דף הבית אימון אישי NLP לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנ
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנ
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 10/11/13 |  צפיות: 3933
לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתת מודע

עכשיו בהמשך לנושא הקודם על הסיפור של הלחץ, כי מה שאמרנו בנושא הקודם שלפעמים לחץ דווקא משיג את הפעולה ההפוכה. אני אספר לכם סיפור לדוגמא נגיד שבא בן אדם ויושב איזה זוג ומדברים על הילדות שלהם, בסדר ואז יש להם שמה שני קצוות האבא הוא טיפוס שהכל אצלו מחויב, האמא היא טיפוס שהכל אצלה אפשרי, בסדר ואז ההוא אומר לאשתו.

ש: והם זוג?

אליעד: כן, ואז הבן זוג הזה אומר לאשתו, אומר לה "תקשיבי את יודעת מה טוב בגישה שלך שבעוד שבע שנים שהילד שלנו יהיה כלום, אני אגיד לך אתה רואה למה הוא כלום? בגלל שאת שום דבר לא התעקשת איתו כי אצלך הכל אפשרי ואתה לא חייב זה ולא חייב זה", עכשיו הוא ניסה לעשות עליה מניפולציה כמובן אבל אז אמרתי לו רגע אבל זה גם יכול להיות הפוך בעוד שבע שנים היא תוכל להגיד לך "אתה יודע למה הילד יצא כזה בטלן? בגלל שאמרת לו שהכל מחויב", לא אמרתי בשפה הזאת במילים אחרות כאילו, אדרבא בגלל שכל דבר הייתי יושב לו על הראש בגלל זה הוא לא עשה, אז הוא אומר "מה זאת אומרת אבל אני אמרתי לו שהוא חייב" ואז ניסיתי להסביר מסר כזה, לפעמים אתה אומר למישהו לעשות משהו ותוך כדי שאתה אומר לו לעשות את זה אתה בעצם אומר לו "אל תעשה את זה".

לדוגמא אם נגיד או במקרה הספציפי הזה, נגיד אתה יודע שיש מישהו שהוא מאוד רוצה להרגיש שהוא, נגיד ילד שאתה יודע מה הוא רוצה להרגיש שהוא בוגר, עכשיו אם אתה רוצה נגיד שהוא לא יעשה את השיעורים תשפיל אותו, תגיד לו "אתה חייב לעשות את השיעורים, לא יצא ממך כלום, אתה אפס, מי אתה בכלל וזה", עכשיו ככל שתשב לו יותר על הראש שהוא חייב ככה הסיכוי שהוא יעשה את זה קטן יותר, ככה הוא בעצם מרגיש שהוא יותר גבר שהוא לא עושה את זה. עכשיו מה השכל שעומד בדבר? שיש פה מניפולציה מאוד מעניינת, המניפולציה היא כזאת, לפעמים אם אתה רוצה לגרום למישהו נגיד לדוגמא להפסיק לעשות משהו, אוקי אחת הדרכים לגרום לו להפסיק לעשות משהו זה לא על ידי שתגיד לו "אל תעשה", זה על ידי שתגרום לו להרגיש רע עם זה שהוא עושה את זה. אוקי, נגיד שמישהו שמעשן, נגיד מישהו שמעשן לדוגמא, אוקי?

ש: לא, צורך סמים, תעשה את זה שכאילו יש בו את המשהו, התמכרות.

אליעד: לא, אז אני נותן לך דוגמא, לא בא ניקח דוגמא של עישון עכשיו, עזוב כי שמה יש עוד פרמטרים. עכשיו תראה, תסכל, נגיד שיש מישהו שהוא מעשן ואתה רוצה לגרום לו להפסיק לעשן, עכשיו אתה יודע שאם אתה תגיד לו "תפסיק לעשן" הוא ימשיך לעשן רוב הסיכויים כי הוא יגיד, כי אז הוא אפילו עוד יותר יהנה מהעישון כי הוא אומר "וואלה אני יכול לעשות מה שאני רוצה למרות שאמרו לי לא לעשות". אחת מהסיבות שבן אדם מעשן זה בגלל שזה לא בריא, אתה לא מעשן למרות שזה לא בריא אתה מעשן בגלל שזה לא בריא, אתה כאילו אומר "וואלה לא אכפת לי מהבריאות שלי, אני רוצה להרגיש שהבריאות שלי אני לא מפחד מה יהיה, אני רוצה לעשן להוכיח לעצמי שאני לא מפחד להיות חולה, רוצה להרגיש חופשי, נמאס לי כל הזמן לדאוג לבריאות, תן לי לעשן סיגריה להרגיש שלא אכפת לי מכלום.

עכשיו אני נותן את זה כמשל, נגיד שאתה רוצה לגרום למישהו להפסיק לעשן מה שאתה צריך לעשות, אחת הדרכים זה לגרום לו להרגיש רע עם זה שהוא מעשן, איך תגרום לו לכך שכל פעם שהוא יחזיק סיגריה שהוא יסבול, נו?

ש: אני עשיתי את זה למישהו, "אל תדאג אח שלי סרטן לך זה לא יקרה".

אליעד: מה זה אומר?

ש: "לך זה לא יקרה".

אליעד: אתה מנסה להפחיד אותו כאילו, אבל זה יגרום לו לא לעשן?

ש: לא השאלה אם הוא כאילו מפחד ממחלות או שיש לו כל מיני דברים כאלה, אתה לא אומר לו "תפסיק לעשן יקרה לך", "לך זה לא יקרה".

אליעד: אתה אומר משהו אחר, אתה אומר שאתה בעצם רצית להפחיד אותו אבל במקום להפחיד אותו בצורה ישירה להגיד לו "תקשיב מה אתה חושב שלא תהיה חולה סרטן?" אז אמרת לו "תקשיב אל תדאג, אתה לא תהיה חולה בסרטן, אל תדאג זה לא יהיה לך סבבה", כל כך דחפת לו את זה לראש שהוא כבר אומר "רגע אולי אני אהיה חולה סרטן?".

ש: והוא הפסיק, זה כאילו מטרה להפסיק.

אליעד: אוקי, עכשיו אני אתן לכם מה שאני רציתי להגיד, אני רציתי להגיד כזה דבר, אם אתה רוצה לגרום, אחת הדרכים לגרום למישהו לשנוא את מה שהוא עושה או במילים אחרות להרגיש רע עד לשנוא את מה שהוא עושה זה על ידי שתשתמש בנקודת התורפה שלו כנגדו. מה נקודת התורפה של הבן אדם? שהוא רוצה להרגיש חופשי, עכשיו תנצל את זה שהוא רוצה להרגיש חופשי כדי לגרום לו להרגיש רע עם מה שהוא עושה. מה זאת אומרת? אם אתה תצליח לשכנע את הבן אדם שבכל פעם שהוא מעשן הוא בעצם חייב לעשן אז הוא יתחיל להרגיש רע מזה שהוא מעשן. זאת אומרת לדוגמא יש אנשים נגיד שעשו דיאטה, יש נגיד אנשים שעושים דיאטה וחבל על הזמן מצליחים נגיד ואחרי שהם מצליחים הם אחר כך חוזרים עוד פעם לאכול, "אבל למה אבל עשית דיאטה", אלא מה שאת הדיאטה הוא עשה כדי להוכיח לעצמו שהוא יכול לרדת במשקל, אחרי שהוא הוכיח לעצמו שהוא יכול לרדת במשקל הוא אמר "טוב עכשיו שאני יודע שאני יכול, עכשיו כבר אפשר להמשיך לחזור לאכול".

יפה, עכשיו מה זה אומר לגבי הנושא של העישון? זה אומר כזה דבר, זה אומר שאם אתה תדחוף לבן אדם למוח "תקשיב, טוב תראה אני מבין אותך שאתה מעשן, אתה לא יכול בלי עישון, אתה חייב לעשן, תראה אם לא תעשן אתה לא תוכל להסתדר, תראה בלי עישון אתה, איך אתה מצפה להתרכז בלי עישון, תראה העישון הוא בזכותו אתה מה שזה לא יהיה", עוד פעם מהיבט מסוים זה גם יכול להשיג את המטרה ההפוכה כי אז הוא באמת יחשוב "טוב אני לא יכול בלי עישון", אבל מצד שני אם עושים את זה במינונים או במילים הנכונות אז אתה כאילו דוחף לו במסרים במוח "תקשיב אתה כן יכול רק תקלוט הסיגריה משפילה אותך, כאילו אתה חייב" ואז הוא ירגיש "לא נכון אני כן יכול, מי אתה שתגיד לי שאני לא יכול, מה אתה לא חושב שאני יכול בלי עישון? וודאי שאני יכול בלי עישון" לדוגמא.

רגע, המהות של הדבר היא כזאת אם תהפוך, רק תתרכזו טוב טוב, אם אתה תהפוך אצל הבן אדם את הדבר למחויב אתה בעצם גורם לו לרצות לא לעשות אותו, למה כי אתה יודע שיותר מחויב לו לרצות להרגיש חופשי, מצד שני יכול להיות מצב שאתה תגרום לו להרגיש שזה כל כך מחויב שזה בדיוק כמו המצב שאמרתי קודם שאתה אומר למישהו "לא, אנחנו גם נחסל לך את המשפחה", "טוב אוקי, אז אני כבר מוכן בשביל שלא יחסלו לי את המשפחה, מוכן לעבוד עוד שעות".

ש: תלוי במחויבים שלו.

אליעד: לא זה תלוי, כל אחד יש לו את המחויב שהוא רוצה להרגיש חופשי אלא מה תלוי כמה תשכנע אותו.

ש: לא כל אחד מעשן סיגריה בשביל זה, ספציפית יכול להיות.

אליעד: לא אמרתי שבשביל זה הוא מעשן סיגריה, האם זה נכון שכל אחד רוצה להרגיש חופשי? כן, עכשיו אם אתה תגרום לו לחשוב שכשהוא מעשן סיגריה זה בעצם שולל לו את החופש, אז מה זה אומר? שהוא ירצה להפסיק לעשן, אלא מה שאתה צריך לשים לב שאתה גורם לו להרגיש שזה מחויב אבל לא יותר מזה שהוא רוצה להרגיש חופשי כי יכול להיות שיכול להיות מצב שהוא יחשוב שהוא חייב לעשן יותר ממה שהוא רוצה להיות חופשי. אתם הבנתם מה אמרתי? זה כמו בן אדם שאומר "אני רוצה להיות חופשי, אבל אם תחסל לי את המשפחה אני אשאר לעבוד עוד". זאת אומרת אם אתה תגרום לו לחשוב שהמחויב העליון שבלי סיגריה הוא לא יהיה קיים אז הוא אומר "אני מוכן אפילו לוותר על החופש למען הקיום או למען האושר, למה שזה לא יהיה", אבל אתה יכול לדחוף טיפה את הרצון שלו לעישון סיגריה נגיד כמחויב ואז הוא פחות.

עכשיו מה אני בא להגיד בזה? מה שאמרתי לאותו בן אדם, לפעמים ודרך אגב זה גם יכול להיות הפוך שלפעמים אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו אתה יכול לקלוט שהסיבה שהוא לא עושה את הדבר זה דווקא לא בגלל שהוא לא רוצה אלא בגלל שהוא חושב שזה מחויב, כאילו הוא לא עושה את זה בגלל שזה מחויב בכלל, זאת אומרת אם רק תוריד לו את המחויב, תגיד לו "תקשיב אתה לא חייב", הוא יגיד "אוקי, אני רוצה לעשות את זה כי אני רוצה לעשות את זה בכלל בלי קשר למחויב". עכשיו אתה צריך לזהות בעיקרון למה הוא לא עושה את זה, נגיד אתה רוצה שמישהו יעשה משהו והוא לא עושה את זה, למה הוא לא עושה את זה, כי הוא לא חושב שהוא מחויב לעשות את זה או כי הוא חושב שהוא אובר מחויב לעשות את זה? נגיד שמישהו עושה משהו, למה הוא עושה? אתה רוצה לגרום לו להפסיק, "למה הוא עושה את זה כי הוא חושב שהוא מאוד חייב לעשות את זה או כי הוא חושב שהוא בחור לעשות את זה?".

אני אסביר עוד פעם, אם מישהו לא עושה משהו יש שתי אפשרויות למה הוא לא עושה את זה, או כי הוא חושב שהוא לא חייב לעשות את זה ואז אתה צריך לשכנע אותו שהוא חייב או שהוא לא עושה את זה כי הוא חושב שהוא חייב לעשות את זה ואז הוא אומר "אני לא רוצה לעשות את זה כי אני רוצה להרגיש חופשי" ואז אתה צריך לגרום לו פחות להרגיש שהוא חייב לעשות את זה. או לגרום לו.

ש: אבל הוא לא מרגיש מספיק שהוא חייב לעשות את זה, הוא מרגיש שהוא חייב אבל יהיה משהו שהוא חייב יותר.

אליעד: שזה להרגיש חופשי נכון, או לחילופין תגרום לו להרגיש שהוא כל כך חייב לעשות את זה שלמרות שהוא מרגיש שהוא חייב להרגיש חופשי אף על פי כן הוא יעשה את זה. עוד פעם, אתה הבנת מה אני אמרתי?

ש: פחות או יותר.

אליעד: יפה אז אני אחזור על זה עוד פעם, נגיד שבן אדם לא עושה פעולה יש כמה סיבות למה שהוא לא עושה, בסופו של דבר יש רק סיבה אחת למה בן אדם הוא לא עושה, כי הוא לא חושב שהוא חייב כי זה לא המחויב העליון שלו, הגדרה יותר מדויקת, כי זה לא המחויב הכי גדול שלו.

ש: שיש לו מחויב יותר גדול מזה, זאת אומרת לנוח.

אליעד: שזה לא הכי מחויב. עכשיו אם מישהו לא עושה פעול או שהוא לא חושב שהוא חייב ואז אתה צריך לגרום לו להרגיש שהוא חייב או שהוא חושב שהוא חייב אבל הוא לא עושה את זה כי נגיד בגלל שהוא מרגיש שהוא חייב לעשות את זה לכן זה גורם לו להרגיש רע, לכן הוא לא עושה את זה, ואז יש לך שתי אופציות, אופציה אחת לגרום לו להרגיש שהוא חייב לעשות את זה כל כך שהוא יהיה מוכן לוותר על החופש שלו למען זה, אופציה שניה לגרום לו להרגיש שהוא פחות חייב בשביל שהוא יוכל לעשות את זה בגלל המחויבות שלו בלי להרגיש מאוים שלקחו לו את החופש, אוקי?

עכשיו אותו דבר רק לכיוון ההפוך, נגיד שמישהו עושה פעולה, למה הוא עושה אותה? או כי הוא חושב שהוא חייב לעשות אותה נכון? או כי הוא נהנה לעשות אותה נגיד מתוך רצון. עכשיו אם מישהו עושה פעולה ואתה רוצה שהוא יפסיק לעשות את הפעולה אז אם הוא עושה את זה בגלל שהוא חושב שהוא חייב אז תוריד לו את המחויב והוא יפסיק לעשות, או שתעלה לו נגיד את המחויב הנגדי "לא לעשות", או שאם הוא עושה את זה מתוך שהוא, נגיד אם הבן אדם עישן ויכול להיות בן אדם שמעשן ואתה רוצה שהוא יפסיק לעשן, אתה אומר "רגע למה הוא מעשן? לא בגלל שזה עושה לו כייף, הוא מעשן בגלל שהוא חושב שהוא חייב", אז דווקא בן אדם כזה שיטת טיפול תהיה להסביר לו "אתה לא חייב לעשן אתה יכול להרגיש טוב גם בלי", כי יש לו כאילו מחויב שיותר גבוהה מהמחויב של החופש שלו.

ש: ואם הוא חושב שזה חזק ממנו.

אליעד: רגע תקשיב כל בן אדם, לא שניה אם הוא...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ פילוסופי, טיפול אישי, מאמן עסקי מומלץ, אימון אישי מומלץ

הכנס לאתר ותהנה מעוד קואצינג, מטפל רוחני, אושר, כהן אליעד, להניע עובדים, הסוד, לקוחות, דיאטה, רוחניות, להפסיק לעשן ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI