דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר שנאה או אהבה, שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מי לשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב א
שנאה או אהבה, שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מי לשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב א
אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il 21/12/15 |  צפיות: 4199
שנאה או אהבה,שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מילשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב את עצמך, הערכהעצמית

עכשיו בא נדברעל שנאה ואהבה אוקי, עכשיו מה יותר כייף לשנוא או לאהוב בגדול? נגיד שלאהוב, מהעושה לך יותר טוב תחושה שאתה אוהב משהו או שאתה שונא משהו? אוהב. יפה אז בקיצורשנאה כביכול עושה רע לבן אדם תחושות של שנאה עושות לו רע ותחושות של אהבה עושות לוטוב, עכשיו השאלה היא איך בעצם ניתן להשתמש בתחושה של שנאה כדי לעשות לעצמך טוב ואזמזה אפשר לגזור איך לעשות לאחרים טוב באמצעות שנאה איך אפשר לגרום למישהו לשנואמשהו בשביל לעשות טוב לבן אדם ששונא זה כבר נגזרות של הדבר הזה.

אבל איך בעצםשנאה יכולה לעשות לבן אדם טוב, איפה בן אדם לפעמים רע לו "אתה יודע מה אתה צריךלעשות כדי שיהיה לך טוב? לשנוא", בדרך כלל אומרים לבן אדם "למה רע לך? כי אתה שונאמה שאתה צריך לעשות זה ללמוד לאהוב". עכשיו כל דבר שבן אדם אוהב הוא בעצם שונא אתההפך ולכן אפשר להפוך את כל המשחק הזה בסדר, אבל לא נדבר עכשיו על ההיבט הזה בא נלךעל הפשוט, איפה נגיד בן אדם כשרע לו במשהו הוא צריך להשתמש בשנאה הוא צריך לשנואתעורר בעצמך רגשות שנאה כלפי x ואז יהיה לך יותר טוב.

ש: למשל אפשרלשנוא את זה שאני לא רוצה לקבל את המציאות איך שהיא, לא רוצה לקבל את הדבר איךשהוא.

אליעד: אז אתמה אתה שונא אתה שונא את הדבר שעושה לך רע, לא הבנתי תן דוגמא למצב שרע לך במשהוואז אתה אומר "טוב עכשיו אני אתחיל לשנוא איזה משהו ואז יהיה לי יותר טוב" ואם אתהלא תצליח לשנוא את הדבר הזה.

ש: אנישונא.

אליעד: לאדוגמא, דוגמא למצב שרע נגיד "רע לי מזה שככה וככה".

ש: מצב שרע לירע לי מזה שהילדים מלכלכים לי את הבית מלכלכים את הכיור.

אליעד: כן איןבעיה הלאה.

ש: עכשיו מהאני צריך לשנוא? לשנוא את התחושה הזאת שאני לא מוכן לקבל את המציאות כמו שהיא.

אליעד: לאהבנתי אתה לא מוכן לקבל את המציאות איך שהיא אז עדיף לשנוא את זה?

ש: לשנוא אתהתחושה את הרצון שלי שלא רוצה לקבל את המציאות, שהוא אומר "לא אני רוצה את המציאותבצורה אחרת".

אליעד: אתהכבר שונא אותו כי הוא עושה לך רע לא?

ש: אני שונאאת המציאות בצורה מסוימת אני רוצה לא לשנוא את המציאות, אני רוצה לקבל את המציאותבכל מצב.

אליעד: מה אתהאמרת בפשיטות? אתה אמרת כל פעם כשרע לך למה רע לך כי אתה לא רוצה את המציאות.

ש: נכון.

אליעד: תשנאאת זה שאתה לא רוצה את המציאות נגיד "אני שונא את זה שאני לא רוצה את המציאות".

ש: לא יודע אםזה יעזור.

אליעד: בסדראז יהיה לך עוד יותר רע רוב הסיכויים שיהיה לך עוד יותר רע, לא אנחנו נמשיך עםהדוגמא של הכיור במטבח עכשיו הילדים לכלכו לך את הכיור במטבח הילדה קשקשה על כלהקירות ורע לך מזה, מה אתה צריך לשנוא כדי שיהיה לך טוב?

ש: אם אנימסתכל על זה ברמה.

אליעד: על פיהפשט אתה כבר שונא אתה שונא את הקירות המלוכלכים.

ש: אם אנימגיע להבנה עם עצמי אוקי שעד עכשיו היה לי טוב ואני צריך לשלם עכשיו על מה שקורהשזה בעצם הרע, ואם אני בעניין שאני רוצה אוקי אני עדיין משלם על זה עכשיו שרע ורעלי מזה שאני משלם את זה אז בעצם זה מביא אותי, נראה לי שזה מביא אותי למצב אוקיעכשיו כדי שיהיה גבול.

אליעד: נכנסתהביתה כל הקירות מלוכלכים הילדה קשקשה על כל הקירות מה אתה צריך לשנוא?

ש: אני צריךלשנוא את ההפך של זה.

אליעד: מה זהאומר פרקטית?

ש: פרקטיתלשנוא את ההפך שיש מצב מסוים שהכיור הוא כן נקי.

אליעד: אבלאתה לא שונא את זה שהכיור נקי מה לעשות?

ש: אוקיאז.

אליעד: להגיד"אני שונא שהכיור נקי" למה שאני אשנא שהכיור נקי.

ש: כי אז בעצםאתה, אני מביא את עצמי למצב.

אליעד: אניאומר בא נעשה הפוך בסדר אתה אומר "אני אשנא אותו כי בגלל שאני אשנא את זה שהכיורנקי ואז ממילא לא יהיה לי רע מזה שהוא מלוכלך" נכון? ואני אומר לא אני אומר אם אתהרוצה, נסבך את השאלה אם אתה רוצה ליהנות מהדבר אם תשנא משהו זה יגרום לך ליהנותמהדבר. עוד פעם כי מה אתה אמרת נגיד הכיור מלוכלך ואתה אומר "טוב אני אדמיין בראשאת הכיור נקי ואני אנסה לשנאות אני שונא שהכיור נקי", אוקי "כי בגלל שאני אוהבשהכיור נקי לכן אני משלם מחיר כשהוא מלוכלך לכן אני שונא את הרצון הזה" נגיד.

אבל איך אפשרלהביא בן אדם למצב שהוא יאהב את זה כאילו שיהיה לו כייף מזה שהבית מלוכלך נגיד, אניבכוונה מקצין את זה עוד קצת בגדול זה אותו רעיון אותו כיוון. הרעיון הוא כזה נגידהוא ראה בית מלוכלך, אוקי כאשר רע לבן אדם נגיד הוא נכנס הביתה הוא רואה את הביתמלוכלך הוא צריך לשאול את עצמו "מה הדברים שאותם אני אוהב ושבגלל שאני אוהב אותם רעלי" כל פעם כשבן אדם רע לו ממשהו זה בגלל שיש דברים שהוא אוהב אותם.

בן אדם רוצהשיהיה טוב למה שהוא אוהב אותו, אתה אוהב את עצמך אתה רוצה שיהיה לך טוב אוהב מישהואחר רוצה שיהיה לו טוב, אתה אוהב את הבית אתה רוצה שלבית יהיה טוב נגיד נניח דוגמאאת מה הדברים שאותם אתה אוהב ושבגלל שאתה אוהב אותם לכן רע לך, לדוגמא אתה נכנסהביתה הבית מלוכלך ואז רע לך אוקי איזה דברים שאתה אוהב גרמו לך לרע "אוקי אני אוהבאת הבית שלי אני אוהב את עצמי, אני אוהב את הניקיון" תמצא אחד מאלה תשנא אותו או אתשלושתם.

"אני שונא אתעצמי שונא את הבית שונא את הניקיון" ואז אם אתה שונא את כולם אתה בכלל רוצה שיהיהמלוכלך. עכשיו למי זה לא יעבוד השיטה הזאת? לבן אדם שהוא פתי ונאיבי, מה זאת אומרת?בן אדם שהוא כולו מלא אהבה וחמלה הוא יגיד "למה שאני אשנא את עצמי למה שאני אשנא אתהבית, למה שאני אשנא את הניקיון? אני לא יכול לשנוא איך אני אשנא, איך אני אשנא אתהדברים האלה מה אני יכול לשנוא את עצמי עד כדי כך אני אשנא את עצמי עד כדי כך שאניאשמח שרע לי?".

תארו לעצמכםנגיד בן אדם מרביצים לו אז רע לו נכון? יפה ואם נגיד מחבל יבוא להרוג אותך ואז אתהנגיד שונא אותו ואתה יכול להרוג אותו לעשות בו לינץ' ואז אתה תרביץ לו ותרביץ לווכל פעם שהוא צועק כייף לך שהוא צועק, אתה אומר "איזה כייף לי שהוא צועק אני שונאאותו, רע לך? לוחץ לו על הפצע עוד יותר" הוא אומר "תפסיק", "למה להפסיק?" אתה אומרלו "עוד יותר עושה לך את זה" אתה נהנה מכל טיפת סבל שלו למה כי אתה שונא אותו.

עכשיו השאלההיא אם בן אדם יכול לעשות את זה על עצמו שכשרע לו הוא יכול לשנוא את עצמו, לשנוא אתעצמו וליהנות מזה שרע לו. עכשיו למה שבן אדם ישנא את עצמו פתאום תשנא את עצמך "אניאמור לאהוב את עצמי למה שאני אשנא את עצמי?", נכון אבל למה בן אדם שונא את המחבל?כי המחבל הזה עשה לו רע נכון ולמה שתשנא את עצמך, מי עושה לך רע יותר מאשר עצמך.עכשיו עוד פעם ביומיום בן אדם לא חושב על זה ככה הוא לא רואה את זה ככה אבל אם בןאדם היה לו שכל בראש כמה שהוא אוהב את עצמו הוא גם היה צריך לשנוא את עצמו הרי כלהסבל שיש לו בחיים זה בגלל עצמו.

הרי כל הבלגןשיש לבן אדם בחיים זה רק בגלל הדברים שהוא אוהב הרי אם לא היה את הדברים שהוא אוהבגם לא יכול היה להיות לו רע, בן אדם סובל בחיים רק בגלל שהוא אוהב את החיים בן אדםסובל מהמציאות רק בגלל שהוא אוהב את המציאות, בן אדם סובל כאבים פיזיים רק בגללשהוא אוהב את הגוף שלו אין אפשרות לסבול בלי שאוהבים משהו. אבל אם בן אדם זוכר אתזה בראש אז כאשר קורה לו משהו רע אחת הדרכים להתמודד עם הרע, אני לא אומר אם זהכדאי אם זה לא כדאי מתי כן מתי לא אבל אחת הדרכים להתמודד היא על ידי שנאה.

מה גורם לךלהרגיש רע? הדבר הזה והזה, אוקי מה הדבר שאתה אוהב שבגלל שאתה אוהב הוא גורם לךלהרגיש רע עכשיו תשנא אותו, תנסה לשכנע את עצמך שאתה שונא אותו שאתה רוצה שיהיה לורע. באידיאל מהיבט מסוים כאילו בן אדם יכול להגיע למצב שהוא שונא את עצמו ואז בכללהוא שמח שרע לו, שהוא כאילו מצליח לראות את עצמו מבחוץ מצליח להבין כמה בעיות הואיצר לעצמו והוא אומר "אני שמח שרע לי זה העונש" ממש כמו שבן אדם יכול להיות שמחכשרע למישהו אחר הוא יכול להיות שמח כשרע לעצמו משהו כזה.

ולמה שבן אדםיעשה את זה או נגיד שהוא יכול לשנוא את המציאות. תבין עוד פעם בן אדם לא יכול לסבולבלי שהוא אוהב נגיד אומרים לו נגיד שהוא חולה והוא צריך למות ואז נגיד רע לו, למהרע לו? כי הוא אוהב את החיים אם הוא היה שונא את החיים היה לו טוב "איזה כייף שאניהולך למות שונא את החיים האלה רוצה להיפטר מהם". אוקי זהה את הדבר שאותו אתה אוהבותשנא אותו אם תשנא אותו יהיה לך יותר טוב, אפילו יהיה לך טוב שהדבר הזה מקבל עונשסובל או מה שזה לא יהיה.

ש: עשיתי אתזה על עצמי בלי מודע.

אליעד: מהעשית?

ש: כשהייתיבעבודה פעם הייתי שונא את זה מאוד ואז התחלתי לספר לעצמי שבבית אפילו יותר רע לימהעבודה ואז ממש אני אוהב את העבודה, זה קרה לי כאילו בלי.

אליעד: שמהרצית כאילו לחזור הביתה ואז אמרת "אני שונא את הבית".

ש: בעבודהיותר טוב לי מהבית בבית אני קשה לי, בבית זה וזה בבית פה מצאתי לי את זה ואז בעבודהאני רוצה לעבוד עדיף לי להיות בעבודה.

אליעד: אז אניאומר גם באופן מודע להשתמש בשנאה לא לפחד לשנוא, לשנוא מהיבט מסוים לפעמים לשנוא אתהדברים שאותם אתה אוהב שגורמים לך להרגיש רע, כל רע יש מאחוריו אהבה, אהבה מייצרתסבל בן אדם שאוהב משהו אז הוא סובל בפשט שאין לו את מה שהוא אוהב או שהוא אוהב משהונגיד לא רוצה שיהיה רע לדבר שאותו הוא אוהב, הוא לא רוצה שתהיה לו התנגדות לרעיוןשאותו הוא אוהב.

הוא אוהב אתהרעיון שהבית נקי ואז הוא סובל כשהבית לא נקי אבל אם הוא היה שונא את הרעיון "אנישונא את הבית הזה אני רוצה שיהיה מלוכלך אני שונא אותו, אבל למה שאני ארצה שיהיהמלוכלך אני רוצה שיהיה נקי יהיה לי כייף לגור בו, לא אני שונא את זה שכייף לי לגורפה, למה שאני לא ארצה שיהיה לי כייף לגור פה? שונא את זה ככה בלי סיבה שונא את זהזהו שנאה טהורה".

ש: יש לישאלה.

אליעד:כן.

ש: ואז מהיקרה לקטע שאהבתי להיות בבית נקי כאילו.

אליעד: שונאאת זה.

ש: לא שונא אתזה.

אליעד: עודפעם אפשר לעשות מה שרוצים אפשר להגיד "אהבתי ואני", אפשר לעשות את מה שרוצים אפשרלהגיד "שנאתי תמיד אני תמיד שונא התבלבלתי שאהבתי, טוב היום אני שונא מחר אני אוהב"אפשר לעשות הרבה משחקים אבל הרעיון הוא שנאה זה כלי לטפל בבעיות, סדנת שנאה איךללמוד לשנוא. כן הרי מה זה סדנת אהבה כשאתה אוהב משהו אתה שונא את ההפך שלו אתה לאיכול ללמוד לאהוב בלי לשנוא את ההפך, נגיד אומרים "תתחיל לאוהב את השני" זה בעצם"תשנא את זה שאתה לא אוהב את השני"...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ אישי,ייעוץ נפשי, מטפל רגשי, מטפל

הכנס לאתרותהנה מעוד מגשר, טיפול הוליסטי, שנאה או אהבה,לשנוא, איך להשתמש..., יעוץ נפשי, יעוץ, לא לאהוב את עצמך, איך שנאה עושה טוב...,לקוחות ועוד ...


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il

מאת אליעד כהן - מאמן אימון אישי + יעוץ אישי - לכל תחומי החיים ועוד

מחבר הספרים! אהבה בחיים / חיים בלי פחד / חיים טובים / להיות אלוהים / להצליח בכח המחשבה ועוד

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אימון אישי חרדה פחד דיכאון קבלת החלטות זוגיות ויחסים ביטחון והערכה עצמית אהבה אושר להתמודד עם בעיות הצלחה מוטיבציה כסף והצלחה לחנך חינוך ילדים לשכנע מכירות שכנוע משמעות החיים בחירה חופשית חשיבה חיובית לחשוב חיובי ידע רוחניות מודעות הארה אלוהים להיות אלוהים בריאת העולם ברסלב רבי נחמן מברסלב פורום ברסלב אימון טיפול ייעוץ אישי

תכנסו ותהנו ...



 


מאמרים נוספים מאת אימון אישי / אליעד כהן - EIP.co.il
 
איפה ללמוד מכירות? ממי ללמוד מכירות, למכור כל דבר, למכור לכל אחד, תותח במכירות, קורס למכירות, סדנא למכירות, הדרכת מכירות, אומנות המכירה, אימון לאנשי מ
תותח במכירות, הדרכת מכירות, אימון לאנשי מכירות, קורס למכירות, אומנות המכירה, אימון אישי לאנשי מכירות, ייעוץ טיפולי, קואצ'ר מומלץ: עכשיו יש בעולם שלנו המון אנשי מכירות שמוכרים קורסים לאנשי מכירות. ש: דיברנו על זה כבר פעם אחת. אליעד: מדברים על זה עוד פעם סדנה לאנשי מכירות קורס לאנשי מכירות, שיטת מכירות מה שזה לא יהיה שיטות למכור. עכשיו אני רוצה לתת את הפרספקטיבה הבאה כשמישהו מביא לך שיטה כשאומרים לך "אני אלמד אותך איך למכור" איך אתה יכול לבדוק האם ועד כמה השיטה הזאת נכונה אז אפשרות ...

יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות? כמה מתנות לתת? לא רוצה סקס, לא אוהב מתנות, ריחוק רגשי, בעיות בזוגיות, לא רוצה מתנות, האם לתת מתנות? נתינה חומרית, נתינה רגשי
לא נמשכת מינית, בעיות בזוגיות, חוסר משיכה מינית, ריחוק רגשי, יעוץ זוגי, מתי לתת מתנות, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: איך יכול להיות מצב שמישהו נגיד לצורך העניין מעניק למישהו אחר מתוך אהבה נניח ודווקא זה שהוא מעניק לבן אדם האחר והבן אדם האחר נגיד אוהב את זה שמעניקים לו, שנייה רגע ואבל זה דווקא מרחיק אותו הבן אדם שמעניקים לו דווקא כאילו מרחיק ביניהם. עוד פעם אתה נגיד בא לילד שלך אתה קונה משהו אופניים, אוקי והילד שלך אוהב אתה האופניים והוא מרוצה מהאופניים ואין לו ...

מערכות יחסים, אופי או יופי, למה היא רוצה אותך? רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, למה אוהבים אותך? האם באמת אוהבים אותי? מה אוהבים בך? למה היא רוצה אותי?
מה אוהבים בך, למה היא רוצה אותי, רוצה שיאהבו אותי בגלל מי שאני, גולדיגריות, מערכות יחסים, אופי או יופי, מאמן אישי מומלץ, קואצ'ר מומלץ: עכשיו השאלה היא כזאת מהו האדם באמת בהקשר של הזוגיות, נגיד שמישהו אומר "תאהב אותי בגלל מי שאני לא בגלל מה שיש לי" ואז אתה אומר "אוקי ומי אתה באמת מה אתה" הרי כל מה שאתה יודע גם זה לא באמת אתה נכון, נגיד מה אתה נתת לדוגמא נגיד? ש: אוקי לדוגמא אין הבדל בין האדם לבין מה שיש לו זאת צורה אחת. אליעד: אוקי כי האדם לכשעצמו באמת מצד עצמו הוא כלום כאילו ...

טקסים אובססיביים, טיפול בתת מודע, קונפליקט רגשי, התנהגות אובססיבית, התנהגות טורדנית, טיפול ב ocd, הפרעת OCD, הפרעה לא הגיונית, התנהגות לא הגיונית, עומ
קונפליקט רגשי, התנהגות לא הגיונית, התנהגות אובססיבית, הפרעת OCD, התנהגות טורדנית, טקסים אובססיביים, מאמן אישי לחיים, גישור: עכשיו הנושא הוא כזה יש מצב שהבן אדם כשהתת מודע שלו, אוקי יש מודע ותת מודע מודע זה מה אתה חושב ותת מודע זה מה אתה מרגיש שאתה חושב כאילו משהו יותר פנימי קול פנימי נקרא, בסדר עכשיו יש מצב שזה עובד ככה אם הבן אדם התת מודע שלו והמודע שלו מסכימים אין לו בעיה עד כאן הבנו. התת מודע שלו אומר לו משהו מסוים המודע מסכים עם זה ואין בעיה לעומת זאת יש מצב שבתת מודע הוא ...

פחד ממחוייבות, שלבים בקשר זוגי, איך למנוע בגידה? לא רוצה להתחייב, לא רוצה להתחתן, פחד מחתונה, לא מוכן להתחתן, לגרום למישהי להיות רק איתך, לגרום למישהו
איך למנוע בגידה, לגרום למישהו לא לבגוד, לא רוצה להתחייב, פחד מחתונה, לא רוצה להתחתן, שלבים בקשר זוגי, קואצ'ר מומלץ, תמיכה נפשית: אוקי מה לעשות במקרה כשנמצאים עם מישהו במערכת יחסים שהוא מפחד ממחויבות אז זה יכול להיות מערכת יחסים זוגית ויכול להיות מערכת יחסים עבודה יכול להיות כל מיני מערכות יחסים. ש: מה הבעיה הוא לא רוצה להרגיש מאוים. אליעד: הוא לא רוצה מחויבות ואז זה מפרק את הקשר כי יש את הקטע הזה אנשים יוצאים ואז אומרים "טוב אז מה אנחנו אז אנחנו חברים אז אנחנו בני זוג מה אנחנו ...

איך ליצור התאהבות לאורך זמן? זוגיות לאורך זמן, איך לגרום למישהו לרצות אותך לאורך זמן? איך לגרום למישהו להתגעגע אליך? איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך? כ
כמה מתנות לתת, איך לגרום למישהו להתגעגע אליך, נתינה חומרית, איך לגרום למישהו לא לשכוח אותך, איזה מתנות לתת, נתינה רגשית, מנטור, מטפל רגשי: וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של התאהבות, והוא שבן אדם אוהב בהווה את מה שעושה לו טוב בהווה. אבל בן אדם לא בהכרח יאהב בעתיד, את מה שעושה לו טוב בהווה. ז"א שאם אתה עושה למישהו טוב או רע בהווה, לא בהכרח שהוא יאהב או ישנא אותך בעתיד, למרות שכרגע הוא לדוגמא אוהב אותך, בגלל שאתה עושה לו כרגע טוב. ובמה תלוי אם הוא יאהב אותך בעתיד? תשובה: זה תלוי בעד ...

איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנ
איך להפוך שנאה לאהבה, בחורה בפרסומת, איך לגרום לילד לאהוב ירקות, איך לשנות דעות, איך להשפיע על אנשים, איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב, מומלץ, קואצינג: אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב. לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר. ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל ...

איך להתחמק משאלות? איך לענות לשאלות בעייתיות? איך לא לענות למישהו? איך להעביר נושא? איך לזהות שאלות מניפולטיביות? איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה? א
איך לענות לשאלות בעייתיות, איך לא לענות למישהו, איך להעביר נושא, איך לזהות שאלות מניפולטיביות, איך לענות על שאלה שלא נוח לך איתה, איך לענות על שאלה מכשילה, ייעוץ פילוסופי, ייעוץ טיפולי: אם מישהו שואל אותך שאלה, ולא בא לך לענות לו לשאלה שהוא שאל, באפשרותך לענות לו, למהות השאלה שהוא שאל, ולגרום לו להיות מרוצה מהתשובה שענית לו, גם אם בפועל לא ענית למה שהוא שאל אותך. ז"א, כאשר מישהו שואל אותך שאלה מסוימת, יש סיבה למה הוא שאלה אותך את השאלה הזאת. ולא תמיד אתה רוצה לענות לו על השאלה ...

איך נוצרת התאהבות דמיונית? מהי שנאה דמיונית? איך לחזק אהבה? איך להיות חלק מהטוב של מישהו? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחזק אהבה? איך ליצור חוויות
איך ליצור חוויות טובות, איך לחזק אהבה, איך לחזק אהבה, איך ליצור קשר רגשי, מהי שנאה דמיונית, איך להיות חלק מהטוב של מישהו, מטפל הוליסטי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי: וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לחזק אהבה של מישהו כלפיך ולגרום לו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך נוצרת התאהבות דמיונית? ואיך נוצרת שנאה דמיונית? ואיך אפשר לחזק אהבה דמיונית? ואיך הדמיון יוצר התאהבות? ואיך באפשרותך ליצור משיכה והתאהבות? ועוד. וכפי שכבר הסברתי, האדם אוהב את מה שעושה לו טוב. והאדם נקשר למה שגורם לו להרגיש ...

למה לא אוהבים אותך? התאהבות לא הגיונית, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, למה גברים אוהבים ביציות? נשים אוהבות גברים ששונאים אותן, כוונתך רצויה אך מעשיך א
למה לא אוהבים אותך, נשים אוהבות גברים רעים, אהבה, אוהב את מה שעושה לו רע, כוונתך רצויה אך מעשיך אינם רצויים, העיקר הכוונה, אימון אישי ועסקי, טיפול הוליסטי: וכאן אבאר את אחד העקרונות החשובים ביותר באהבה ובהתאהבות. ואיך יכול להיות שתעשה למישהו טוב ושתרצה לעשות לו טוב ושהוא ישנא אותך? ואיך יכול להיות שמישהו יעשה לאדם אחר רע, והאדם האחר עדיין יאהב אותו אפילו יותר? ואיך יכולה להיות התאהבות לא הגיונית? ולמה לפעמים גברים אוהבים נשים ביציות, שעל פניו נראה שהן עושות להם רע? ולמה לפעמים ...
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI