למכור כמובן אבל אפילו הם יכולים להסביר למישהו אחר "תמכור, תגיד לו ככה, תעשה ככה", אבל הם לא מצליחים למכור ולמה? כי אז הוא יושב עם בן אדם מתברר שאין לו תסביך כזה ותסביך אחר, תסביכים רגשיים, בעיות רגשיות. אם אתה לא תפתור את הבעיות הרגשיות אתה יכול לדעת איך למכור, אתה יכול לדעת מה אתה צריך להגיד לבחורה אבל אין לך אומץ להגיד לה את זה, אין אם אתה אומר לה את זה קנית אותה אבל אתה מפחד להגיד לה את זה, למה ואתה יודע את השיטה? כי יש לך בראש איזה טראומה, כי יש לך איזה חרדה, כי יש לך איזה לחץ, כי יש לך איזה פחד, כי יש לך איזה אמונה, כי יש לך איזה משהו.

ובזה לא מטפלי בקורסים של הדרכת מכירות, אף אחד לא יושב איתך על דברים רגשיים, "בוא נבדוק מה אתה מרגיש כשאתה אומר ומאיזה מקום אתה צריך להרגיש ומה אתה צריך לחשוב במוח שלך, אתה צריך לחשוב על החיסרון שלו או על היתרון שלך, אתה צריך לחשוב על החיסרון שלך או על החיסרון שלו", כל הדברים האלה לא מתעסקים איתם.

ש: אפשר גם להגיד שבעצם המוכר הוא לא מבין את השיטה בעצם, בעצם אם אתה יודע שצריך להגיד את זה לבחורה אבל אתה בעצם לו באמת חושב שזה מה שאתה צריך להגיד זה אומר שהם בעצם.

אליעד: לא, זה אומר שיש לך את המפתחות נגיד אתה רק לא יכול להגיע לפתח.

ש: למה הוא משוכנע שזה יפתח?

אליעד: לא, אתה רק לא יודע להגיע לדלת, כאילו אתה יודע מה אתה צריך להגיד רק אתה אילם, אין אתה יודע רק אומר לו את זה הוא קונה אבל אתה לא מצליח להגיד לו, למה אתה לא מצליח להגיד? כי יש לך תסביך רגשי, אתה צריך לפתור את התסביך הרגשי, לא יודע אם זה יותר גרוע אבל מהיבט מסוים זה יותר גרוע כי אם לא היה לך את התסביך הרגשי היית בטוח בעצמך גם היית מוכר לו את זה, לא משנה מה היית אומר לו, שזה לא נכון מה שאמרתי עכשיו כי אם אולי לא היה לך תסביך רגשי כנראה שהיית אומר לו דברים נכונים, לא שלא משנה מה היית אומר לו.

ש: אני חושב שאני הצלחתי למכור הרבה בגלל שלא באתי למכור.

אליעד: לא לא, זה בגלל שאתה דיברת נכון בלי לשים לב שדיברת נכון, בגלל שבאת ממקום טוב לכן במקרה יצא לך לדבר נכון.

ש: כן כי לא הייתי נעול על משהו, "בוא נראה איך זה יתפתח מה שיקרה יקרה".

אליעד: תאר לעצמך אם שהיית יודע כל מה שאתה יודע היום והיית מנסה למכור לו.

ש: אני רק לא יודע למה אני לא עושה את זה לבחורות שמה יש לי מחסומים רגשיים.

אליעד: כי אתה לא רוצה לקנות או שאתה מפחד.

ש: ברור באמת, אני חלש בזה יחסית זה לא התחום שלי.

אליעד: אתה הבנת אדוני, מה לא מלמדים אותך בקורס למכירות?

ש: איך יש מחסומים רגשיים של התלבטויות מסוימות שהמוכר מקבל ואיך להתגבר על הבחירות, על הדברים הרגשיים שהוא מקבל מתוך.

אליעד: עכשיו, ולמה לא מלמדים את זה בקורסי מכירות, למה שלא ילמדו אותך...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | קואצ'ר, פסיכותרפיה הוליסטית, קואצינג, מטפל רוחני

הכנס לאתר ותהנה מעוד מטפל הוליסטי, קאוצינג, מאמן אימון אישי, תחושה, ללמוד, יעוץ, מה לא מלמדים אנשי מכירות..., להצליח, איך ל..., בעיה ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI