דף הבית אימון אישי אימון לכסף מסעדות ברמת ישי
מסעדות ברמת ישי
מרטין 15/05/14 |  צפיות: 3892

 

רמת ישי הינה מועצה מקומית בצפון עמק יזרעאל אשר יושבת על ציר מרכזי שמוביל אל אזור העמק וצפון מזרח הארץ, אם השנים הפך ציר זה למרכזי יותר ובעקבות זה אזור התעשייה הישן של רמת ישי החל בהתחדשות ופתיחת מתחמים חדשים עם מרכזי קניות ומסעדות טובות ומיוחדת מכל מגוון הסוגים. המקום הפך עם השנים למוקד בילויי ומשיכה לכל תושבי האזור וגם למטיילים אשר פוקדים את האזור היפיפה של רמת ישי.

אז איזה מסעדות ברמת ישי הם הטובות ביותר? זה שאלה קשה מאוד מכיוון שעכשיו ישנה תחרות גדולה יותר וכלן עסק משקיע הרבה יותר ומי שנהנה זה אנחנו הלקוחות, לכן נספר לכם על כמה מסעדות שאנחנו אוהבים במיוחד.

שפר ביר גרדן, ביסטרו בר יפה ואיכותי המשקיף על הנוף הנהדר של עמק יזרעאל, מציע תפריט שף ים תיכוני, המקום בחר לקדם את התוצרת הישראלית, כגון הבירה שהיא בירה בוטיק ישראלית, מנות שף משתנות בהתאם לגידולי האזור העונתיים. העיצוב של המקום הינו כפרי ומזמין, ישר שנכנסים אפשר להרגיש את הרוגע שמשתלב עם הנוף, האוכל והאלכוהול האיכותי.

ארנולד'ס הינה מסעדת שף כשרה למהדרין, המסעדה אשר נפתחה ברמת ישי הינה המסעדה השנייה של שף המסעדה אשר פתח את המסעדה ראשונה שלו במושב נתיב השיירה בשנת 1997. לאחרונה החליט להתרחב ובחר במקום הצומח רמת ישי. ארנולד'ס נבחרה לאחרונה לאחת מחמשת המסעדות הכשרות הטובות בארץ, השף והבעלים תמיד אמר שאוכל כשר יכול להיות טעים באותה מידה כמו אוכל לא כשר. במקום מתקיימים סדנאות בישול בשר אשר מעביר אותן שף המסעדה.

יובל דנוך בנק לאומי- גיוזה, מסעדה אסיאתית וייטנאמית, הקמה בקניון "סטריט מול" מציעה מטבח איכותי מהמזרח הרחוק. המטבח מתמחה בייצור אטריות נודלס ודים סאם לעיניי הלקוחות. התפריט האותנטי העשיר והמגוון עם עיצוב אסיאתי מעניק לסועדים חוויה קולינארית ייחודית ומופלאה.

אדלה ביסטרו, מסעדה ייחודית בעלת תפריט מגוון המתאים לכולם, החל מהרוחות בוקר מפנקות ונפלאות, פסטות, מנות דגים, פירות ים, סלטים ובשרים. המקום מציע מגוון של יינות מיקבים מובלים. בערבים המקום מספק הופעות חיות וערבי קונספט ייחודים.

לסיכום, רמת ישי הולך וגדלה לפחות בתחום המסעדות והבילויים, נפתחות מסעדות חדשות כל יום והמבחר רק גדל ואתו האיכות. אז פעם הבאה שאתם נוסעים לצפון תעצרו באחת המסעדות ברמת ישי ולא תתאכזבו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מרטין


 


מאמרים נוספים מאת מרטין
 
משכנתא חוץ בנקאית אצל המומחה- מרטין בוקסדורף "הבולדוג"
22/02/20 | בנקאות
נתקעתם במצב קשה וצריכים משכנתא חוץ בנקאית שתוכל לחלץ אתכם מהבעיה? הגעתם למקום הנכון בדיוק. שמי מרטין בוקסדורף, המומחיות שלי להשיג משכנתא חוץ בנקאית לאנשים שנמצאים במצבים מסובכים, על מנת לפתור את הבעיה.

מרטין בוקסדורף- כשהבנק לא מוכן לאשר משכנתא לסגירת חובות
המצב הזה הוא בלתי נסבל וגורם לאנשים סיוטים. יוצא לי לדבר עם הרבה מאוד אנשים שהם באמת צריכים את הכסף של המשכנתא, אבל באמת צריכים והבנקים עושים להם בעיות בקבלת הכסף. כאן בדיוק אני נכנס לתמונה, העבודה שלי היא להיכנס לתמונה במצבים שהבנקים לא מוכנים לאשר משכנתא ולנסות להפוך את התמונה כדי להשיג אישור למשכנתא בכל מקרה.

מרטין בוקסדורף- יועץ מומחה לליווי מסורבי משכנתא! בבנקים בלבד!
הבנק מסרב לתת לכם משכנתא? לא מוכנים להסתפק במשכנתא חוץ בנקאית כל שהיא? רוצים להילחם כדי לקחת משכנתא בנקאית? בשביל זה אני כאן, שמי מרטין בוקסדורף ואני משיג משכנתאות למסורבים מזה עשר שנים. יש לי מאות ממליצים שישמחו להעיד על המקצועיות שלי!

מרטין בוקסדורף- משכנתאות למסורבי משכנתא/ רק בבנקים
הבנק מסרב למשכנתא? הלכתם לבנקים ולא מצליחים לקבל משכנתא? אני האיש שלכם! צריכים מומחה שייכנס לתוך הנעליים שלכם וישיג עבורכם משכנתא? שמי מרטין בוקסדורף ובעשר השנים האחרונות- אני משיג משכנתאות בנקאיות עבור אנשים שלא מצליחים לקבל משכנתא בכוחות עצמם.

משכנתא לאחר פשיטת רגל - רק מרטין בוקסדורף יועץ מומחה
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

דרור אטרי בדרישה: העולם העיסקי צריך לשכת מסחר חזקה יותר
דרור אטרי המכהן כיושב ראש לשכת המסחר ירושלים, יוצא בדרישה הוגנת להרחיב את סמכויות לשכת המסחר בקרב בעלי העסקים. לטענת אטרי רק לשכות המסחר שהן מקומיות ונמצאות בשטח יכולות לתת את התרומה המשמעותית לעולם העיסקי, יותר מאשר כל גוף ממשלתי אחר עם כוונות טובות וראויות.

אין מי שיעזור עם המחשב? הלפ פי סי כאן בשבילך!
לכולנו הדברים האלו קורים כל הזמן, אנחנו כביכול דור שמבין המון במחשבים ואנחנו מבינים המון בכל מה שקשור לטלפונים שלנו. ההורים שלנו מתייעצים איתנו כל הזמן איזה אתר לקנות, איך לטפל במחשב, איך לנהוג איתו ואיזה מחשב לרכוש. אז אנחנו אולי חיים בתחושה שאנחנו מבינים גדולים בתחום.

הדפסת פליירים- בכמויות גדולות ובמהירות
האינטרנט הוא אמצעי שיווקי עצמתי ואפקטיבי מאין כמוהו אבל יש עוד מנועי ומנופי שיווק נוספים שמתקיימים מחוץ לרשת. פליירים, לדוגמה. בין אם יש לכם עסק קטן וקהל הלקוחות העיקרי שלכם מצוי בעיקר בשכונה שלכם

שימושים שונים של מדבקות
כפי שכל אחד ואחת מאיתנו יודעים, עולם המדבקות, או סטיקרים כפי שהם מכונים בלועזית הוא עצום ומעניין ויש סוגים רבים ומגוון אשר מתאימים לשלל שימושים על ידי שלל משתמשים. המדבקות מתאימות לא רק לשימוש על ידי ילדים בחוגי היצירה ובגני הילדים, גם לאנשים מבוגרים יש בשנים האחרונות שימוש רב בכל מה שלקשור לתחום של מדבקות. כאן נזכיר כמה שימושים של המדבקות דווקא בקרב אוכלוסיית המבוגרים כאן בארץ אשר מתאימים לשלל מצבים בבית או מחוצה לו.

הזמנה היא הבטחה לעתיד לבוא:
הזמנות מודפסות הן כשער, הן כפתח למה שעומד לקרות ויותר מכל עליהן להיות באמת מזמינות ונושאות בחובן הבטחה לגבי התוכן המודפס בהן. הזמנות הן כרמז לעתיד לבוא ולכן העיצוב שלהן, רמת ההדפסה שלהן ורמת הגימור שלהן היא חשובה לעין ערוך ומייצגת את התוכן הכתוב בתוכן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI