דף הבית אימון אישי אימון אישי מה אתם רוצים לשנות בחייכם ? לאן אתם רוצים להתפתח ?
מה אתם רוצים לשנות בחייכם ? לאן אתם רוצים להתפתח ?
totach kidum 18/11/13 |  צפיות: 2505

אם אתם מעוניינים לבצע שינוי בתחום הזוגיות, בתחום האישי, לשפר את התקשורת הבין- אישית שלכם, לפתח את המודעות העצמית שלכם, אם אתם מעוניינים ללכת אל ייעוץ ארגוני לחברות או להתרענן באמצעות שירה בציבור, תוכלו לפנות אל מטפל מוסמך בפסיכולוגיה הוליסטית. הפסיכולוגיה ההוליסטית עוסקת בקשר הבלתי נפרד בין הגוף והנפש. בתרבויות המזרח נתפסים החלקים הללו כשני צדדים בלתי נפרדים. בעולם המערבי הפרידו בין שני החלקים הללו- לרוח וגוף. חשוב להבין כי יש קשר בלתי נפרד בין הגוף והנפש, כל תא בגופינו מחובר לנפשנו ורק על ידי ההבנה הזו יהיה ניתן להגיע להרמוניה, שלווה, להפחית את הקונפליקטים ולשפר את הבריאות הכללית.

תוכלו למצוא מטפל הוליסטי באמצעות קבלת המלצות מחברים ומכרים או באמצעות חיפוש באינטרנט. במידה ואתם מבצעים חיפוש באינטרנט, הקפידו לבחור במטפל מנוסה, מקצועי ובעל ידע נרחב. באתרים שונים ניתן לקרוא המלצות של מטופלים. קריאת ההמלצות תסייע לכם לבחור בצורה נכונה.                                                                                                                               תוכלו למקד את הטיפול במגוון תחומים -  תוכלו להתמקד בביצוע שינוי פנימי, תוכלו להתמקד בשיפור העבודה שלכם, תוכלו להיעזר בטיפול בכדי לבצע שינוי בתחום התעסוקה שלכם, תוכלו להירשם אל קבוצות תמיכה אשר מתמקדות בצמיחה וגילוי עצמי, תוכלו ללכת לטיפול זוגי ועוד. אם אתם גרים באזור השרון ואתם מעוניינים לקבל ייעוץ זוגי, כדאי לכם לקבל יעוץ זוגי בשרון. יעוץ זוגי בשרון, באזור שקרוב אליכם, יחסוך מכם נסיעות ארוכות ותוכלו להגיע לטיפול ממוקדים ורעננים. במהלך הטיפול תלמדו כיצד ניתן לצור ולשמור על קשר זוגי טוב ומספק, תלמדו כיצד להכיר באיכויות של בן או בת זוגכם, תלמדו כיצד להתמודד עם עניינים לא פתורים, תבינו כיצד לקחת אחריות וכיצד לשפר את התקשורת וההבנה בנכם.

בנוסף לטיפולים, להרצאות ולסדנאות הרבות, תוכלו להגיע אל מופעי שירה. מופעי שירה הינם דרך נפלאה לשחרר רגשות, להתקרב ולהרגיש טוב עם עצמכם ובקבוצה. במהלך המופעים תוכלו לשיר שירים מוכרים (תשירו שירים של מתי כספי, באך, אחינועם ניני, עידן רייכל, חווה אלברשטיין ועוד). כמו כן, תשמעו סיפורים ותלמדו על החיים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 totach kidum


 


מאמרים נוספים מאת totach kidum
 
Учеба старше 50 лет
Многие университеты и колледжи в Израиле, наряду с профессионально-техническими школами и учебным

סוגי תוספות שיער
03/06/19 | הכרויות
לא כל אישה מרוצה ממה שהטבע נתן לה וזו הסיבה העיקרית לכך שנשים עושות ניתוחים פלסטיים, עוברות שינויים שונים של צביעת שיער, שימוש בעדשות צבעוניות ועוד. אם יש משהו שיחסית קל לשנות כשלא מרוצים ממנו זה השיער, ואם גם את רוצה לעשות שינוי בשיער שלך הגעת לכתובת הנכונה.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

מציאת משרד עורך דין
30/10/18 | ביטוח
לא פשוט בימינו לבחור משרד עורכי דין איכותי: השוק מוצף במשרדי עורכי דין בכל תחומי ההתמחות הקיימים ולמעשה, אי אפשר לעבור רחוב סואן מבלי להיתקל לפחות במשרד אחד של עורכי דין.

תביעות רשלנות רפואית - למי פונים?
במידה ויש לך חשש לרשלנות רפואית והתגלה אצלך סרטן צוואר הרחם, כנסי לפורטל המידע עוסק על כל דרי ההתמודדות וכיצד את יכולה למצות את הזכויות לך עקב הרלנות.

משרד עו"ד תביעות ביטוח שישיג לכם את הפיצוי שמגיע לכם
30/10/18 | ביטוח
משרד עו"ד פייל ושות' בעל נבחרת מנצחת של עורכי דין המתמחים בתביעות ביטוח נגד החברות הגדולות במטרה לתת לכל מבוטח את ההזדמנות לקבל את הפיצוי המלא שמגיע לו.

יועץ בטיחות בעבודה
בעסקים המעסיקים עובדים חשוב מאוד לשכור את שירותיו של יועץ בטיחות בעבודה, זאת על מנת להימנע מתאונות ומפגעים העשויים לגרור את העסק לנזקים משמעותיים. מנהלים בעסקים פועלים בדרך כלל ב-2 גישות אפשריות

3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?
etsy אתר האינטרנט המוביל, הקניון הוירטואלי הידוע המכיל כ – 20,000 חנויות מקוונות של יצירות אופנה תכשיטים, עבודות אמנות, פרטי אספנות, וינטאז', עבודות יד של יוצרים מכל רחבי העולם.

לוגו הוא המצפן הגרפי של העסק
עיצוב לוגו הוא המצפן הגרפי של כל חברה, עסק או נותן שירות. קיימים 4 אבות טיפוס ללוגו. לוגו הוא אייקון רב השפעה, המסייע בזיהוי מוצר או שירות על פני המתחרים.

ייעוץ זוגי - בגדר זכות, לא חובה
כיצד ייעוץ וטיפול זוגי נכון יכול לסייע כמעט לכל זוג, מה לומדים לאורך התהליך ואיך בסופו של יום הוא מסייע להמציא את הזוגיות מחדש - התשובות לפניכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI