דף הבית אימון אישי אימון זוגי סודות ההתאהבות, סודות האהבה, סודות המשיכה, איך נוצרת התאהבות? מהי התאהבות? איך ליצור אהבה? איך נוצרת אהבה? היקשרות רגשית, לגרום למישהו לאהוב אותך, זוג
סודות ההתאהבות, סודות האהבה, סודות המשיכה, איך נוצרת התאהבות? מהי התאהבות? איך ליצור אהבה? איך נוצרת אהבה? היקשרות רגשית, לגרום למישהו לאהוב אותך, זוג
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 10/11/13 |  צפיות: 3208
סודות ההתאהבות, סודות האהבה, סודות המשיכה, איך נוצרת התאהבות? מהי התאהבות? איך ליצור אהבה? איך נוצרת אהבה? היקשרות רגשית, לגרום למישהו לאהוב אותך, זוגיות, איך נוצרת משיכה?

אליעד: כן.

ש: מה זה להיקשר להתאהב כשאנשים יוצאים ואז היא אומרת שהיא מתחילה להתאהב בו, יש קטע כזה שהם יוצאים כמה זמן היא אומרת "אני מרגישה שאני מתחילה להתאהב בו".

אליעד: ומה עומד מאחורה.

ש: איפה זה היה קודם כאילו מה זה מתחילה להתאהב בו?

אליעד: מה התהליך שקורה כאשר מתאהבים זו השאלה שלך נכון?

ש: כן וגם אני רואה את אותה הקבלה כשמתמכרים לסדרה נגיד, סדרה לא טובה אפילו סדרה גרועה אבל עצם זה שהתחלת לראות אותה אחרי עונה וזה אתה תמשיך לראות כדי לראות מה קורה.

אליעד: זה לא נכון.

ש: זה לא אותו דבר?

אליעד: לא נכון, הוא קודם כל שאל שאלה ראשונה לגבי כשבחורה אומרת "אני מתחילה להתאהב, אני מתחיל לאהוב" מה קרה שם ושדבר שני הוא אמר זה לגבי סדרה, בסדרה נגיד שמישהו רואה סדרה עונה ראשונה אז הוא יראה גם את העונה השניה וזה לא מחויב, אם תרצה נדבר על זה גם ננתח גם את זה אבל זה משהו אחר.

ש: נראה לי שהחיסרון נוצר עם הזמן.

אליעד: ננתח גם את זה, אוקי תוסיף עוד, יש לך עוד היבט לשאלה?

ש: להיקשר לחיה, בן אדם אותו דבר. שמתחילים להיקשר עם הזמן לאובייקט, זה אותו דבר.

אליעד: טוב בא נסביר תקשיב.

ש: רגע שניה, לגבי הסדרות אבל באותה סדרה עצמה זה כן משתלט אני כן רואה את הקטע הזה.

אליעד: לא יודע מה ראית בא נדבר על זה כשנעבור לרובריקה של הסדרות. תקשיב מה זה התאהבות, מה בן אדם רוצה?

ש: להרגיש טוב.

אליעד: הוא רוצה רק להרגיש טוב? לא, ברמה המועצמת הוא רוצה להרגיש טוב רק תזכור את זה, זה לא באמת מה הוא רוצה להרגיש טוב הוא רוצה כל מיני דברים זה מתבטא בלהרגיש טוב, עכשיו או מה שהוא רוצה יותר או מה שהוא מגדיר שהוא רוצה, הוא רוצה להרגיש טוב. עכשיו התאהבות פירושה, להתאהב פירושו "הדבר הזה גורם לי להרגיש טוב" זה פרושו התאהבות. עכשיו מה זאת אומרת "הדבר הזה גורם לי להרגיש טוב" הכוונה היא כשבחורה אומרת "אני מתחילה להתאהב" אז היא בעצם אומרת "אני מתחילה להרגיש שעם הבן אדם הזה אני מרגישה יותר טוב מרע" אבל זה לא שקודם היא הרגישה איתו רע, עכשיו היא אומרת "טוב קודם הרגשתי עכשיו הרגשתי יותר טוב מרע".

התאהבות פירושו "שקודם הרגשתי שזה לא משנה לי עכשיו אני מרגישה שזה כן משנה במובן הפוזיטיבי", זאת אומרת יכולה נגיד להיות בחורה ובן אדם נגיד הבחורה נמצאת עם הגבר והיא יוצאת איתו והיא שומרת על מרחק, ריחוק רגשי מסיבה כזאת או אחרת ואז נגיד שהיא נפגשת עם בן אדם נחמד לה ונגיד שהיא הולכת הביתה היא מתעסקת בדברים שלה וגם סבבה לה, מתי היא אומרת "אני מתחילה להתאהב"? כשהיא מרגישה שכשהיא עוזבת היא מרגישה פתאום את החיסרון שלו. מה זאת אומרת מרגישה את החיסרון? "מרגישה שהטוב שלי תלוי בו", מתחילה להיות נכה, מתחילה להיות נכה במובן הרע, במובן "הטוב", מתחילה להיות תלויה רגשית, עכשיו אנשים לא אוהבים להגדיר את זה ככה, כן אבל זה ככה. מתחילה להרגיש "הטוב שלי תלוי בו" פירושו מתאהבת, "מרגישה שאיתו יותר טוב לי מאשר בלעדיו" זה אומר "שהטוב שלי תלוי בו", זה אומר מתאהבת. את זה הבנת?

ש: כן.

אליעד: מה הבנת, זה ענה לך לכל ההיבטים של השאלה?

ש: לא בטוח.

אליעד: אז לא הבנת, זאת אומרת הבנת אבל מה כאילו לא הבנת? תעבור על כל ההיבטים.

ש: איך נוצר החיסרון.

אליעד: איפה המניפולציה שעשית? איך נוצר החיסרון, הוא לא נוצר לא בהכרח נוצר. יש בחורה נגיד בן אדם שיש לו חיסרון והחיסרון הזה מודחק, הוא נגיד רע והחיסרון הזה מודחק או מטופל בצורה כלשהי לאו דווקא מודחק ואז הבן אדם הזה נמצא באינטראקציה עם ישות אחרת שיכולה למלאות את החיסרון הזה אבל לא תמיד הוא מודה, לא תמיד הוא נותן לישות ההיא למלא לו את החיסרון.

ש: אתה בעצם אומרת שכשהיא מרגישה שהיא מתחילה להתאהב היא בעצם נזכרת בחיסרון יותר שיש לה אותו כבר?

אליעד: בשביל להתאהב צריך לסבול, זאת אומרת בשביל להתאהב צריך לעבור תהליך שאתה מודה שיש לך חיסרון ואתה אומר "והוא ממלא לי את החיסרון". אתה מבין מה אני אומר?

ש: כן.

אליעד: או במילים אחרות אם אתה רוצה לגרום למישהי להתאהב בך תתחיל לגרום לה להבין שיש לה חסרונות ותמלא לה אותן וזה אוטומטית יצור לה תהליך של התאהבות. באופן כללי איזה חסרונות שהיא תודה שיש לה את החיסרון שהיא תבטא חיסרון ושהיא תגיד שאתה מילאת לו אותו. אתה חייב שזה יהיה מחויב, עוד פעם יכול להיות שיהיה לה סיבות לרצות גם לא לאהוב אותך, כן אבל ברמת העיקרון ככה נוצרת ההתאהבות ממילוי חסרונות. עכשיו איפה היה החיסרון קודם? החיסרון קודם היה בכל מקרה אבל כאילו היא לא הודתה שיש לה חיסרון ושהיא אומרת "הוא ימלא לי את החיסרון הזה", פתאום עכשיו היא מודה שיש לה את החיסרון "והוא ממלא גם את החיסרון". מביט את הכוונה, עכשיו מה יש פה עוד היבט שלא הבנת, אתה מצליח לדמיין את הסיטואציה?

ש: אני מבין בעיקרון סתם מעניין אותי מה התהליך שבדיוק קורה שפתאום הוא מבן אדם זר הופך להיות מישהו שהיא תולה בו את הטוב שלה, איך זה קורה.

אליעד: איך זה קורה, אוקי אז הבחורה פוגשת מישהו, הגבר פוגש מישהי, בסדר בוא נתן את זה על ההפוך הגבר פוגש מישהי.

ש: הרי היא כבר באה מההתחלה עם חסרונות והיא יודעת את זה.

אליעד: לא כולם מודים שיש להם חיסרון יש בחורה שאומרת "טוב לי לבד" אבל מחפשת זוגיות.

ש: למה היא יוצאת איתו אז?

אליעד: זה כמו שהרבה אנשים אומרים "טוב לי ואני רוצה לאכול" או "הכל טוב לי" אז למה אתה עושה פעולות? לא כולם יורדים לרזולוציות כאלה, אוקי אבל ברמת העיקרון בא נגיד שעד כדי כך שיש כאלו שיגידו לך "אהבה זה כשטוב לך גם לבד" נניח או כל מיני כאלה שזה לא נכון רק קשה להם להודות שיש חיסרון. בכל מקרה זה ככה, בחורה, בן אדם, ישות, יש ישות שיש לה חסרונות יתרונות, תוצאות וכו', ויש עוד ישות אחרת, עכשיו בהתחלה מצד האמת גם הקיר הזה יכול למלא לך את החסרונות כי אתה יודע אתה יכול פתאום להתאהב בקיר הזה לצורך העניין, תגיד "וואו איזה קיר, קיר מדהים" לא יודע מה, עכשיו הקיר הזה גם יכול למלא לך את החסרונות אלא מה שבראש שלך יש לך את המערכת אמונות, מערכת דפוסי חשיבה שאתה לא מעמיק בקיר, אתה לא מפתח מערכת יחסים רגשית עם הקיר.

אבל לצורך העניין אתה יודע כשאתה מתחיל לנהל אינטראקציה עם הישות הנוספת ואתה בא עם ראש פתוח במובן של "אני מוכן להכיר, אני רוצה להכיר", אוקי אז פתאום אתה אומר "אה זה יכול לשרת אותי, זה יש פה יתרון, זה יתרון" ואז בעצם הבן אדם מתחיל להרגיש את החיסרון של הישות, זאת אומרת הוא מרגיש שכשהוא מתרחק מהבן אדם השני הוא פתאום מרגיש שרע לו או מרגיש שחסר לו, מרגיש מתגעגע או "אני מתאהב". ובדיוק מהסיבה הזאת גם הרבה פעמים גם כן אהבה נגמרת כי הבן אדם מילא את החיסרון והוא אומר "אתה יודע האהבה נעלמה", לאיפה היא נעלמה? פשוט הבן אדם שבע, הוא שבע נגמרה האהבה, גם זה קורה. מה עוד לא הבנת בזה?

ש: אני הבנתי.

אליעד: מה הבנת?

ש: אתה אומר שבעצם המשחק הזה של החיסרון והיתרון שנמצא בכל מצב פתאום זה, היא חובת החיסרון שבכל מקרה יש בהיעדר של הבן אדם היא פשוט לא, אם היא הייתה רואה שבכל מקרה יש חיסרון שווה ערך בכל מצב אז היא לא הייתה מתאהבת ואיפה שהיא חושבת שזה מצב מיוחד שיש לה את החיסרון של הבן אדם ויש לה את האופציה של המילוי שלו אז היא מאמינה שזה רק אמונה שהיא מתאהבת בו, משהו כזה?

אליעד: כל מה שאתה אומר זה נכון אבל לא הסברתי את זה, זה בסדר אבל לא הסברתי את זה. באופן כללי פירושו לחשוב, להאמין שעם הישות הזאת יהיה לך יותר טוב מאשר רע ביחס לחסרונות שלך, אם הבחורה מתחילה להרגיש "אוקי כשהוא בלעדי, כשאני רחוקה ממנו חסר לי משהו" זה נקרא "מתחילה להתאהב". ויש את אלו שיגידו שזה לא נכון כי אהבה זה בכלל לא קשור לחסרונות וזה בכלל לא קשור למה הוא נותן לי זה קשור לכמה אני אוהבת אותו וכו' אבל אתה יודע יכולים להגיד.

עכשיו למה יש כאלה שיגידו, כאילו מה השכל שעומד לא רק למה הם יגידו את זה, מה השכל שעומד מאחורי נגיד מישהו שיגיד "לא נכון אהבה זה בכלל לא קשור למה אני מקבל זה קשור למה אני מרגיש שאני רוצה לתת" כל מיני כאלה נגיד, למה? כי השאלה מה האנשים מגדירים כלקבל, יש נגיד בן אדם יגיד "כן זה בכלל לא תלוי ממה שאני מקבל, לא מקבל ממנו כלום, אני אוהב אותו, לא מקבלת ממנו כלום אוהבת אותו" נגיד, אוקי אבל מה האמת? שהיא מקבלת משהו אחר, נגיד שהיא נותנת לו אז היא מרגישה איזו חוויה מסוימת והחוויה הזאת חסרה לה כשהיא לא נותנת לו.

נגיד יכול להיות גבר שכשהוא נותן לבחורה משהו הבחורה נגיד מעריצה אותו, מפרגנת לו מה שזה לא יהיה אז הוא פתאום מתאהב בה אבל במה הוא התאהב בה? הוא התאהב בה על ידי נגיד שהיא אמרה לו תודה בכלל, היא אמרה לו תודה ואז זה גרם לו להרגיש חזק ואז הוא התאהב בה, והיא בכלל לא נתנה לו כלום כאילו, לא אבל כשהוא איתה הוא קיבל תחושה מסוימת שהוא מאוד רוצה אותה ואין לו את התחושה הזאת בלעדיה.

ש: נגיד לא יהיה מצב שמישהו יקבל להרגיש רע והבן אדם הוא יתחיל להתאהב.

אליעד: כן.

ש: סתם אני חושב על עניין של להתעשר לחיה, סתם שזה בעצם אותו דבר יש.

אליעד: אותו דבר, אתה נשען על חיה כי החיה מייצגת עבורך משהו, נגיד להיקשר לעבודה, הבן אדם אוהב את העבודה שלו את העיסוק שלו...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אישי לחיים, פסיכותרפיסט, מטפל אישי, מומלץ

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ טיפולי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, איך לגרום לאנשים לרצות אותי..., איך לגרום לו לרצות אותי..., סודות האהבה, איך לגרום למישהו לאהוב אותי..., איך לגרום לבת לרצות אותך..., איך לגרום לאהוב אותי..., זוגיות, איך... ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI