דף הבית אימון אישי אימון אישי מצבי רוח משתנים בקיצוניות, מאניה דיפרסיה, הפרעה דו קוטבית, הפרעת מצב רוח לא יציב, שינויים קיצוניים במצבי רוח קיצוניים, תנודתיות במצב הרוח מאוזן, הפרעת
מצבי רוח משתנים בקיצוניות, מאניה דיפרסיה, הפרעה דו קוטבית, הפרעת מצב רוח לא יציב, שינויים קיצוניים במצבי רוח קיצוניים, תנודתיות במצב הרוח מאוזן, הפרעת
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 25/11/14 |  צפיות: 2974
מצבי רוח משתניםבקיצוניות, מאניה דיפרסיה, הפרעה דו קוטבית, הפרעת מצב רוח לא יציב, שינוייםקיצוניים במצבי רוח קיצוניים, תנודתיות במצב הרוח מאוזן, הפרעת אישיות גבולית, חוסריציבות רגשית

אז מה יעשה בןאדם שמרגיש שהוא מתוסבך, מה יעשה אז בעיקרון לכאורה מה הוא צריך לעשות כאילו מההשאלה בכלל אלא מה הוא רוצה לשנות את המציאות, עכשיו למה הוא רוצה לשנות את המציאותבגלל שהוא חושב שאפשר לשנות את המציאות אם הוא היה חושב שאי אפשר לשנות את המציאותלא הייתה לו שאלה נכון עד כאן נכון. עכשיו אף אחד לא מתוסבך או אנשים פחות מתוסבכיםמזה שאין להם כנפיים אנשים פחות מתוסבכים מזה שכדור הארץ הוא עגול ולא מרובע פחותמתוסבכים למרות שיש יתרונות אם כדור הארץ היה מרובע הם מתוסבכים אלא מה הם אומריםזה מחויב.

עכשיו אלא מהשכשבן אדם כשהוא רואה משהו שהוא מחויב הוא מקבל אותו, עכשיו לכן בן אדם שמתוסבך אםהוא מתוסבך זה אומר שהוא לא יודע אם הצרות שלו מחויבות או אפשריות כשבן אדם יש לובעיה והוא מרגיש רע זה בגלל שהוא אומר "רגע יש לזה פתרון או אין לזה פתרון" נגיד בןאדם אין לו כסף ורע לו למה רע לו כי הוא אומר "רגע יכול להיות שיהיה לי יש אפשרות?"אם הוא היה בטוח לא משנה מה לא יהיה לך אוקי זה מה יש וגמרנו, אם הוא אומר "ישאפשרות שיהיה לי אם אני אעשה" אבל אם הוא לא יודע הוא מתחיל להיות מתוסבך.

עכשיו כלהבלאגן שיש לבן אדם בראש זה בגלל שהוא כל הזמן עובר בין טוב לרע ובין רע לטוב אם בןאדם היה לו רק רע לא היה לו רע הוא היה שוכח מה זה טוב "אני לא יודע מה זה טוב, לאזוכר מה זה טוב, לא מבין מה זה טוב אף פעם לא היה לי טוב, אף פעם לא יהיה לי טוב"אם המילה טוב נמחקת לך מהמוח אתה לא יכול יותר להרגיש רע. אותו דבר הפוך אם בן אדםהיה לו רק טוב לא גם לא הייתה בעיה, איפה הבעיה כשטוב לך אתה אומר "אני מפחד שיהיהלי רע" רע לך אתה אומר "אני רוצה שיהיה לי טוב" וכו', אתה אף פעם לא סגור מהקורה.

עכשיו הדרךלצאת מהלופ היא על ידי שבן אדם נצמד לאמת מה זה אומר נצמד לאמת, נצמד לאמת זה אומרלראות את הדברים כפי שהם המזל הוא שהאמת היא אחת, למה האמת היא אחת אני אתן בדימויהפשוט זה כיסא אם אומרים שאלה מה זה באמת זה כיסא אבל אם אני אגיד מה זה בשקר, בשקראתה יכול להגיד שזה שולחן ושזה קיר ושזה פיל נכון ושזה מטוס אבל מצד האמת האמת היאאחת אם אתה אומר את האמת יש לך רק תשובה אחת, איזה צבע זה לבן רק תשובה אחת אם אתהשואל שקר אתה יכול לתת הרבה תשובות.

עכשיו מה זהאומר זה אומר שאם הבן אדם נצמד לאמת הוא היה רואה את הדברים כפי שהם ואז או שהואהיה אומר "רע לי" או שהוא אומר "זה רע וזהו, זה טוב וזהו" וזהו סגרנו את העניין איןפה מה להסתבך אלא מה כשבן אדם לא נצמד לאמת אז דברים רעים פתאום הוא חושב שהם טוביםושהוא חושב שאפשר לשנות אותם למרות שאי אפשר ודברים טובים הוא חושב שהם רעים והואחושב שצריך לשנות אותם למרות שאין צורך לשנות אותם משהו כזה. הכל מתחיל מזה שבן אדםבראש שלו אין לו סדר אין לבן אדם סדר בראש הוא לא מבין "רגע זה טוב זה רע, אני יכוללשנות את זה אני לא יכול לשנות את זה, זה תלוי בי זה לא תלוי בי, אם אני את זה זהיהיה ככה" ואין לבן אדם מושג הוא מסתבך ומבולבל חבל על הזמן למה כי הוא לא נצמדלאמת.

עכשיו אם בןאדם נצמד לאמת זה אומר שהוא רואה את הדברים בדיוק איך שהם "אוקי זה יכול להיותשיקרה, זה אולי יקרה אולי לא יקרה", לדוגמא "יכול להיות שיפטרו אותי אבל אם יפטרואותי זה לא אומר שאני אף פעם לא אמצע עבודה" נגיד, כאילו יש לו סדר בראש נגידלדוגמא, נגיד שבן אדם יש לו בראש מחשבה "אולי יפטרו אותי" המחשבה הזאתי היא אמת ואזיש לו מחשבה נוספת שאומרת "אוקי ואולי אני אף פעם לא אמצע עבודה" עכשיו גם זה אמתמה הסיכוי שאתה אף פעם לא תמצא עבודה קלוש.

עכשיו מה אניבא להגיד אם בן אדם יש לו את האמת בראש אז הוא אומר "אוקי זה אמת וזה לא אמת, זהפחד אמיתי זה פחד שקרי זה צריך לפחד" יש לו סדר בבלאגן. עכשיו איפה פה הבעיה שהרבהאנשים מבינים את הרעיון הזה של להיצמד לאמת, מבינים אותו אבל אומרים "אני לא מצליחלהיצמד לאמת" או שאומרים "אני מבין שהאמת היא שאני לא צריך לפחד ואני בכל זאת מפחד"או "אני מבין שהאמת היא שהמצב לא כל כך גרוע ואף על פי כן אני מרגיש שהמצב גרוע",עכשיו ממה זה נובע מה הפתרון זה נובע מזה שהבן אדם לא נצמד לאמת ביומיום מאחר שהואלא נצמד לאמת ביומיום אז גם כשיש לו איזו בעיה אז למרות שהוא רואה שאין בעיה אבלהוא לא עוזר לו.

נגיד שבן אדםמדמיין ילד מדמיין שיש לו מפלצת מתחת למיטה זה מה שהוא מדמיין נניח ואז אומרים לובא תראה שאין מפלצת מרים אומרים לו אין מפלצת. עכשיו יש בן אדם שהוא כל כך בפרנויהשגם כשהוא רואה במו עיניו שאין מפלצת אומר "אין לא מסוגל למרות שאני רואה שאין אניחושב שיש" אומרים לו אבל תראה את האמת, אז יש בן אדם שלא בודק את האמת אומרים לו מההבעיה תבדוק את האמת וזהו וזה יעזור לך אז הוא בודק הוא רואה את האמת שאין לו מהלפחד וזהו אבל יש בן אדם שגם כשהוא רואה את האמת הוא מפחד.

איך יכוללהיות מצב שבן אדם רואה את האמת מול עיניו ואף על פי כן זה לא מציל אותו, תראה אםהאמת היא שיש מפלצת מתחת למיטה אז האמת היא שיש מפלצת זה מה יש מה אתה רוצה ואםהאמת היא שאין מפלצת מתחת למיטה אז זה מה יש מה אין מפלצת מה אתה רוצה ואם האמת היאשאתה לא יודע אז אתה לא יודע כאילו מה שמחויב מה שברור ברור אם אתה בטוח באמת לאמשנה מה יצא אין לך בעיה, איפה הבעיה בספק עכשיו השאלה היא כזאת איך יכול להיות מצבשבן אדם רואה את האמת מול עיניו ואף על פי כן רע לו זאת השאלה.

ומה התשובה,התשובה היא שבן אדם שרואה את האמת מול עיניו ורע לו זה בגלל שהוא לא נצמד לאמתבתחומים אחרים, לדוגמא נגיד שהוא אוכל איזה אוכל והאוכל לא היה לו כל כך טעים והואאומר "עזוב האוכל הזה לא היה טעים" אבל למה אתה אומר שהוא לא היה טעים תגיד היהיכול להיות יותר טעים, הוא באמת לא היה טעים או לא היה כל כך טעים מה האמת, או נגידבן אדם צמא אז הוא אומר "אני מת מצמא" למה אתה אומר אני מת מצמא אתה מת מצמא אושאתה צמא, או נגיד בן אדם בן אדם מת מצמא הוא אומר "אני צמא" למה אתה אומר שאתה צמאאתה מת מצמא למה אתה מנמיך את הרע אם אתה עומד למות מצמא תגיד אני עומד למות מצמאאל תגיד אני צמא, אל תגיד אני קצת צמא תגיד אני עומד למות מצמא תגיד את האמת.

לפעמים אם זהרע מאוד אל תגיד זה רע קצת, אני אומר לא רק שהדבר קטן אל תגיד שהוא גדול אלא גם דברגדול אל תגיד שהוא קטן, אם נגיד אתה במינוס גדול בבנק אל תגיד יש לי מינוס קטן למהאתה משקר זה גדול אל תשקר בכלום "לא משקר יותר בכלום". עכשיו לאחרים תשקר כמה שאתהרוצה אבל לעצמך אל תשקר אסור לך במוח שלך לחשוב דברי שקר על המציאות, אם אתה לאחייב לעשות משהו למה אתה אומר שאתה חייב לעשות אותו, אם אתה חייב לעשות משהו למהאתה אומר אני לא חייב לעשות אותו. עכשיו אם בן אדם משקר לעצמו במוח שלו זה גורם לכךשהוא משבש בתוכו את המנגנון שהוא נצמד לאמת, זאת אומרת הוא גורם לכך שהוא מתרחקמהאמת עד כדי כך שגם אם האמת היא שהוא לא צריך לפחד הוא ימשיך לפחד, למה כי המוחשלו כבר התרגל לא לראות את האמת, המוח התרגל שגם כשרואים את האמת רואים הפוך.

כמו נגיד שישבן אדם שמשקר עד כדי כך כשאחר כך הוא אומר משהו כבר "רגע זה באמת ככה", למה כי הואכל הזמן רגיל לשקר אז הוא כבר לא יודע אם מה שהוא אומר אם זה אמת או שקר. אוקי נגידבן אדם נגיד הצליח במשהו ואז הוא הולך ומספר לכולם אני הכי טוב והכי זה והכי זהעכשיו לאחרים שיספר להם אבל השאלה מה הוא מספר לעצמו אם לעצמו הוא חצי טוב הוא אומר"אני הכי טוב" לעצמו אז הוא שיקר את עצמו או הפוך אם בן אדם נגיד נכשל קצת והואאומר לעצמו נכשלתי לגמרי הוא משקר את עצמו. עכשיו ככל שבן אדם משקר את עצמו בדבריםהקטנים שכאילו טוב "מה זה משנה, נו מה זה משנה" ככל שבן אדם משקר את עצמו יותרבדברים הקטנים כך הוא מרגיל את המוח שלו לא להאמין לעצמו וגם כשהוא רואה את האמתהוא כבר לא מאמין לעצמו הוא אומר "מי אמר שזאת האמת" כאילו הוא רואה במו עיניו משהוהוא אומר "אני לא בטוח שזה ככה" ואז מה שנגרם מזה זה שאחר כך גם כשרע לו הוא אומר"אבל בא תראה אין בעיה בכלל", הוא אומר "עזוב זה לא עוזר לי אני ממשיך לפחד".

למה כי הוא לאמאמין לעצמו ולמה הוא לא מאמין לעצמו כי הוא משקר את עצמו בהרבה תחומים אחרים. מהזה אומר פרקטית שאם בן אדם ביומיום מקבל על עצמו לא לשקר את עצמו בכלום או לא לשקראת עצמו כמה שיותר זאת אומרת כמה שיותר לא לשקר את עצמו שזה אומר לא להגזים בשוםדבר לא לטוב ולא לרע, אם טוב לך אל תגזים ותגיד שזה יותר טוב ואל תגזים ותגיד שזהפחות טוב אם רע לך אל תגיד זה לא משנה ואל תגיד שזה יותר גרוע ממה שזה אל תשקר אתעצמך בכלום, לאחרים מה שאתה רוצה תגיד תרגיש רע תגיד טוב לי תרגיש טוב תגיד רע ליזה לא אכפת לי מה תאמר לאחרים אבל לעצמך בלב אסור לך לשקר את עצמך בכלום. אם אתה לאמשקר את עצמך בכלום ואתה תמיד אומר לעצמך את האמת המוח שלך מתחיל להסתדר ואז שאתהרואה אחר כך משהו אומר "אוקי זאת האמת בסדר אין לי בעיה" כי זאת האמת אבל אם אתהחופר לעצמך במוח עוד שקר ועוד שקר אחר כך גם כשאתה רואה את האמת זה כבר לא עוזרלך.

ולכן בן אדםשיש לו נגיד סוג של מניה דפרסיה, מה זה מניה דפרסיה כשהוא פעם במניה באיזה תחושה שלהתעלות ופעם בדפרסיה פעם בתחושה של דיכאון, למה כי הוא לא נצמד לאמת כי אם אתהאלוהים אז אתה כל הזמן אלוהים ואם אתה לא אלוהים אז אתה כל הזמן לא אלוהים תחליטכשהבן אדם הוא במניה ומקודם הוא היה בדפרסיה וכו' בין כך ובין כך הדרך לטפל בזה היאעל ידי שאתה נצמד לאמת תתחיל לראות את הדברים כפי שהם אם בן אדם נגיד יש לו שינויבמצבי רוח והמצבי רוח שלו משתנים וכו' מה שהוא צריך לעשות זה להתחיל להיצמד לאמתבדברים הקטנים, אתה רואה טלוויזיה אל תגיד "איזה תוכנית גרועה" אם היא לא באמתהייתה גרועה עכשיו אתה יכול להגיד "כן אבל היא הייתה גרועה" אבל האם אתה באמת מרגיששהיא הייתה גרועה או שאתה מרגיש שהיא לא הייתה כל כך טובה, מה אתה מרגיש אם אתהמרגיש שהיא הייתה לא כל כך טובה אסור לך להגיד גרועה ואם אתה מרגיש שהיא הייתהגרועה אסור לך להגיד היא הייתה לא כל כך טובה, אין דבר כזה אם התוכנית אתה חושבשהיא הייתה גרועה אתה צריך לשאול את עצמך לחבר את עצמך לפוליגרף של עצמך.

כל מילה שאתהחושב בראש לשאול את עצמך עד כמה אני מרגיש שזאת האמת נגיד אתה רואה תוכניתבטלוויזיה "מה אני מרגיש שהיא הייתה טובה שהיא הייתה מצוינת שהיא הייתה מושלמת,שהיא הייתה כמעט מושלמת שהיא הייתה גרועה שהיא הייתה אסון, שהיא הייתה אסון טבעשאני לא אראה אותה יותר לעולם" מה אתה מרגיש מה הכי אמת ואת זה להגיד לעצמך, אם אתהרואה תוכנית ואתה אומר "אין מצב שאני רואה את התוכנית הזאת יותר לעולם" אל תגיד"הייתה תוכנית לא משהו" אל תנסה להגן על עצמך, למה בן אדם אומר הייתה תוכנית לאמשהו כי הוא אומר "לא נעים לי להגיד שזאת הייתה תוכנית מאוד גרועה כי אז אני ארגישרע אז בא נגיד שזה היה לא משהו" אז הוא שיקר כאילו לטובה ואחר כך יצא לו שקר עקוםלכיוון אחר, אחר כך דברים אחרים הוא יסבול מהכיוון ההפוך. תיצמד לאמת "זה גרוע זהגרוע זה טוב זה טוב, זה כמעט טוב זה כמעט טוב" אל תשנה סדרי עולם תהיה כנה עם עצמךואם אתה לא יודע תגיד לא יודע ואם אתה אומר "אני אבל לא יודע מה אני מרגיש" אוקיתגיד "אני לא יודע מה אני מרגיש לא יודע אם זה טוב או רע" ואם אתה חצי חושב שזה רעוחצי אתה לא יודע אז אל תגיד "אני לא יודע" תגיד "אני לא יודע" עם נטייה לחשוב שזהרע.

אתה הבנת,לפעמים יש מצב כשאתה לא יודע ואל תגיד "אני לא יודע" תגיד "אני לא יודע" כאילולפעמים זה לא שאתה לא יודע או שזה לפעמים זה גם לא יודע וגם נטייה, תגיד "יש ליצדדים שאני חושב שזה טוב ויש לי צדדים שאני חושב שזה רע ויש לי צדדים שאני לא יודעאם זה טוב או רע" תדייק כמה שיותר ואז אתה בסוף תראה את הדברים כפי שהם בסוף מהשיוצא יוצא אם זאת האמת זאת האמת. נגיד שבן אדם אומר "אני לא יודע, לא יודע אם זהטוב או רע, לא יודע", אתה יכול לדעת אם זה טוב או רע אם אתה יכול לדעת תבדוק אם אתהלא יכול לדעת זה מה יש מה אתה רוצה אי אפשר לדעת זהו. עוד נוסיף ונעמיק מה שבן אדםצריך לעשות כדי לצאת מהלופ זה להיצמד לאמת לא לשקר ביומיום בדברים הקטנים ולא חסריםשקרים קטנים שנראים לא מזיקים, בן אדם משקר בדברים הקטנים הוא מרגיל את המוח שלולהתרחק מהאמת אתה מתרחק מהאמת אחר כך בא מולך אריה בובה אתה מפחד ממנו אתה אומר"למה אני מפחד אבל אני מבין שזאת בובה" כי אתה הרגלת את המוח שלך לא להאמין לעצמך.הבנו אתה הבנת זה לכן תמיד כשאתה תגיד למישהו עצה הוא יגיד לך "אני רואה שזאת האמתוזה לא עובד לי" תגיד לו "אוקי בא נבדוק בשאר התחומים איפה אתה נצמד או לא נצמדלאמת. מה אתה רוצה לשאול?

ש: אני שואלאם זה נגיד לא כל כך לנקודה האחרונה בכללית נגיד בן אדם שמאוד אני חושב שהואאובססיבי ביחס לחולי מסוים.

אליעד:אובססיבי לחולי מסוים?

ש: לא כאילושזה בכללי אבל כרגע מדובר על דוגמא שהוא יש לו בעיה עם העיניים, יש לו בעיה גופניתמסוימת חלק גופני מסוים.

אליעד: בן אדםשיש לו איזה מחלה פיזית אוקי.

ש: בעיהפיזית, עכשיו הוא מאוד אובססיבי לזה.

אליעד: מה זאתאומרת אובססיבי לזה מה הכוונה?

ש: כאילו הואכל הזמן בוכה ממש מתעסק עם זה כל היום, הוא אומר שרע לו בגלל זה והוא לא יכול לחיותכל הזמן.

אליעד: הוא לאיכול לחיות אבל הוא לא הוא להתאבד.

ש: כאילו הואכל הזמן מדבר רק על זה, עכשיו איך נגיד בזה איך אפשר לכוון אותו אני למשל לא יודעמאיפה להתחיל בכלל.

אליעד: שמהלאיפה אתה רוצה לכוון אותו?

ש: שקצת ירדמהלחץ.

אליעד: מההכוונה זאת אומרת שירד מהלחץ מה הכוונה?

ש: להכניסאותו ליותר פרופורציה.

אליעד: אז אניאעשה לך הפוך לפעמים הדרך לגרום למישהו לא להילחץ היא על ידי שמלחיצים אותו יותר אםכשהוא אומר רע לי וזה אומרים לו "כן נכון אין מה לעשות זה מחויב וככה זה", "לא אניאבל לא מוכן לקבל את זה אבל צריך לשנות", "אז אוקי בוא תשנה את זה", כשמישהו מתלונןאז הרבה פעמים לשאול אותו "אז מה אתה רוצה".

ש: כן אבל הואלא בא מנקודה של.

אליעד: באמישהו מתלונן נכון מישהו מתלונן אומרים לו "מה אתה רוצה" הוא יגיד לך "אני לא רוצהשיהיה לי יותר רע".

ש: אבל הואמתלונן כאילו כעובדה הוא לא כאילו אומר.

אליעד: "טובאבל למה אתה מספר לי את זה כל יום מאיזו סיבה, אתה חושב שאם תספר לי את זה כל יוםזה יעזור".

ש: זה מעצמוכבר ילחיץ מה תחשוב לא מספיק רע אתה רוצה.

אליעד: לאהפוך "אני חושב שרע לך ואני חושב שבגלל שאתה מספר על זה הרבה, זה גורם לך שיהיה לךיותר רע אתה צריך להפסיק לספר את זה ולא לחשוב על זה, אני חושב שאתה גורם לעצמך נזקכשאתה מספר על זה שרע לך כל...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן עסקי מומלץ,פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן אישי לחיים, מטפל רגשי

הכנס לאתרותהנה מעוד מנטורינג, יועץ פילוסופי, תת מודע, מצבי רוחמשתנים בקיצוניות, מאמן עסקי, הפרעת מצב רוח לא יציב, אישיות, הרגשה, תחושה,יעוץ ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI