דף הבית אימון אישי אימון לאיכות חיים לצחוק בקול למרות הכל.... האם זה אפשרי?
לצחוק בקול למרות הכל.... האם זה אפשרי?
שיפרה ארווס 30/03/09 |  צפיות: 2765

מלחמה..... אבטלה..... זוגיות ..... בדידות..... בריאות..... הרשימה ארוכה ארוכה.

כדי להעצים את הדברים החיוביים בחיינו, יש להעצים את הדברים בהם אנו טובים. הדבר הבסיסי אצל האדם מינקותו, הוא הצחוק. אבל למי בא לצחוק, כאשר החיים טופחים לנו פעם אחר פעם? בסדנאות צחוק אין צורך להיות שמחים כדי לצחוק, אנו צוחקים ומשנים את הרגשתנו. אנו מגדילים את נפח הצחוק השבועי/היומי שלנו, ומבריאים את גופנו ומרוממים את רוחנו. אנו עושים זאת ממקום גבוה של הבנה וכח, ביודעין, כי החיים ממשיכים בחוץ. הכל מחכה לנו, אבל מותר לנו לקחת "פסק זמן" כדי לחשוב אחר כך בצורה אחרת. אנו מורידים מהעומס של המוח. כאשר הגוף שומע קולות צחוק, כל המערכות העיצביות שלו פועלות, ובזמן ההרפייה הן נרגעות, ומוכנות לקלוט ולשדר מסרים יעילים וטובים יותר.

"אין הרבה צחוק ברפואה אבל יש הרבה רפואה בצחוק" - זהו משפט שלא המצאתי, אבל כבר מהימים של הסבתא של הסבתא ידענו כי הצחוק יפה לבריאות. שחרור האינדרופינים, הסירוטנין גורמים לנו למצב רוח טוב יותר, וכאשר המוח משוחרר ממחשבות, אפילו לשעה קלה, כולנו מרוצים. כאשר המוח חושב מחשבות חיוביות יותר, הרגשות נעימים יותר, וההתנהגות חיובית יותר.

נסו כל יום לצחוק מול המראה לפחות 10 דקות. תפגשו חבר שלא ראיתם כבר הרבה זמן, מפתא הריצה של חיינו. חבר שיעזור לכם להתמודד עם עצמכם בלי מסיכות, ולהבריא את הגוף והנשמה. להתחיל יום חדש בצורה נעימה ובהרגשה טובה. באם זה לא פשוט לכם לעשות זאת לבד, הצטרפו למועדוני צחוק הפזורים ברחבי הארץ, או לימדו איך לעשות זאת בעזרת מורים מוסמכים לשיטת היוגה צחוק.

זהו הזמן להעלות את איכות החיים שלנו. זמן להתבוננות פנימה, זמן לצמיחה וגדילה. בהצלחה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שיפרה ארווס

בברכת חוק חיוך חובה,

שיפרה 054-4904030

WWW.SHIFRA-ISRAEL.COM

מורה ומנחה סדנאות צחוק והעצמה



 


מאמרים נוספים מאת שיפרה ארווס
 
לצחוק בקול למרות הכל.... האם זה אפשרי?
צחוק מתחבר לנו כשימחה, אושר, כהרחבת הלב. זהו מקום שכולנו שואפים להגיע אליו.
חיי היום יום, מזמנים לנו אתגרים (במילים יפות) המעמידים אותנו בצד השני של המתרס, ואז הרדיפה אחרי האושר נראית לנו ארוכה ואפילו לא שייכת לנו.
למרות הכל, אפשרי לצחוק בקול גם כאשר אנו לא מאושרים. אנו לא צריכים להיות ב"היי" כדי לצחוק, אנו צוחקים ומשנים את הרגשתנו. הצטרפו לפעילות יוגה צחוק, והחיוך בדרך לאושר יעלה גם אצלכם!

     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI