דף הבית אימון אישי אימון אישי חיפוש זוגיות, פחד מבדידות, פחד לחיות לבד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, תחושת בדידות, ביחד או לבד, חרדות ופחדים, התמודדות עם חרדות, פחד להזדקן לבד, חיפ
חיפוש זוגיות, פחד מבדידות, פחד לחיות לבד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, תחושת בדידות, ביחד או לבד, חרדות ופחדים, התמודדות עם חרדות, פחד להזדקן לבד, חיפ
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 25/11/14 |  צפיות: 3727
חיפוש זוגיות,פחד מבדידות, פחד לחיות לבד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, תחושת בדידות, ביחד אולבד, חרדות ופחדים, התמודדות עם חרדות, פחד להזדקן לבד, חיפוש אהבה, חיירווקות

הוא ישאל אתהשאלות שלו על התאהבויות אחר כך אתה על זוגיות, מה השאלה?

ש: אמרתי "יש"ויש "אין" ויש את ההבדל ביניהם.

אליעד:בערך.

ש: עכשיו אםאין את ההבדל ביניהם אז יש "יש" ויש "אין" ולא אכפת לי, אז זאת אומרת שמה שמפריע ליבכל הסיפור זה ההבדל עצמו, ההבדל עצמו זה סוג של מחשבה סוג של דעה ואני מנסה להביןאת זה בשביל זה אני חוזר סוג של דעה על "היש" ועל "האין" ואם לא היה את המחשבה הזאתאו הדעה הזאתי אין בעיה. השאלה עכשיו אז אני לא צריך להיפטר לא "מהיש" ולא "מהאין"אלא מההבדל הזה איכשהו קופץ לי ההבדל הזה.

אליעד: הנהאמרת נכון.

ש: אז עכשיויש לי בעיה עם ההבדל עצמו שזה אותה בעיה עצמה בין "היש לבין האין" נכון?

אליעד: אתהמתכוון להגיד שעצם זה שאתה מבדיל או לא מבדיל זה עצמו הבדל הבנו אתה בלופ אינסופי,אוקי הלאה מה את רוצה בזוגיות, כן זה עצמו הבנה גדולה זה שאתה מבין שאתה בלופ זהאומר שעכשיו יש סיכוי שאולי תתחיל פעם אחת לתפוס.

ש: אני דורךעל ההבדלה הזאת לא הייתה לי בעיה.

אליעד: כן אבלזה עצמו הבדלה להגיד "אני לא מבדיל" זה עצמו הבדלה, אוקי מה השאלה שלך?

ש: אני רוצהלדעת מנקודת מבט שלך מה ההבדל בין יש זוגיות לבין הלבד אין זוגיות.

אליעד: הנקודתמבט שלי אומרת שזה הכל תלוי בנקודת המבט שלך, בואי נהיה פרקטיים בואי נדבר על זהאוקי מה זה זוגיות עבורך ומה זה לבד עבורך כי זה קיצון בן אדם יכול להיות בזוגיותולהרגיש לבד, לבד ולהיות בזוגיות מה זה אומר עבורך זוגיות ומה זה אומר עבורך לבד אובואי נקדם את הסיפור מה את באמת רוצה לדעת, מה את רוצה לדעת מה יותר טוב?

ש: לא מה יותרטוב.

אליעד: מהבאמת את רוצה לדעת?

ש: יש את הפחדמבדידות מלהישאר לבד מלהיות לבד זה פחד שמניע הרבה אנשים אז כשנכנסים לתוך הפחד הזהומנסים להבין למה מפחדים אז עולה השאלה מה יותר טוב ולמה זוגיות ולמה לא זוגיות,ולמה לבד וממש.

אליעד: אזבואי ניקח דבר ספציפי ונפרק אותו מה את רוצה פחד להיות לבד?

ש: כן.

אליעד: אוקיאת מפחדת להיות לבד?

ש: כן.

אליעד: ממה אתמפחדת תפרטי "מפחדת ש...", מה זה אומר עבורך להיות לבד שבהלוויה נגיד שאת רק אתתהיי על הארון ולא יהיה עוד מישהו, לא תקשיבי כי בסוף כשמכניסים אותך לקבר מכניסיםאותך לבד.

ש: עד שמגיעיםלנקודת הזאת.

אליעד: אתאומרת רגע שלפני ההלוויה בדרך להלוויה שלא יהיה לבד, רגע את מתכוונת לומר נגיד שלאתמותי ביער לבד שאם את כבר מתה לפחות שיהיו אנשים בהלוויה.

ש: לא אנימדברת על החיים לבד ללא משפחה וללא ילדים וללא בעל.

אליעד: אוקימה עם זה את מפחדת לחיות לבד ללא משפחה ילדים ובעל?

ש: כן.

אליעד:למה?

ש: כי אנימפחדת שאצטרך.

אליעד: אתמכירה בעלי חיים קצת יש לך חתול משהו לשכנה שלך לחברה של השכנה?

ש: היה ליחתול.

אליעד: יפהאיך קראו לו, היה לו משפחה ילדים ובעל?

ש: לא אבל היהלו אותנו.

אליעד: היה לואותך ברור בזכותך עד שהוא לא הכיר אותך הוא היה אומלל, איך שהוא הכיר אותך אמרמצאתי משפחה ילדים ובעל וזהו, זאת האמת את אומרת לא ומה עכשיו את אומרת "לא אבל הואחתול אני לא חתול" אז תסבלי זה מה יש.

ש: אז אנימפחדת מהסבל.

אליעד: אז לאאכפת לך מזה שאת לבד בכלל אכפת לך מלסבול, אז בואי נפרט בואי נהיה פרקטיים מה רעבלהיות לבד.

ש: אני לאיודעת.

אליעד: את לאיודעת מה רע בלהיות לבד?

ש: לא יהיהמישהו שיעזור לי, לא יהיה לי עם מי לדבר.

אליעד: ואםתהיה לך פיליפינית נגיד ויש לך פייסבוק את יכולה לצ'וטט עם אנשים אז את לא לבד ישלך עם מי לדבר.

ש: לא יהיה ליאינטימיות.

אליעד: ואזמה?

ש: זה כמו שלאיהיה לי אוכל זה סוג של צורך.

אליעד: נכוןואם לא יהיה לך אוכל מה קרה אז לא יהיה לך אוכל אז תמותי מהבדידות נו אז מההבעיה?

ש: שאני לארוצה את זה.

אליעד: למה לאמה הבעיה?

ש: למה אני לארוצה את זה?

אליעד: כן למהלא, תקשיבי אני פה מייצג את אלוהים אוקי מי זה אלוהים מי שבא לך בכל מקרה אני אסבירלך מה יש בתפריט לאכול, בתפריט יש גם בדידות וגם זוגיות עכשיו אלוהים הוא השף הואמכין מה שהוא רוצה והוא לא שואל אותך יותר מדי, אוקי עכשיו את נכנסת למסעדה שלו לאשאלו אותך את כבר פה ויש לך בקטלוג גם בדידות וגם ביחד, עכשיו את אומרת לאלוהים"תקשיב אתה יודע ארוחת הצהריים המנה הזאת של הבדידות לא מתאימה לי מה הקטע" ואתמתלוננת הוא שואל אותך "מה הבעיה שלך שאת תהיי בודדה" את אומרת לו "לא רוצה", למהלא בואי ננסה להבין למה לא באמת מה הבעיה שלך, עכשיו אלוהים רוצה שתהיי בודדה מההבעיה?

ש: זה גםנורמות חברתיות.

אליעד: אזנכון ולכן יהיה לך עוד יותר רע, נכון ולכן עכשיו תסבלי כפליים שגם תהיי בודדה וגםבנורמות החברתיות יצחקו עליך אבל מה הבעיה.

ש: היא אוהבתאת עצמה והיא רוצה שמישהו יאהב אותה.

אליעד: חשבתישאת הולכת להגיד הפוך היא לא אוהבת את עצמה ולכן היא רוצה שיאהבו אותה כי אם היאאוהבת את עצמה מה אכפת לה שאוהבים אותה, אני כבר חשבתי שהיא אומרת משפט נכון פתאוםהיא אומרת את ההיפוך, את מתכוונת לומר שהיא רוצה לאהוב את עצמה ולכן היא רוצהשיאהבו אותה כי אם יאהבו אותה זה יגרום לה לאהוב את עצמה יותר.

ש: היא רוצהשמישהו שהיא רוצה יאהב אותה.

אליעד: ומה רעבלשנוא את עצמך תתחילי להתרגל לשנוא את עצמך ואז השתחררת. תקשיבי בואי נהיה פרקטייםמה את מפחדת שיקרה שתהיי בודדה, תני דוגמא שמה שכולם יצאו?

ש: שנניח שאניחולה ואין מישהו שיטפל בי.

אליעד: ומהיקרה אז מה יכול לקרות, רגע אבל מה יקרה ואז מה דרך אגב ואם תהיי עם מישהו קודם כליכול להיות שבגללו תהיי חולה ודבר שני שתהיי חולה יחד איתו.

ש: יכול להיותשתפחדי שהוא לא יביא לך כוס תה זה גם רע.

אליעד: כן לכיתדעי מה הוא יעשה יכול להיות שהוא יגיד מה זאת האישה החולה הזאת וילך עם מישהי אחרתואז תהיי עוד יותר, אבל לא משנה אבל זה כלול בפחד שלה הפחד שלה מזה זה חלק מהפחד.אוקי בואי נתקדם בסיפור אז נגיד שעכשיו את לבד חולה בודדה, ניתקו לך את הטלפון אתמחייגת ונגמרה הסוללה והפסקת חשמל וקמת והחלקת על הרצפה זהו ולמזלך הגרוע גם נפלתעל הכבל חשמל והוא הצית את הבית והבית במדבר ואין לך למי לפנות אז מה הבעיה?

ש: נגמר.

אליעד: נכוןאז מה הבעיה?

ש: שאני רוצהלחיות ושיהיה לי טוב.

אליעד: אז זהאנחנו מבינים אבל מה זה משנה, מה זה משנה איזה תאריך יהיה כתוב על המצבה מה זהמשנה?

ש: זה לא משנהאיזה תאריכים כתוב על המצבה אבל אני רוצה שעד התאריך הזה שיהיה כתוב על המצבה שיהיהלי טוב.

אליעד: אתיכולה לעשות את זה יש לך אופציה כזאת תעודת ביטוח שיהיה לך רק מה שאת רוצה, יש לךאת האופציה?

ש: לא.

אליעד: נו אזזה מה יש אז מה את רוצה, מדברים ברצינות.

ש: נכון איןלי.

אליעד: אין לךאולי יש לך.

ש: זה הבעיהשהיא רוצה משהו אחר ממה שיש?

אליעד: אנימסביר לך משהו אחר תקשיבי את נכנס לך בראש ג'וק שאומר "אני חייבת שהמציאות תהיה ככהולא תהיה ככה" זה ג'וק, עכשיו הג'וק הזה אומר יש הבדל בין יש לאין יש הבדל בין "ישלי חברים לאין לי חברים, יש לי בריאות אין לי בריאות, יש לי חיים אין לי חיים, ישלי אין לי" אוקי זה הג'וק. עכשיו הג'וק הזה איזה ג'וק גם טוב, למה הוא ג'וק גם טובלמה הוא גם טוב.

ש: אנימקדמת.

אליעד: כיבזכותו אנחנו מדברים, לא יודע אם מקדמת את בזכותו את גם מתדרדרת לא רק מתקדמת.

ש: בזכותו אניעושה משהו.

אליעד: כיבזכותו יש חיים על פני האדמה אם היית אומרת "לא משנה לי יש או אין" אז לא היית עושהשום דבר לא הולכת לא באה ואם כולם היו אומרים "אין הבדל בין יש לאין" העולם היהנעצר שזה לא מדויק כי גם כשאין הבדל בין יש לאין העולם ממשיך לפעול, אוקי אבל זהעניין אחר. עכשיו כל זה בדימויים שלנו אז בדימויים שלנו אם אין הבדל בין יש לאיןולא משנה אם אני חולה בריאה, יש זוגיות אין זוגיות אז לא יהיה חיים לא יהיה שוםבשביל מה להתאמץ וכו' לכן הג'וק הזה הוא ג'וק טוב אבל יש לו גם חסרונות שהג'וק הזהגם משגע אותך "ואם יהיה לי רע ואני לא רוצה שיהיה לי רע".

ולכן מה שצריךלעשות זה מה שהסברתי לה על הפחד קהל, זה או לקבל את הג'וק להבין שבזכותו יש חייםולחיות איתו כי בזכותו יש חיים או צ'ק על הראש, בדיוק ואיך פשוט לקחת צעד אחד אחורהאת כל הרצונות צעד אחד אחורה שזה סוג של שיגעון, עכשיו למה זה סוג של שיגעון כי זהנוגד את כל תפיסת החיים אפילו כשאת פותחת טלוויזיה כל מה שמסבירים לך שם מהמשפטהראשון עד למשפט האחרון שאת צריכה להצליח ולהיות שם ושזה נקרא הצלחה וזה נקראכישלון ושזה יותר טוב מזה, בתחרות ומי יהיה הכי טוב ומי יצליח ומי המצליח ומיהמצליח של המצליח ואוי ואבוי אם תיכשל.

נכון ולכן מישמדבר כמוני הוא סוג של חכם למה כי הוא קלט שהם המשוגעים ומי שמדבר רק כמוני הוא גםמשוגע, סתם כי בסוף צריך גם וגם אם אתה תגיד "לא אכפת לי משום דבר" אז גם כן איןמשמעות ואם אתה תגיד "רק אכפת לי" אז אתה גם כן סובל לכן צריך את החיבור. בקיצור ישיתרונות וחסרונות לזוגיות או לבד, יש אני מניח אם תחפשי תמצאי את היתרונותוהחסרונות, מה יותר טוב אין יותר טוב יתרונות וחסרונות זה כמו לשאול מה יותר טובללבוש חולצה כזאת או כזאת, אין זה יש יתרונות בזה ויתרונות בזה. עכשיו זה החיים זהמשחק החיים יתרונות וחסרונות ואני מחליפה את החסרונות האלה בחסרונות האלה ואז אנימשיגה משהו ורע לי ממשהו אחר ואז רע לי ממשהו אחר ואז טוב לי ממשהו אחר.

זה החיים ואםנמאס לך את אומרת "לא יכולה די זה משגע אותי המחשבות האלה" תגידי " הופ לא אכפת לישום דבר, לא יודעת שום דבר לא מבינה שום דבר, לא זוכרת שום דבר לא מבינה שאני פה"ובזה נגמר הדיון, מקסימום תמצאי את עצמך לבד תגידי לעצמך "אני לא לבד יש קירותסביבי רהיטים, החשמל כל כך מאוהב בי שהוא שרף אותי" מה את יודעת, הרצפה התגעגעהאלייך אמרה נשטיח אותה את מבינה כן מה כל הזמן היא דורכת וחוץ מזה אולי הרצפה רצתהלנקום בך את דורכת עליה אמרה עכשיו נעשה לה היפוך נגיד גם יכול להיות.

ש: זאת אומרתשלהיות לבד זאת לא בעיה אלא המחשבה שאני לא צריך להיות לבד זאתי הבעיה.

אליעד: אנימסביר לך משהו להיות לבד זה טוב ורע ולהיות ביחד זה טוב ורע "והבעיה" זה בגלל שאתהמבדיל בין המצבים.

ש: מבדיל זאתאומרת שיש לך מחשבה על הדבר הזה.

אליעד: לא ישלך מחשבה שאתה מבדיל בין יש לאין "יש לי חברים אין לי חברים, אני נמצא על הרצפה אונמצא על הכיסא, אני נמצא מחושמל או נמצא לא מחושמל", לא כשאתה חושב על הדבר כשאתהחושב שהוא שונה מההפך שלו.

ש: שיש לימחשבה על ההבדל ביניהם.

אליעד: תראההיא יושבת פה והיא בראש יש לה שני תרחישים על החיים תרחיש אחד שבעוד עשר שנים יש להמשפחה וילדים היא מדמיינת תמונה היא משפחה וילדים תרחיש שני היא בודדה, יש לה בראששתי תמונות והיא בראש אומרת זה שונה מזה. עכשיו אם היא הייתה יודעת מה יותר טוב היאהייתה רצה אבל גם אין יותר טוב כי גם בזה יש חסרונות וגם בזה יש חסרונות והנה אבלעכשיו וכל מה שיתנו לה היא גם תרצה את זה באופן חלקי והיא גם תשנא את זה באופןחלקי, אתה מבין אבל מאיפה כל הברדק נבע לה בראש כי היא מבדילה בין התמונה הזאתלתמונה הזאת.

ש: ההבדלהעצמה היא הבעיה.

אליעד: היאהבעיה והיא גם הפתרון...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ אישי, מאמןעסקי, מטפל טוב, יועץ טיפולי

הכנס לאתרותהנה מעוד ייעוץ טיפולי, מטפל טוב,ביחד או לבד, תת מודע, תחושת בדידות, לחיות, להתמודד עם חרדות, מאמן אימון אישי,להתמודד עם חרדות, אימון עסקי ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI