דף הבית אימון אישי אימון לרוחניות גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה
גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 24/12/13 |  צפיות: 4084
גארי יורופסקי /בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע-ביקורת על גארי יורופסקי,למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארייורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקיםשל גארי יורופסקי

"אני רוצהלסכם את ההרצאה הזו, כדי שנוכל לקיים את חלק השאלות והתשובות."

אתה מתכוון,כדי שתוכל להמשיך לזבל את המוח לאנשים ולשטוף להם את המוח. נכון?!

 


"תנו לי בערך6 דקות נוספות לומר משהו על תעשיית החלב ולהתמקד במה שהפרות עוברות."

עוברות תמיד,או לפעמים עוברות? שוב פעם חוסר דיוקים גארי יורופסקי? למה ככה? האמת לא מספיק טובהלתיאוריה שלך?

 


"דיברנו עלהמוגלה הנמצא בחלב פרה, שזה מגעיל."

מגעיל אותךולכן אתה באמת לא חייב לשתות חלב.

 


"דיברנו עלהנזק הבריאותי בצריכת מוצרי חלב."

בעיניך גארייורופסקי. חושב שזה לא בריא לצרוך חלב. לא רוצה לסכן את הבריאות שלך לדעתך, אל תשתהחלב. טיפ אישי, גם אל תעבור את הכביש. זה לא פחות מסוכן. תראה כמה אנשים מתיםמתאונות דרכים, ביחס לכמה אנשים מתים משתיית כוס חלב. עשו על זה לאחרונה כמהמחקרים... חפש אותם ותחכים...

 


"אבל עוד לאהתמקדנו במה שהפרות עוברות."

כן גארייורופסקי, מה אתה טוען שהן לפעמים עוברות? מה?

 


"זכרו, המטרהבטבעונות אינה הבריאות שלכם, זה יהיה אגואיסטי. אני מנסה לגרום לאנשים לא להיותאגואיסטים, לשם שינוי. להיות אלטרואיסטים, לעשות משהו נדיב עבור מישהו אחר וכאשראתם עושים את זה, לא לצפות למשהו בתמורה. "

ומה רעבאגואיסטיות? אתה מכיר יצור שהוא באמת לא אגואיסטי? ולמה בדיוק אתה מנסה להיותאלטרואיסטי, אם לא בשביל האגו שלך, שרוצה להרגיש יותר טוב עם עצמו? הא גארייורופסקי? ולמה להיות אלטרואיסטי כלפי בעלי חיים, למה לא באופן כללי? ולמה שלא תלמדלאהוב גם את אלו שכן אוכלים בשר, למה שלא תהיה סבלני גם כלפיהם?

 


"אולם כאשר זהמגיע לאכזריות, אני חושב שיש יותר אכזריות בכוס חלב מאשר בסטייק. אני מעונייןלהוכיח את טענתי חזותית ומילולית. אתם הולכים להיות הכיתה ה ‏11 בלבד, שתראה את מהשאני הולך להראות, מפני שהארועים האלה הרתחשו רק לפני כמה חודשים במשק חלב לא גדולבעיר פליין, אוהיו. "

הכיתה ה 11 בלבד?! ואוו,איזה תחושה מרגשת. כנראה שבאמת אתה הולך לגלות לנו איזה סוד. או שאולי אתה שוב פעםמריץ כאן איזו מניפולציית שכנוע נוספת...

 


"אזהרה: תוכןקשה לצפיה. יש להפעיל שיקול דעת. אכזריות משק החלב באוהיו, גארי יורופסקי קונקלין,בעל החווה: לעזאזל. האם שברת לה את הזנב הרגע? ועוד איך. תעמוד בלי לזוז לעזאזל, בןזונה. אני מתרגש, זה בדיוק כמו, הו, זה מרגיש טוב. אני רוצה להמשיך לזיין אותםבמכות. זיינו את הפרה הזאת במכות. דקרנו אותה. שברתי לה את הזנב בשלושה מקומות,המשכתי לדקור לה את התחת שלה. הכתי אותה. יום למחרת, גארי יורופסקי אומר "אנחנוהולכים לשלוח אותה לשחיטה לבשר" כי היה לה דלקת עטינים וכולי. לא יכולנו להכניסאותה לאולם. זיינו אותה במכות. אני מתכוון, גררתי את הפרה הזו, פיצצתי את המזדיינתהזו עד שהפנים שלה היו ככה גדולות. אוקיי, הרגזת אותי, עגל. נתתי לך הזדמנות. סובביאת הראש שלך. סובבי את הראש שלך, מזדיינת. סובבי את התחת שלך, סובבי את התחת שלך,קדימה! פאקינג נמאס לי מהעגל הזה. הו, פגעתי בה טוב. אה, לחץ הדם שלי למעלה. אם אנילא חושב שהן מרגישות כאב כלשהו, אני פשוט ממשיך עד שהפרות הן כמו [צליל של אנקתכאב] ואני כזה, "הו כן, זה נעשה.""

ועכשיו גארייורופסקי מראה איזה סרטון וכולי... וההתייחסות לכך, היא בדיוק כמו לסרטון הקודםשכבר הוצג בהתחלת ההרצאה של גארי יורופסקי.

ובמאמר מוסגראסביר, שמי שיתבונן היטב יראה, כי בד"כ (לא תמיד אבל בד"כ), אותם חוואים ומגדליחיות, מתנהגים כלפי החיות באכזריות, בד"כ זה משום שהם רוצים שהחיה תעשה משהו, והחיהלא עושה את זה. ואסביר: נניח לדוגמא שבעל החווה, רוצה שהפרה תזוז למקום כלשהו. והואמנסה לעשות זאת בדרך עדינה. אבל לצערו הרב, הוא לא דובר את שפת הפרות. ואז הוא מגיעלמצב של חוסר אונים. כי מבחינתו, זה כמו לדבר ולבקש ממישהו חירש, לעשות משהו. כיהפרה חירשת ביחס לדיבור של בעל החווה. ואז בעל החווה, 1 - מוציא את העצבים שלו עלהפרה. על זה שהיא מפריעה לו / מונעת ממנו להשיג את המטרה שלו. 2 - הוא בעצם מנסהלדבר איתה, בשפה שהיא תבין. ובעלי חיים, בשונה מבני אדם שאפשר לדבר איתם במילים,בעלי חיים, מה שמנהל אותם ומה שהם מגיבים לו הכי טוב, זה כאב והנאה. ולכן הוא מרביץוכולי לחיה.

ובטבע, מהקורה בטבע? מה עושה האריה כאשר הוא רוצה לאכול את החיה והיא מתנגדת / מסרבת וכולי?איך מתנהג הטורף כלפי הטרף? ברחמנות? באכזריות? או בטבעיות כלפי חיה שלא רוצה למלאאת רצונו לטרוף אותה?

בקיצור, זאתנקודת מבט להבין, שרוב ה"מתעללים",לא עושים זאת מתוך רצון להתעלל בחיה באופן אישי, אלא מבחינתם, אם הם היו יכוליםלגרום לפרה לזוז / לעשות את מה שהם רוצים, בצורה של דיבור / כל צורה אחרת עדינהיותר, הם היו עושים זאת. והם פועלים מתוך סוג של אין ברירה. כמו שחיה טורפת בטבע,מתנהגת כלפי הטרף שלה, כאשר הוא מסרב להיטרף על ידה.

וכן, זאתהאמת, גם אם היא לא נעימה. אלו חוקי החיים וחוקי הטבע. וכן, זה לגיטימי גם שבניהאדם ינסו להיות "יותר מוסריים" ויחליטו על חוק צער בעלי חיים וכיו"ב, שימנע דבריםכאלו, אבל אעפ"כ, צריך להבין מה עומד מאחורי ההתנהגות הזאת, שבד"כ נובעת ממצוקה שלהמתעלל. שהוא לא מכיר דרך אחרת קלה יותר להשיג את הרצון שלו מהחיה. והוא מתנהגכלפיה, כמו שכל חיה מתנהגת בטבע, כלפי מי שחלש ממנה ושהיא רוצה להשמיד אותו. ע"עהצורה שהפרות אוכלות את העשב. מה הן עושות כאשר העשב לא רוצה להיתלש ולהיאכל?! הןקורעות אותו מהאדמה וכולי...

 


"זנחו אתהאכזריות. זנחו מוצרי חלב. זהו לא מקרה בודד! שלא תחשבו לרגע שמדובר כאן על מקרהבודד! ככה מתייחסים לעבדים! אתם לא באמת חושבים שעבדים זוכים ליחס נחמד, נכון? אתםבאמת חושבים שהאנשים הלבנים היו נחמדים כשהם הובילו לכאן אנשים שחורים בספינות? אתםלא חושבים שהנאצים היו נחמדים כשהם הובילו יהודים וצוענים אל תאי הגזים, נכון?"

זהו לא מקרהבודד כנראה, אבל זה גם לא משקף את כל מה שבדרך כלל קורה. נכון גארי יורופסקי?וכמובן יש גם את כל שאר ההיבטים שהוזכרו קודם. ותקשיב גארי יורופסקי, זה שאנשיםשונאים נאצים בד"כ, זה לא אומר שאם תזכיר אותם כדימוי בהקשר הזה, שהוא יהיה נכון.יש מבין?

 


"וזה קורהבגלל שאתם רוצים לקנות את המוצרים האלה. כן, הבחור הזה הוא חלאה על שהוא עושה אתזה. אבל הוא עושה את זה כי אתם רוציםלאכול את מה שיוצא מהגוף שלה."

באמת? זאתהסיבה שהוא "התעלל" בפרה? האם מחוייב שהוא יתנהג כך לפרה, בגלל שאנשים אוכלים בשר?או שזאת רק אפשרות בלבד? מה האמת גארי יורופסקי?

נכון, אםאנשים לא היו אוכלים בשר ושותים חלב בכלל, זה לא היה קורה. אבל גם אם אנשים לא היונוסעים ברכבים, לא היו תאונות דרכים. אז אולי נפסיק לנסוע ברכבים? או שאולי ננסהלנהוג בצורה יותר זהירה. מה עדיף גארי יורופסקי? מה אתה חושב?

 


"ומספיק כבר!!אתם כבר לא אנשי מערות וגם לא נשות מערות, הפסיקו להתנהג כמו אנשי תקופת האבןהקדומה! אנחנו נמצאים בשנת 2010. תוותרו על זה!! (על מוצרים מן החי) "

רגע אחד, האםלא אמרת קודם שאכילת הבשר היא בכלל משהו שמנוגד לטבע האנושי? חשבנו שכל העניין שלאכילת הבשר והחלב, זאת בכלל מניפולציה של התאגידים, לא?! האם אתה בעצם רוצה לומר,שכבר מימי שחר ראשית האנושות, בני האדם היו אוכלים בשר ושותים חלב? מה, זאת התנהגותטבעית? באמת? אז למה בדיוק לוותר על משהו טבעי?

אה, נכון,נזכרנו, זה בגלל שגם בעלי החיים הפסיקו לטרוף אחד את השני. נכון, גם האש הפסיקהלשרוף את מה שהיא יכולה. גם הטבע, התחיל להתחשב בבני האדם. אז גם אנחנו צריכים לקחתחלק בעניין. בקיצור, תתקשר ותודיע כשזה יקרה. ועד אז, זה הטבע, שהחיה מנסה לצוד אתהאדם, והאדם מנסה לצוד את החיה. אדרבה, אם ככה חיו פעם, כנראה שזה ועוד איך הטבעהאנושי. אז למה להתנגד לו? אלו חוקי המשחק...

 


" זה לא נחמד,וזה לא מצחיק! כיוון שבעלי חיים עוברים התעללות. זוהי לא הזכות שלכם! זהו לא החופששלכם לעשות את זה להם! אתה לא זוכה לקבל חופש כאשר מישהו אחר לא מקבל. זוהיהפרה.

ואם אתם תוהיםמדוע טבעונים כל כך נסערים לפעמים, כמו שאני עכשיו, הרגע ראיתם חלק מהסיבות לכך. כלפעם שאנחנו מגיעים למשק, מישהו מכה, בועט ודוקר מישהו.

ומשהו אחרשאני סקרן לגביו: איך זה שכאשר אני מציג סרטונים כאלה, שבהם אנשים מכים ובועטיםבבעלי חיים, אנשים נסערים יותר מזה, מאשר כאשר דוחפים להם סכין לגרון? אז אפילו אםאתם מוצאים משק בו לא מכים ובועטים, כאשר הם דוחפים להם סכין לגרון ותוקעים להםכדור בין העיניים, איך זה לא אכזריות?"

נכון גארייורופסקי, לך דבר קודם עם הטורפים שלא יטרפו בני אדם כשהם רעבים, ואח"כ הם אולייקבלו את החופש שלהם, שלא נאכל אותם. מה דעתך על זה?!

תן לפרה אתהיכולת להתנגד לך ולטרוף ולאכול אותך... היא תעשה את זה בשמחה... היא לא עושה אתזה, כי היא לא יכולה. הגוף שלה לא מסוגל לעשות את זה. ואין לה את הטכנולוגיה שישלנו, שתאפשר לה לעשות את זה. אבל אם היא הייתה מסוגלת, היא הייתה אוכלת גם אותך.תראה לנו חיה אחת בטבע, שיכולה ורוצה לאכול אותך, ושלא תעשה את זה. כל חיה שמסוגלתורוצה לעשות משהו, היא עושה אותו, בלי שום שיקולים כלשהם. אלו חוקי המשחק גארייורופסקי. הגיע הזמן שתפנים אותם.

הייתה פעםחיה... שלא הייתה יכולה לאכול בשר בקלות. ואח"כ היא פיתחה טכנולוגיה לצוד חיותולאכול אותן. מה אתה חושב שהיא עשתה? היא צדה ואכלה את החיות. לחיה הזאת קורים בניהאדם. ששיפרו את יכולת הציד שלהם. בדיוק כמו שכל חיה אחרת, משפרת את יכולת הצידשלהם. וכן, תן לאותם מתעללים בחיות את היכולת הפשוטה יותר לגרום לחיה לספק אתרצונם, והם יעשו זאת. אל תיקח את זה אישית גארי יורופסקי, זה הטבע של החיים /האבולוציה / רצון האלוהים.

ותבין גארייורופסקי, אתה עצבני, בגלל שאתה לא מבין איך המציאות עובדת, ובגלל שאתה בוחר להסתכלעליה בצורה חד צדדית. זאת הסיבה היחידה. זה לא קשור להתנהגות של בני האדם שאוכליםבשר.

ואנשים נסעריםיותר מסרטונים כאלו, כי הם לא חושבים שזה הכרחי לצורך אכילת החיה, בשונה מכאשרשוחטים את החיה בסכין. זה הכל וזאת הסיבה היחידה. אבל אתה לא באמת מבין בני אדםנכון? אז אתה מתיימר להבין חיות? מעניין מאוד...

 


"האם ידעתם ש‏90% מבשר ההמבורגרים באמריקה מגיע מתעשיית החלב? כאשר פרות כבר לא מניבות כמותעצומה של חלב לאחר 3 עד 7 שנים, הן נשלחות לבית מטבחיים. ללא יוצאות מן מהכלל. אםאי פעם יינתן להן סיכוי, פרות יכולות לחיות בין 18 ל ‏‏‏25 שנים. ופרות הן כמו כלנקבות היונקים..."

אז? האם האריההטורף חושב על כמה שנים היה יכול לחיות הטרף שלו, כאשר הוא טורף אותו? האם הפרהחושבת על איזה גובה היה יכול להגיע אליו העשב שאותו היא אוכלת, כאשר היא בוחרתלחרוץ את גורלו? ואל תחשוב שהחיה לא חושב / לא יכולה לחשוב על זה, כי החיות הן לאטיפשות, הן לא סתם רובוטים, זוכר גארי יורופסקי?! אז גם החיות האלו... גם הן לאמתחשבות בצרכים של בעלי החיים האחרים והצמחים האחרים שהם חיים מהם. למה לדעתך החיהלא מתחשבת בצרכים של העשב? למה שהחיה לא תאכל רק עשב שמתחיל להתייבש ושמגיע לסוףחייו? משיקולי נוחות / טעם / מסורת? יש עוד סיבות לכך גארי יורופסקי?

החיות האלומאוד אכזריות כלפי הצמחים, ובני האדם אוכלים את החיות האלו, בגלל שהן התאכזרולצמחים, שבתורם התאכזרו לאדמה שממנה הם שואבים את חיותה, שהיא סובלת בגלל שהיאהתאכזרה למקום הריק שאותו היא תופשת ומשמידה אותו, שהוא התאכזר וכולי (אפשר להמשיךמכאן ולחזור בלופ בצורה פילוסופית, שכל אחד מתאכזר למישהו, בצורה מעגלית. אבל לאנעשה זאת כאן ועכשיו)...

 


"אני לא מנסהלהתנשא מעליכם כאשר אני מדבר על נושאים של בעלי חיים. פשוט אנשים אינם סבורים שבעליחיים חווים את אותם דברים, את אותם רגשות שאתם חווים, שכולנו חווים. "

אתה ועוד איךמתנשא. ואולי אפילו זאת אחת מהסיבות שאתה מריץ ומקדם את ה - שטיפת מוח השקרית הזאתשלך. כדי שתרגיש שאתה עליון מעל שאר האנשים הפשוטים... שלא רואים את מה שאתה רואה.כי העיניים שלנו סגורות, ושלך פתוחות. נכון גארי יורופסקי?

 


"בשביל שנקבתיונקים תייצר חלב, היא חייבת להיות בהריון... כל שנה, כל פרה בכל משק חלב נאנסת!מכשיר פלדה ארוך, דוחפים אותו אל תוך הנרתיק שלהן כדי להזריק להן זרע של פר. אולפעמים משתמשים ביד חשופה. זה מה שמאלץ את זרימת החלב. ואחרי שהיא יולדת, התינוקותנחטפים."

שוב פעםמטאפורות ודימויים, שניתן להשתמש בהם גם כלפי צמחים / דוממים. וגם ניתן להתעלם מהןמסיבות שונות, כנ"ל.

 


"ובואו אניאגיד לכם משהו, הצרחה הכי נוראית ששמעתי, ואני שמעתי את כולן ממקור ראשון, כשהתחלתילגלות על הדברים האלה, קצת לפני 15 שנים, הייתי כמו כל אחד אחר. לא האמנתי שזה כלכך נורא, חשבתי שכולם מגזימים, אבל שלא כמו כולם שפשוט מנפנפים את זה הצידה,מטאטאים את זה מדרכם, אני דווקא הלכתי לראות מה באמת מתרחש. ביליתי 6 שבועות במשחטתחזירים של "ת'ורן אפל ואלי" בדטרויט ב ‏‏‏1993. פרצתי למעבדות מחקר בבעלי חיים.פרצתי לחוות פרווה. הלכתי אל מאחורי הקלעים של כל קרקס וכל רודיאו שאי פעם עברו דרךמישיגן. הצרחה הכי נוראית ששמעתי! אמא פרה במשק חלב, כשהיא צורחת ומוציאה את נשמתהיום אחרי יום למען תינוקה החטוף, כדי שיושב חזרה אליה. ואני רק יכול לדמיין אתהצרחה הזהה שכל אישה בחדר הזה הייתה משמיעה, לו מישהו היה אוחז בך לאחר הלידה וחוטףממך את התינוק שזה עתה נולד לך."

מעניין מאודגארי יורופסקי, שאתה יודע למה הפרה צרחה. שאלת אותה? דיברת איתה? אתה בטוח שבגלל זההיא צעקה? או שאתה רק עושה האנשה של כל התהליך וכולי? אפילו למה אנשים אוכלים בשר,אתה לא מבין. אז אתה רוצה להבין בעלי חיים?

 


"ומדוע הםלוקחים תינוקות מהאמא שלהם? ובכן, תעשיית החלב לא יכולה להרשות לעצמה שעגלים קטניםימצצו את החלב שנועד עבורם, בזמן שהיא מעדיפה למכור אותו לכם במקום. בכל פעם שאתםשותים כוס חלב, יש עגל שלא. ופרות אמהות בכל מקרה מייצרות חלב מסיבה אחת."

אדרבה, זהמראה שאתה סתם מניפולטור גארי יורופסקי, כי בני האדם עושים זאת לתועלת עצמם ולאמתוך אכזריות לשמה ורצון להרע לבעל החיים.

 


"במהלך חלקהשאלות והתשובות שאנחנו הולכים לקיים, אתם יכולים לשאול אותי מה שאתם רוצים. אני לאפוליטיקאי, תעלו כל דבר. אם נכנסתם לאינטרנט לפני שהגעתי לכאן וראיתם את המאמריםהרדיקאליים שלי שגרמו לי להיזרק ממדינות, תעלו אותם!

אבל יש שאלהאחת בה אני לא מתכוון לדון: אתם לא יכולים לשאול אותי למה פרות מייצרות חלב. "למהשלא נשתה אם זה טוב עבורנו?" "האם אנו לא צריכים להאכיל בזה את הילדים שלנו?" "האםלא אנו אלה שצריכים לשתות את זה?" הטבע דאג לכך מראשית הזמן: פרות מייצרות חלב עבורהתינוקות שלהן, ועבור התינוקות שלהן בלבד! התיק סגור! לעד! לצמיתות! אין מקוםלויכוח. אין מקום לדיון.

הן לא מייצרותחלב עבור תינוקות של פילים... תינוקות של אורנגאוטנים... תינוקות של קיפודים,תינוקות של ארנבים, תינוקות של חולדות, תינוקות של אנשים, אנשים מתבגרים, או אנשיםמבוגרים. לגוף שלנו אין שום צורך בחלב פרה, בדיוק כפי שאין לו צורך בחלב ג'ירפה...וחלב זברה וחלב קרנפה, חלב היפופוטמית, חלב נאקה, חלב אילה, חלב אנטילופה, חלבסוסה, חלב חזירה, חלב כלבה וחלב חתולה. החלב היחיד לו אנחנו זקוקים במהלך כל חיינוהוא חלב האם שלנו, כשאנחנו נולדים. וזהו. וכשאנחנו מסיימים את שלב היניקה, אנחנולעולם לא צריכים טיפת חלב אחת נוספת. שום מין ביולוגי על כדור הארץ אינו זקוק לחלבלאחר שהוא מסיים לינוק."

או במיליםאחרות, תשאלו מה שאתם רוצים, חוץ ממה שאתה לא רוצה שישאלו אותך. אכן אמת למופתולדוגמא אישית.

ולעצם הטענה,העץ מגדל פירות עבור עצמו ולא עבורך. אבל האם זה אומר שגם אתה לא יכול ליהנות ממנו.נניח שהפרה מייצרת חלב רק עבור עצמה, האם זה סותר את זה שאתה גם יכול ליהנותממנו.

תתפלא גארייורופסקי, בטבע, ניתן למצוא מקרים, שחיה אחת, מניקה בחלב שלה בעלי חיים שאינםהוולדות שלה ושאינם שייכים למין שלה. מה זה אומר בדיוק?

ומה בדיוק אתהיודע על חלב של בעלי חיים אחרים. האם בדקת האם באמת בני האדם לא צריכים גם אתהויטמינים שלו? והאם באמת בדקת, למה באמת בני האדם לא צורכים חלב של חיות אחרות?ואם באמת הגוף שלנו לא צריך חלב של חיה שהיא לא פרה וכיו"ב, האם זה אומר בהכרח שהואלא צריך גם חלב של פרה? איך בדיוק הגעת למסקנה הזאת בוודאות או אפילו בטעות?

כאשר אתה מדברעל מה בני אדם זקוקים לו או לא, האם אתה מדבר בתור רופא? בתור מדען? בתור מהבדיוק?

נראה אותךמשכנע את האריה, שהבן אדם נולד, לא כדי לשמש מזון עבורו, אלא למטרות אחרות... תתקשרכשתצליח לעשות זאת... וכנ"ל, האריה רוצה ויכול לאכול אותך, והוא עושה את זה. אלוחוקי האבולוציה, בין אם תרצה או לא.

 


"אבל אם אתםמעוניינים לכלול סוג כלשהו של חלב בתזונה שלכם, כמו שאני רוצה, תנו לי לחזורולהדגיש את החדשות הטובות: חלב סויה, חלב אורז, חלב שקדים, חלב המפ, חלב קוקוס, חלבשיבולת שועל, חלב אגוזי לוז. אני מבטיח שתאהבו אחד משבעת סוגי החלב האלה. זכרו,כאשר אתם עוברים לטבעונות, אתם לא מוותרים על דבר. יש לכם את הגרסה הטבעונית שלהמוצרים. או שתאכלו דברים טבעיים לחלוטין, כמו פירות וירקות, שעועית ועדשים,וזרעים."

ועוד איךשמוותרים גארי יורופסקי. אם אתה לא מרגיש שאתה מוותר על כלום, אז בכיף. אבל אתהבהחלט מוותר על היכולת שלך לאכול בשר וחלב.

ובפועל, כנ"ל,אם באמת היה יותר קל לבני האדם לצרוך תחליפי בשר / חלב ועדיין להיות מרוצים באותההמידה, מכל ההיבטים הבריאותיים / תזונתיים / טעמים / נוחות וכיו"ב, הם היו עושיםזאת גם בלי ההרצאה שלך גארי יורופסקי. בפועל הטבע החליט, שהאדם יאכל וישתה בשרוחלב, בדיוק כמו מימי ראשית האנושות ועד ימינו אלה...

 


"אני רוצהלהודות לכולם על ההקשבה בראש פתוח, אני באמת מעריך את זה."

אתה מתכווןלומר, שאתה מעריך את זה שמאמינים למניפולציות שלך, נכון?! האם אתה מעריך את זהשהראנו לך את האמת שאתה טועה? הא גארי יורופסקי?

 


להלן התייחסותקצרה יחסית למספר נקודות שהובאו בחלק השאלות והתשובות בהרצאה של גארי יורופסקי:

 


"ממה שאנימבין, התפיסה הבסיסית של טבעונות היא לא לנצל או לפגוע ביצורים חיים, נכון? הכל החלמפרות ועד לשמרים אפילו. אבל מה לגבי מקרה שבו אתה צריך להתמודד עם טפילים, זיהומיםבקטריאליים או מחלות, איך היית מתכוון לטפל בעצמך? הגנה עצמית היא צורה מקובלתלהתגוננות. זה ברור לי. אבל נניח בתור רופא, זה מתפקידך לבוא ולהרוג, כלומר,לחמם... להרוג מה, את החיידקים? כן. אז אתה המייסד של "אנשים למען יחס מוסרילחיידקים?" הדבר היחידי שמפריע לי כשמעלים את הנושא הזה, הוא שאתה רוצה להשוות פרותלטפילים וחיידקים. לא, אני משווה חיידקים לשמרים. טוב, אבל האם חיידקים מזיקים לךרוב הזמן? כשהם מזיקים לך, הם גורמים נזק, יש לך את הזכות להגן על עצמך ולהרוג משהושמזיק לך."

שימו לב איךהוא מתלוצץ וצוחק על השואל שמדבר על פגיעה בחיידקים. בדיוק כפי שאפשר לצחוק על גארייורופסקי עצמו. גארי יורופסקי עצמו אמר שאסור להפלות בין צורות חיים שונות. אלא,שכאשר זה הפך לאבסורד גם בעיני גארי יורופסקי, אז גארי יורופסקי צוחק עליו. זוכריםמה גארי יורופסקי אמר על מי שעושה אפליה בין סוגים שונים? ולמה בדיוק הוא אומרשמפריע לו שעושים השוואה בין חיות לבין חיידקים? יש כאלו שמפריעה להם גם ההשוואהשלו בין בני אדם לבין חיות...

 


"אני תוהה אםאתה קונה רק מוצרים שמיוצרים בארה"ב, כי אתה מעודד אי - אכזריות כלפי בעלי - חיים,אבל מה לגבי אכזריות לבני אדם שעובדים במפעלי יזע? בוודאי. אם תסכלי על התווית עלהחולצה שלי, היא מהמפ - פאונד, אני קונה את הבגדים שלי מחנויות טבעוניות שמשלמותשכר הוגן, וכן, אני לא קונה יותר ברשת טרגט או חנויות דומות של מפעלי יזע.

ישנן בעיותרבות נוספות שצריכות להדאיג אותנו, ואני שמח שהנושא הזה עלה, אבל בואו נזכור שצורתההתאכזרות העיקרית בעולם היא מה שאנחנו עושים לבעלי החיים. אבל אנא, התחילו להיותמעורבים בנושאים אחרים, כמו המנעות מחנויות של מפעלי יזע, קניית תוצרת מקומית וכלהדברים האלה. אתה חושב שזה במחיר סביר? יש לי שלוש חולצות כאלה, הן עלו 9 דולר כלאחת. הן גם זולות"

שימו לב, איךהוא מרגיש חוסר נוחות, כאשר באים לשאול אותו על תחומים אחרים בחיים, האם גם בהם הואנזהר שלא לפגוע באחרים. ומה הוא עונה, שאותם אנשים מקבלים שכר הוגן. באמת גארייורופסקי? הוגן בעיני מי? היית מוכן לעבוד שם? מי מחליט מה הוגן? ומי החליט "שצורתההתאכזרות העיקרית בעולם היא מה שאנחנו עושים לבעלי החיים"? ולמה שנזכור את זה, אםזה בכלל לא נכון (נזכור = זה נכון, רק שכחתם את זה)? בקיצור... עוד קצת תחקיר...והמסכה הייתה נופלת...

 


"עכשיו,תסכימו או אל תסכימו עם עבירה על החוק, ואני מקווה שאתם מבינים, כל בן אדם שאנובאופן קולקטיבי מעריצים - ד"ר קינג, גנדי, רוזה פארקס, הנרי דיוויד ת’ורו, ישו -כולם היו פורעי חוק רדיקאליים. כל בן אדם בעולם הזה שאי פעם יצר שינוי משמעותי, היהפורע חוק רדיקאלי. אפילו אם מסיבה מסוימת, אתם לא חושבים שאני צריך לעבור על חוקיםאו שאנשים צריכים לעבור על החוק באופן כללי, אתם לא יכולים להגיד לי שערבות צריכהלעלות אלף דולר על תקיפה מינית של אישה, ועשרת אלפים דולר על שחרור של כמהעכברושים"

חשבנו שאתהאקטיביסט ולא אנרכיסט, הלא כן? אם האמונה שלך שכדי ליצור שינוי משמעותי, אתה חייבלהפר את החוק, אז בהחלט אתה מסוכן יותר לחברה, יותר מפושעים רגילים. ובגלל זהמגרשים ועוצרים אותך, לא בגלל ששחררת כמה בעלי חיים. יש מבין גארי יורופסקי? אתה לאסתם אקטיביסט רגיל... אל תיתמם...

 


ועוד נוסיףונעמיק... האם כן אפשרי דרך לראות את הדברים מנקודת המבט של גארי יורופסקי ולחשובשצמחונות / טבעונות היא טובה ושאכילת בשר היא רעה? תשובה: אכן יש דרך כזו. אבל האםזו הדרך היחידה? והאם היא בהכרח הגיונית? והאם היא נכונה יותר? תשובה: בהחלט לאבהכרח...

מה שכן, טובעשה גארי יורופסקי שגורם לאנשים להטיל ספק במה שנראה להם כברור מאליו. וטוב עשהגארי יורופסקי, שגורם לאנשים להתבונן על ההרגלים שלהם ולחשוב על הדברים בצורה יותרקיצונית כזו או אחרת. אבל זה עדיין לא אומר, שדעתו היא אכן אמת. בפרט לא כאשר הואטוען וחושב, שרק דעתו היא האמת. כי מי שמחפש את האמת באמת, לא מגיע למסקנה שרק גארייורופסקי צודק...

ואתם... שלאיעבדו עליכם...

ועכשיו... מיבא לאכול איזה...?...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מטפל רוחני,מנטור, מאמן עסקי מומלץ, טיפול הוליסטי

הכנס לאתרותהנה מעוד מטפל אישי, פסיכותרפיסט, שטיפת המוחשל גארי יורופסקי, למה..., שיטות שכנוע, מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי...,פסיכולוגיה, בעד ונגד צמחונות, מאמן אימון אישי, טבעונים ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI