דף הבית אימון אישי אימון לרוחניות גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה
גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 24/12/13 |  צפיות: 3974
גארי יורופסקי /בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע-ביקורת על גארי יורופסקי,למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארייורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקיםשל גארי יורופסקי

"אבל כאשר אתםעוברים לטבעונות, האם ידוע לכם שאתם מונעים לחלוטין הימצאות של כולסטרול בתזונהשלכם. אפשר לקבל כולסטרול רק מבשר, ביצים ומוצרי חלב. הגוף שלכם מייצר כולסטרולבעצמו וזה הכולסטרול היחיד שהוא כולסטרול טוב. אם אתם מביאים כולסטרול ממקורחיצוני, זה אוטומטית כולסרטול רע. 95% אתם יכולים להוציא בסביבות מהשומן הרווי כאשראתם עוברים לטבעונות ואתם יכולים להוציא גם את כל חומצות שומן הטראנס שמופיעותבאופן טבעי. זכרו, בין ‏2% ל ‏9% מכל מוצרי הבשר והחלב מורכבים באופן טבעי מחומצותשומן טראנס. וכמובן שאתם יכולים להוציא את כל החלבון מן החי. חלבון מן החי הואחומצי הרבה יותר מדי עבור גוף האדם. אנחנו לא מעכלים אותו כמו שצריך. זאת הסיבההעיקרית מדוע אחד מכל שלושה אוכלי בשר מקבלים באופן תמידי סרטן. והוא גם אחדמהגורמים העיקריים לאוסטאופורוזיס. האם אתם מודעים לכך שכאשר חלבון מן החי נכנסלגוף האדם, הוא הופך את הדם שלנו לחומצי באופן מיידי? אבל הדם שלנו לא יכול להישארחומצי במשך זמן רב, אחרת נמות. לכן על גופינו למצוא באופן מיידי דרך כיצד לנטרל אתהחומציות.

יש לי חדשותטובות וחדשות רעות. בא נתחיל מהטובות... הגוף שלנו הצליח למצוא דרך כיצד לנטרל אתהחומציות. החדשות הרעות... יש רק דרך אחת לגרום לזה לקרות בשלב זה: בעזרת זרחן. ישמקור אחד בלבד של זרחן בגוף האנושי: עצמות. לידיעתכם, העצמות שלנו מורכבות משנידברים: סידן וזרחן. הם קשורים אחד עם השני. אז הגוף שלנו מוציא סידן וזרחן מהעצמות,משתמש בזרחן כדי לנטרל את החומציות ואז אנחנו משתינים החוצה את הסידן.

זו הסיבה שכלאחד מהמחקרים האפידמיולוגיים, אלה המבוצעים על אוכלוסיות אנושיות, כל אחד (!) מראהשחברות הצורכות את הכמות הרבה ביותר של חלבון מן החי, הן בעלות השיעור הגבוה ביותרשל אוסטאופורוזיס, שברים בעצמות וסרטן העצמות. בעוד לחברות הצורכות מעט או כלל לאצורכות חלבון מן החי, הטבעונים והצמחונים, הינדים, בודהיסטים, ג'יינים, ראסטפרים,סבן די אדבנטיסט, יש שיעור קטן או כלל אין אוסטאופורוזיס, שברים בעצמות וסרטןהעצמות.

כך שבמהלך חלקהשאלות והתשובות, בואו לא נכנס לויכוח על כך שיש מחקרים רפואיים שונים."

שוב פעם המוןעובדות, שהן לא בהכרח נכונות. ורוב הסיכויים שהן לא בהכרח נכונות, משום שגארייורופסקי לא ידוע בתור אחד שמדייק בעובדות. ועובדתית, הוא כל הזמן מסלף המון דברים.כך שאם צריך להמר האם העובדות שהוא מציג הן נכונות או לא, כדאי להמר שהעובדות שהואמציג הן לא מדויקות ולא באמת נכונות. ובנוסף לכל זה, מה האינטרס של כל הרופאיםשבעולם לא להסכים איתו. למה פרסמו שהעישון מזיק לבריאות ולא פרסמו שאכילת בשר מזיקהלבריאות.

ונניח שכלהעובדות שלו נכונות, אז? האם זה אומר שאסור לעשות דברים שאינם בריאים? יש הרבהדברים לא בריאים שאנשים עושים, למרוץ שהם פוגעים בבריאות שלהם.

רוב האנשיםשאוכלים בשר, כנראה היו מפסיקים לעשות זאת, אם אכן כולם היו מסכימים שאכילת בשר,היא מזיקה כמו אכילת רעל וכמו להכניס את היד לאש. אבל לא כולם מסכימים על זה. ולכןאנשים גם נוסעים בכביש למרות הסכנה. ואפילו מוכנים לסכן את חייהם באכילת בשר ועדייןבפועל להאריך ימים, כפי שקורה אצל הרבה אנשים.

 


"הרבה פעמים,כאשר אנשים יודעים מראש שאני מגיע להרצות, הם משקיעים כמה שעות בחיפוש מחקריםבאינטרנט, מדפיסים אותם, מחכים לחלק השאלות והתשובות ואז "היי יורופסקי, יש לי כאןמחקר שסותר את כל מה שאמרת לנו היום. מה יש לך להגיד על זה?"

ובכן, זה מהשיש לי להגיד: אתה לא צריך מחקר רפואי כדי להראות לי ממה אנשים מתים, אבל למעןהפרוטוקול, על כל מחקר שתביאו, שמראה שבני אדם זקוקים לבשר, ביצים ומוצרי חלב, אניאביא שניים. יחס של שניים לאחד, המראים שבשר, ביצים ומוצרי חלב אחראיים לכל מחלהמרכזית. אבל, כולנו יודעים שמחקרים רפואיים יכולים להיות מוטים באופן מניפולטיבילשני הכיוונים. אז למרות שיש לי כאן יתרון משמעותי של שניים לאחד, אני אומר: תשליכואת כולם הצידה, כיוון שאתם לא צריכים אותם"

רגע גארייורופסקי, אז אתה לא רופא ואתה לא זקוק למחקרים רפואיים כדי לדבר בשם הרפואה.מעניין מאוד. חשבתי שרק רופאים שחוקרים את העובדות, יכולים לדבר בשם הרפואה. אבלאתה לא צריך מחקרים רפואיים. אז מאיפה כל הידע הרפואי שלך? ומי אמר לך שיש פי 2מחקרים שבשר וחלב זה לא בריא? ספרת אותם? ונניח שיש פ 10 מחקרים, זה אומר שהם יותרנכונים? האם זה הגיוני לדבר בשם הרפואה, כאשר בסופו של דבר, אתה בסך הכל מאמין לזהשיש יותר מחקרים שאומרים כך או אחרת.

ולא גארייורופסקי, אתה טועה. יש יותר מחקרים שאומרים שאכילת בשר בריאה ולא מזיקה, מאשרההפך. וההוכחה לכך היא, שיותר אנשים אוכלים בשר מאשר לא אוכלים בשר. ומי שצריך להמרלמה יש יותר מחקרים, יהמר, שאם רוב האנשים רוצים לשמור על הבריאות שלהם, ורובהאנשים אוכלים בשר, אז כנראה שאכילת בשר לא באמת כל כך מסוכנת.

ולמה שנשליךאת המחקרים הצידה? כי יש לך יתרון של 2 על 1. או בגלל שאתה לא רוצה שנגלה שאין לךיתרון, ולכן אתה לא רוצה להסתכל על העובדות.

"כולנו יודעיםשמחקרים רפואיים יכולים להיות מוטים באופן מניפולטיבי לשני הכיוונים" - לא כולםיודעים את זה. וכולם יודעים, שיש מחקרים שאי אפשר להטות אותם. אבל אתה שמומחהשמניפולציות, אתה בוודאי יודע את זה מניסיון אישי.

"אז למרות שישלי כאן יתרון משמעותי של שניים לאחד" - רגע אחד, מי הסכים איתך על העובדה הזאת? ואםלדעתך מחקרים רפואיים לא אומרים כלום, כי הם יכולים להיות מניפולטיביים, אז למהבדיוק הזכרת אותם? ואם הזכרת אותם כי יש להם משמעות כלשהי, אז למה שלא נבדוק אותםלעומק ונראה את האמת? אתה חושש גארי יורופסקי שהחותם שלך בעולם יחרב? הא?!

 


"כל מה שעליכםלעשות זה לשים לב לחברה אוכלת המוצרים מן החי שכולנו חיים בה. אז כמה מבני משפחתכםאו מידידי בני משפחתכם כבר חולים במחלה או שכבר נפטרו ממחלה? כי לא יכול להיות שאניהיחיד שמושפע מזה. סבא שלי נפטר מהתקף לב, סבתא שלי נפטרה משבץ. הדוד שלי ג'ק נפטרמהתקף לב, ובאוקטובר האחרון, ב ‏‏‏‏‏‏‏‏15 לחודש, קיבלתי שיחה בסביבות חצות, שאבאשלי נפטר הרגע מהתקף לב. אמא שלי? לה יש אסתמה. לאבי החורג יש מחלת לב כל כך חמורהשהוא לוקח 7 כדורים לארוחת בוקר. החבר הטוב ביותר שלי, דארן, ארבעה מדודותיו ודודיונפטרו מסוכרת, לחברתו הקודמת, ריטה, יש סרטן השד בגיל 40 והיא גוססת. רק לפני כמהחודשים נודע לו שלחברתו הנוכחית, דיון, יש סרטן השחלות. ואתמול, לחברה שלי נודעשלאבא שלה יש סרטן הערמונית. מה הדבר האחד שמשותף לכולנו, חוץ מהאוויר שאנו נושמיםוהמים שאנחנו שותים? בשר, ביצים ומוצרי חלב. מוצרים מן החי לאורך כל היום."

גארייורופסקי, אתה שוב פעם טועה ומטעה. זה בגלל שכולם אוכלים גם ירקות. תבדוק את זה. זהבגלל הירקות. ראית פעם מישהו שאכל רק בשר בלי שום ירקות ומת מסרטן? תשובה: לא. כיזה רק הירקות הם שגורמים למחלות האלו. ואולי זה לא בגלל הירקות, אולי זה בגלל זיהוםהאוויר שמשותף לכל מי שנושם אויר. מי יודע? בקיצור, אל תתן לעובדות לבלבל אותך. אםכי מי שהולך על 2 חולה בסופו של דבר מת כך או אחרת, המסקנה היא, שללכת על 2 זההורג. ולחיות זה גם לא בריא, כי בסוף מתים. בקיצור, המון מילים ותיאוריות שלאמוכיחות כלום, ושבאותה המידה ממש, ניתן גם להוכיח שירקות אחראיות למחלות של בניהאדם. אבל גארי יורופסקי הוא אקטיביסט, הוא לא אנרכיסט או משהו כזה. ובשום פניםואופן הוא לא מנסה להמציא לנו הוכחות רפואיות בצורה שאינה מוכחת בשום צורה שהיא.נכון גארי יורופסקי?

 


"ואני יודעשאתם יכולים להאשים חלק ממחלות הסרטן על זיהום סביבתי, אין ספק לגבי זה. אבל איךתאשימו התקפי לב ושבץ על זיהום סביבתי? וסוכרת? אוסטאופורוזיס? השמנת יתר? אפרט לכםאת זה בכמה דרכים שונות."

גארייורופסקי, זה שאתה לא רופא ולא מדען ולא יודע איך נוצרת כל מחלה ומה הקשר שיש ביןמחלה כזו או אחרת למחלה אחרת, זה מוכיח רק שאתה מניפולטור ושרלטן שמתיימר להביןבדברים שהוא לא מבין. זה לא מוכיח שום דבר מעבר לכך. ואם אתה בטוח שאתה צודק, לךתשכנע את הרופאים. והם ישכנעו הרבה יותר בקלות את האנשים, מאשר בדרך העקומה שאתההולך בה. אבל את הרופאים אתה לא יכול לשקר ולרמות. נכון?! אז תמשיך לרמות אנשיםרגילים בנושאים רפואיים, שגם אתה לא באמת מבין בהם.

 


"אראה לכם מההורג אנשים. ואראה לכם גם מי משקר לכם. שקרים מוחלטים במצח נחושה"

גארייורופסקי, מתי תבין שהחיים הורגים את האנשים ואנשים מתים בכל מקרה בסופו של דברמהמון סיבות שונות. מתי תבין שגם צמחוניים וטבעונים מתים בסופו של דבר, אלא שהםכנראה נהנים פחות מהחיים, משום שהם מגבילים את עצמם יותר, למה שמותר ואסור להםלאכול. ומתי תבין, שאולי אתה משקר, ואולי גם אתה משקרואולי אתה משקר, אפילו את עצמך?!

 


"בואו נגיעלהסכמה בנוגע לתעשיית החלב, ותגידו לי אם אני לא הוגן בדבריי, אני רוצה לדעת. לפיתעשיית החלב עצמה, הסיבה העיקרית שהיא קיימת היא כדי שאתם תקבלו סידן. הוגן? האם זולא כל טענתה? "תאכל קצת גבינה" "תשתה חלב" "עצמות חזקות, גוף חזק" "חלב בריא לגוף""יש לך חלב?" תבדקו את זה עם משרד החקלאות האמריקאי: באמריקה אנו צורכים את כמותהחלב הכי גדולה על פני כדור הארץ.

אתה אפילו כברלא יכול לקבל סנדוויץ', בלי גבינה. אנחנו דוחפים גבינה בכל חור של כל פריט מזון.אנחנו אפילו דוחפים אותה עכשיו בבצק של הפיצה! אנחנו שמים גבינה גם מעל הסלטים. אתהאפילו כבר לא יכול לקבל סלט בלי גבינה. ואם התמזל מזלך להיות במקום בו הסלט ללאגבינה, מה הדבר הראשון שאנשים אומרים למלצר? "היי, אני יכול לקבל רוטב שמנת? אורוטב אלף האיים?" "האם אתה יכול לשפוך לי קצת גבינה על הירקות?" אז בחברה הזו, כאשרכולם מכורים לגבינה, אני מתכוון מכורים כאילוהיא מתובלת בגראס, קראק, אקסטזי, מורפין, וסם הנגד. רוב האנשים לא יכולים להחזיקאפילו ארוחה אחת, שלא לומר יום אחד או חיים שלמים, ללא גבינה.

למעשה, רוציםלדעת מדוע צמחונים לעולם לא עוברים לטבעונות? גבינה... גבינה על תפוחי האדמההאפויים, גבינה על הברוקולי, גבינה על כל מה שאפשר. אפילו אנשים שרגישים ללקטוזאוכלים גבינה?!?! ולא אכפת לי מה כל אחד אומר לגבי זה. הם אולי ימנעו מחלב פרה נקי,אבל תניח מגש כפול של פיצת פפרוני עם גבינה צהובה לפני אדם הרגיש ללקטוז... ללאהיסוס, ישר לתוך הפה!"

אוי גארייורופסקי, כמה שאתה טיפש ומרמה את עצמך. האם אנשים באמת אוכלים מוצרי חלב רק בגללהבריאות? תסתכל היטב על העובדות שאתה הצגת בעצמך, ותבין מיד, שאנשים צורכים מוצריחלב, בגלל שזה טעים להם ואפילו כאשר זה לא בריא להם. כן, בדיוק כמו שאתה עצמך הצגתקודם. כך שאנשים צורכים מוצרי חלב, לא מטעמי בריאות בלבד, אלא בעיקר מטעמי הנאהוטעמים שהם אוהבים ורוצים לטעום. ואנשים עושים לפעמים, גם דברים שהם לא הכי בריאים,למען ההנאה שלהם. כמוך בדיוק גארי יורופסקי. יש מבין?

 


"אז בואונראה, יש לנו את כל המוצרים האלה מן החי שקיימים בתזונה שלנו... האם פעם תהיתם מדועיש לא פחות מ ‏3 פרסומות המשודרות בטלוויזיה לתוספי סידן? אקטונל, בוניבה, סיטרקל.אתם צוחקים עליי! תוספי סידן באמריקה?! איך זה שיש בכלל אוסטאופורוזיס?! איך זהשבחנויות הויטמינים, אמרתי "חנויות" ברבים, כיוון שכאשר אני נוסע ברחבי המדינה,אוכלי בשר שפוגשים אותי תמיד אומרים לי: "היי גארי יורופסקי, אנחנו אוכלים בשר כימקבלים כל מה שצריך מבשר. כל המינרלים, כל הויטמנים, כל החומרים המזינים." אוקיי,אז איך זה שבחברה אוכלת המוצרים מן החי שכולנו חיים בה, בכל עיר יש לא רק אחת, אלא2, 3, 4, 5 או 6 חנויות ויטמינים? איך זה שרשתות בית המרקחת הגדולות כוללות עכשיוגם מחלקות שלמות של ויטמינים? כאשר מדף שלם מוקדש לתוספי סידן... חשבתי שכולםמקבלים סידן ממוצרים מן החי... זה מה שאנשי הבשר והחלב אומרים. קבלו חדשות: אתםלא"

קבל חדשות אתהגארי יורופסקי, אתה טועה ומטעה. אנשים צורכים ויטמינים, לא בגלל שלא בריא לאכולבשר. ואף אחד מעולם לא טען שבאכילת בשר יש את כל הויטמינים. ומי שטען כך, באמת לאצרך גם ויטמינים. חנויות ויטמינים יש מהמון סיבות אחרות, שלא קשורות לויטמינים שישאו שאין באכילת בשר.

"תמיד אומריםלי: "היי גארי יורופסקי, אנחנו אוכלים בשר כי מקבלים כל מה שצריך מבשר. כלהמינרלים, כל הויטמנים, כל החומרים המזינים" - מי בדיוק אמר לך כזה דבר? שהוא מקבלאת כל הויטמינים מבשר? ולמה שלא תשאל אותו ישירות, למה הוא צורך ויטמינים אם הוא באמתצורך אותם.

ולא גארייורופסקי, אל תטעה לחשוב שאנשים אוכלים בשר בגלל הויטמינים. זה תירוץ שחלק מהאנשיםמתרצים לך, כאשר אתה גורם להם להרגיש רע עם עצמם עם כל המניפולציות שלך. אבל האמתהיא, שאנשים אוכלים בשר וחלב, בגלל שזה טעים להם. יש מבין גארי יורופסקי? ככה שגםאם אין ויטמינים בבשר בכלל, וגם אם אין את כל הויטמינים בבשר, וגם אם בשר זה לאבריא וגם אם בשר זה רעיל באופן יחסי, עדיין אנשים אוהבים ונהנים לאכול בשר.

ראית פעםנידון למוות שמזמין ציזבורגר כארוחה אחרונה? הוא לא עושה את זה משיקולי בריאות, אלאכדי ליהנות. יש מבין גארי יורופסקי?

 


"החלבון מןהחי לא מרשה לזה לקרות. חלבון מן החי הופך את הדם שלכם לחומצי, כך שהגוף שלכם לוקחאת הסידן והזרחן מהעצמות. הזרחן משמש לנטרול החומציות והסידן מופרש דרך השתן. יש 4פרסומות לסיבים: מטמיוסיל, פייברקון, פייברשור, בנפייבר. אם אנשים היו אוכלים תפוחאו אגס מסכן מדי פעם, אף אחד לא היה צריך שיעזרו לו לחרבן!"

שוב פעםעובדות שהן לא בהכרח נכונות. + גם אם זה בריא לאכול איזה אגס מסכן, זה לא אומרעדיין שזה לא בריא / לא צריך / אסור לאכול גם איזה המבורגר מסכן מידי פעם.

 


"עכשיו שימולב, הביטו מסביב ותראו מה הולך פה. עם כל מה שנאמר עד עכשיו, ביססנו את ‏4 הסיבותשאנשים אוכלים מוצרים מן החי. אין מקום לויכוח, אין מקום לדיון. הרגל, מסורת,נוחות, טעם. כן, אני יודע מדוע אנשים עושים את זה, עשיתי את זה בעצמי 25 שנים.אנחנו לא עושים את זה כדי להיות מוסריים ולשמור על הבריאות. זה מובן. ואנחנו גם לאעושים את זה כדי לשמור על איכות הסביבה."

אתה בהחלט לאביססת שום דבר עד עכשיו. ובהחלט כל דבריך היו לא מבוססים עד עכשיו. ובהחלט כן ישמקום לויכוח ודיון. אא"כ זה מולך, שאתה כמובן צודק בלי לבדוק את האמת.

ולא, אתה לאבאמת יודע שום דבר על איך אנשים חושבים באמת. ואם זה מובן גם לך, שאנשים לא אוכליםבשר וחלב, כדי לשמור על הבריאות, אלא הם אוכלים בשר וחלב מסיבות אחרות, אז למה עדעכשיו ניסית להציג את הדברים אחרת?! הא גארי יורופסקי?

 


"שתי נקודותמהירות בנוגע לאיכות הסביבה: ודרך אגב, לכו לאתר שלי, לחצו על "הכל אודות טבעונות"ואז לחצו על מדור הסביבה. הרעב העולמי וזיהום סביבתי. סיבת השורש לרעב העולמי.חברות אוכלות בשר. ‏65% מגידולי הדגן בעולם מופרשים מדי שנה, על מנת להאכיל 53מיליארד בעלי חיים יבשתיים הנהרגים מדי שנה בעולם הזה, ועשרות מיליארדי בעלי חייםימיים. יש לנו היום גם חוות דגים. במקום להשתמש ביבולים האלה עבור 6 וחצי מיליארדבני אדם. תעשו את החשבון, לא צריך להיות איינשטיין כדי לפענח את המשוואה הזו. ושוב,זיהום סביבתי, זיהום אווירי, זיהום המים, כריתת יערות, פליטת גזי חממה, הסיבה מספר1 היא חקלאות בעלי חיים"

שוב פעםעובדות, שהן לא בהכרח מדויקות / נכונות / מוכיחות משהו למישהו.

 


"אני אבל רוצהלחזור לנושא הטעם, כיוון שאני חושב שלבשר יש טעם נהדר. אולי זה ידהים אתכם לשמועאותי אומר את זה, אבל אם אתם מכינים איזשהו מאמר בונוס על ההרצאה שלי ואתם רוציםלצטט אותי, תצטטו אותי עכשיו: אני אוהב את הטעםשל הבשר. אוהב גבינה?אוהב. חלבפרה וביצים? אוהב - מודהבאשמה. לא הפסקתי לאכול את הדברים האלה בגלל הטעם. הפסקתי מטעמי אתיקה. מוסר,הגינות, חמלה לבעלי החיים איתם אני חולק את הכוכב הזה"

אז אולי אתהבעצם סובל מכך שאתה לא אוכל בשר ורע לך מזה, ואתה רוצה שעוד אנשים יעשו כמוך, כדישיהיה נוח לך עם זה?! ואולי הפסקת לאכול בשר מסיבות אחרות, של חיפוש משמעות בחיים /מימוש עצמי וכיו"ב, ומצאת תירוצים והמצאת תיאוריה שלמה סביב הנושא של צמחונותואכילת בשר, כדי לשכנע את עצמך שאתה "אדם טוב יותר" כדבריך, אדם ש"משאיר חותם עלהכוכב שלנו" כדבריך כנ"ל. האם יכול להיות שאתה לא באמת מבין את האינטרסים של עצמךעד הסוף?

 


"אבל הנה הדברהמגניב ביותר בלהיות טבעוני בתקופה הזאת: זה מעולם לא היה קל יותר. אתם יכולים לקבלאת אותו הריח, טעם ומרקם של בשר, גבינה וחלב בלעדיהם. אף אחד לא חייב יותר לסבולולמות בשביל ארוחת ערב, כולל אתם. מכינים את כל המוצרים שאתם אוהבים לאכול בגרסהטבעונית."

נכון גארייורופסקי, זה הרבה יותר קל בתקופה הזאת להיות טבעוני מאשר בעבר. אבל עדיין זה הרבהיותר קשה מאשר לא להיות טבעוני / צמחוני. להגביל את עצמך לאכול רק משהו מסוים, זההרבה יותר קשה. אם באמת היה קל יותר או באותה המידה ממש, היה קל להיות צמחוני /טבעוני, כמו לאכול בשר + היה לזה את אותו הטעם בדיוק, עבור זה שטועם את האוכל, ולאעבורך גארי יורופסקי, שאתה לא רק לא רופא, לא רק שאתה לא מבין בבעלי חיים ובבניאדם, אתה גם לא שף קונדיטור, ואתה גם לא באמת יודע להבדיל בין טעמים של בשר אמיתילבשר חיקוי.

אבל אם באמתהיו יתרונות והיה יותר קל להיות צמחוני / טבעוני, אנשים היו עושים זאת. לא בגלל כלהסיבות והחפירות שלך, אלא בגלל שזה יותר קל. הבנת גארי יורופסקי? אנשים עושים את מהשקל ונוח להם יותר באופן יחסי, ביחס לשיקולי עלות / תועלת וביחס לאלטרנטיבות שלהם.אם וכאשר יהיה יותר קל מכל הבחינות להיות צמחוני / טבעוני, ויהיו לזה את כלהיתרונות שיש באכילת בשר וחלב, אל תדאג, כולם יהיו צמחוניים / טבעונים.

כי זה הטבעהאנושי. לעשות את מה שיותר קל לאדם, ביחס לרצון שלו. ככה האדם מתוכנת. זה חלקמהתוכנית האלוהית / האבולוציה. ואם יש לאדם רצון לאכול בשר, והוא יכול לעשות זאתבקלות יחסית, הוא יעשה זאת. כי ככה הוא רוצה. ולא משום סיבה אחרת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אישי לחיים,מנטורינג, מורה רוחני, פסיכותרפיסט

הכנס לאתרותהנה מעוד מטפל הוליסטי, אימון אישי ועסקי, יעוץ נפשי,שיטת שכנוע, אימון אישי, שיטות שכנוע, הפרכה של גארי יורופסקי, לקוחות, אכילת בשר,אכילת בשר ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI