דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות נוף ייעוץ סביבתי וקידום הבנייה שלנו
ייעוץ סביבתי וקידום הבנייה שלנו
נדב 22/09/14 |  צפיות: 12786

כאשר אנחנו בונים בית אנחנו רוצים שהבית שלנו יהיה יפה ויוקרתי. באופן טבעי אנחנו רוצים שהבנייה של הבית שלנו תהיה בטיחותית מאוד ואיכותית ולפי כל החוקים וכללי הבטיחות. ייעוץ סביבתי יכול לאפשר לנו להיות בטוחים שהבית שלנו יהיה בנוי לפי כל כללי הבטיחות הנדרשים. היועץ הסביבתי יוכל לבדוק בעזרת סקרים את אחוז זיהום האוויר בקרבת הבית שלנו, את אחוז הזיהום של הקרקע ואת הכדאיות של בניית הבית שלנו עליה. ייעוץ סביבתי יוכל לאפשר לנו לדעת בראש שקט ושלם שהבית שלנו הוא אכן בית החלומות שלנו.

ייעוץ סביבתי – איך זה יכול לקדם את הבנייה שלנו?

אז איך ייעוץ סביבתי יכול לקדם את תהליך הבנייה של הבית שלנו? כאשר אנחנו בונים בית אנחנו נדרשים להנפיק שלל אישורים והרשאות ממוסדות המדינה. בשביל שהבית שלנו יהיה בנוי בצורה איכותית ויזכה לאישורים של מוסדות המועצות המקומיות והמדינה אנחנו חייבים לקבל אישורים אודות זיהום הקרקע ואודות זיהום המים והאוויר שיש באזור הבית שלנו ובקרקע עליה אנחנו רוצים לבנות. קרקע שאחוז הזיהום שלה הוא גבוהה מדי היא קרקע שלא ניתן לבנות עליה ושלא נוכל לקבל עליה את האישורים. ייעוץ נכון יוכל לאפשר לנו לקצר את משך זמן הבנייה של הבית שלנו ולקדם את תהליך הבנייה בצורה משמעותית.

ייעוץ סביבתי – למה זה חובה לכל מי שבונה?

למעשה כל מי שבונה בית חייב להתייעץ עם מהנדס מומחה. מהנדסים אשר מומחים בהנדסת סביבה יכולים לאפשר לנו להיות בטוחים שהקרקע שקנינו בשביל לבנות את הבית שלנו היא קרקע איכותית מאוד ונקייה. האיכות של הקרקע עליה אנחנו בוחרים לבנות את הבית שלנו חשובה במיוחד כי קרקע מזוהמת יכולה להיות סכנה לבריאות שלנו ושל הילדים שלנו. קרקע מזוהמת יכולה לגרום לנו לחלות במחלות ריאה שונות, מחלות מעיים וגם מחלות ממאירות כמו סרטן למשל.

כאשר אנחנו משקיעים בלמידת תוואי השטח עליו אנחנו בונים, אנחנו משקיעים בבריאות שלנו ובאיכות הבנייה. לא על כל קרקע ניתן לבנות בית וחשוב שנהיה מודעים למגבלות של הקרקע עליה אנחנו רוצים לבנות את הבית שלנו. בדיקה מראש, חקירה והתבוננות יסודית על הקרקע יאפשרו לנו ליהנות מאיכות גבוהה יותר של הבנייה שלנו. איכות זו תחסוך לנו הרבה מאוד כסף – כי לא נצטרך לתקן הרבה מאוד פעמים את הבית שלנו בגלל תקלות שונות שנגרמו כתוצאה מתוואי הקרקע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נדב


 


מאמרים נוספים מאת נדב
 
ייעוץ סביבתי וקידום הבנייה שלנו
אז איך ייעוץ סביבתי יכול לקדם את תהליך הבנייה של הבית שלנו? כאשר אנחנו בונים בית אנחנו נדרשים להנפיק שלל אישורים והרשאות ממוסדות המדינה. בשביל שהבית שלנו יהיה בנוי בצורה איכותית ויזכה לאישורים של מוסדות המועצות המקומיות והמדינה אנחנו חייבים לקבל אישורים אודות זיהום הקרקע ואודות זיהום המים והאוויר שיש באזור הבית שלנו ובקרקע עליה אנחנו רוצים לבנות

שיקום נפשי – איך עושים זאת?
בכל תהליך של שיקום נפשי יש צורך במסגרת טיפולית. יש הרבה סוגים שונים של מסגרות טיפוליות. מסגרת טיפולית יכולה להיות טיפול פסיכולוגי או טיפול תרופתי. מסגרת זו יכולה להיות גם שילוב של טיפול תרופתי וטיפול על ידי שיחות. הצוות המטפל יוכל להכיל את הכאב של בן המשפחה שלנו ואת הסבל הרב שלו. המטרה של המסגרת הטיפולית היא לסייע בצמיחה נפשית ובהתאוששות.

יועץ ביטוח – למה כדאי לנו שיהיה לנו יועץ ביטוח?
בחיים אין לנו בטחונות, אנחנו יכולים יום אחד להיפצע או לחלות, הבית שלנו יכול להיהרס בשריפה והאוטו שלנו יוכל להיגנב. אם אנחנו רוצים בכל זאת להיות בטוחים שלא משנה מה תמיד תהיה לנו רשת ביטחון אנחנו חייבים לעשות ביטוח.

הכול על בניה אקולוגית
רובנו רגילים לחשוב שכאשר אנחנו בונים בית אנחנו מזיקים לנוף הטבעי ולסביבה. כאשר אנחנו בונים למשל בניינים גדולים מאוד אנחנו פוגעים במארג החיים בסביבה בה הבניין מוקם. אז זהו אפשר גם אחרת! בניה אקולוגית היא בניה אשר מתחשבת בטבע ומגנה עליו. בניה אקולוגית עושה שימוש בחומרים טבעיים ומתכלים ועיצוב המבנה עצמו הוא כזה שלא פוגע במארג החיים אלא משתלב בו. בנייה מסוג זה היא חדישה מאוד והיא יכולה להפוך את העולם שלנו לעולם ירוק יותר ונעים יותר למחייה. כאשר אנחנו בוחרים לבנות בבנייה אקולוגית אנחנו בוחרים בחיים ו

למה כדאי לנו לקחת משכנתא?
31/07/14 | משכנתא
אנחנו רוצים שיהיה לנו בית משלנו. תמיד רצינו בית משלנו עוד מאז שהיינו ילדים קטנים. יש רק בעיה אחת קטנה – הבית שאנחנו כל כך רוצים לעצמנו ולמשפחה שלנו הוא יקר מאוד. כמעט יקר מדי ואנחנו לא יכולים כל כך להרשות אותו לעצמנו. אז זהו, אם ניקח משכנתא (הלוואה לקניית בית) מהבנק נוכל להרשות לעצמנו לקנות את הבית שתמיד חלמנו עליו ורצינו אותו. הבית בו אנחנו רוצים להקים את המשפחה שלנו ולגדל אותה. אז למה כדאי לנו לקחת משכנתא? כי היא תאפשר לנו להיות בעלים של בית פרטי משלנו- בדיוק כמו שתמיד רצינו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI