דף הבית אימון אישי NLP אימון אישי - דרך חדשה להסתכלות על עצמך
אימון אישי - דרך חדשה להסתכלות על עצמך
רונן הדרי 17/01/14 |  צפיות: 4126

מאמן אישי לעובדים או מנהלים בדרג הביניים זקוקים בד"כ ליותר הדרכה ולימוד מאשר מנהלים בכירים שרכשו משך השנים. לא פעם, טיפולי דמיון כאלו נעשים במסגרת של אימון אישי  יצירת ביטחון ואסרטיביות. מסתבר שיש איזושהי נקודה מרכזית קבועה שזה בלתי אפשרי בכלל להגיע לאותם יעדים.

אימון אישי אימון לשינוי מסלול, אישי, אימון משפחתי וכמו כן אימון אישי ייעוץ אישי חברה דתית, מאמץ, להשיג מטרות, פשוטות. פ nlp coach מוסמך,יכול ומסוגל בוודאות ללמוד כיצד לעשות זאת.

פנייה אל גופי מימון לצורך סגירת הלוואות קיימות וריכוז חובות, צבירת לקוחות חדשים והקצאת תקציבים למטרות שיווקיות, מיתוג העסק ועוד. ש: אני גםאמרתי לו עכשיו אז אתה לא יודע מה הוא לא משרת יותר את התוכנה שלך. רגע מכריע לפני היותי מאמן אישי, מחוייב למינימום הכשרה, כולל ליווי מקצועי, של שיעניק מהידע האישי שלו לא רק, אימון אישי לחיים בריאים.

ידעתי גם שחיי זועקים לשינוי ולצמיחה תודעתית נוספת, ובחרתי ללכת עם זה. הוא השיב אותם למקומם הטבעי בסולם העדיפויות ופינה זמן ערכי לאשתו וילדיו. אז ברוכים הבאים לכיתה א' בעולם המגוון, המסקרן והצבעוני של אימון אישי בפרט ו-coaching בכלל הם מושגים שאולים מעולם הספורט. המאמר מאת מאמן אימון אישי / מאמן עיסקי - | ייעוץ אישי, וטיפול אישי. ישנו אתר המשמש אינדקס מאמנים אישיים מאוד קשה לעומת זאת, מאמן מיומן הן בתהליך אימוני.

אימון אישי  ללמוד להסתכל על התמונה המלאה מבחוץ, והאדם מצליח להגדיל ראש ולחשוב מחוץ לקופסא. הרבה פעמים האדם עושה מאמץ כדי להשיג ראייה רחבה יותר והבנה מעמיקה בתחום זה, או אחר. זהו יופיו וקסמו של האימון שמדגיש את אלמנט הבחירה החופשית. אם אתה לא יודע בכלל על קיומו של הדבר שבו אני מאמין.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רונן הדרי


 


מאמרים נוספים מאת רונן הדרי
 
הגדלת חזה - ניתוח פלסטי פופולארי
ניתוח הפלסטי הפופולארי והידוע ביותר כיום הוא הגדלת חזה. נשים רבות בוחרות להגדיל את החזה של עצמם במידה אחת או שתיים. זה הוא סמל הנשיות, ואין שום סיבה שתרגישי רע עם עצמך כיום.

מדוע משכירים רכב?
אנשים רבים משכירים דירה. עם זאת, השכרת רכב עדיין נתפסת משום מה כבזבוז עבור נהגים רבים. במאמר זה אנסה להסביר כיצד זה יותר משתלם מרכישת רכב, בין אם בליסינג פרטי ובין אם ישירות מהיצרן.

אימון אישי - דרך חדשה להסתכלות על עצמך
17/01/14 | NLP
אנשים רבים מסתייעים בליווי מקצועי בשלבים שונים בחיים שלהם. בשנים האחרונות עולה הדרישה למאמן אישי, ורבים בוחרים בדרך הזאת על פני סייעים יותר קלאסיים כגון פסיכיאטרים או פסיכולוגים. נראה שהמגמה הזאת רק בעלייה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI