דף הבית בידור ופנאי צילום צילום כנסים והרצאות לשימוש עתידי
צילום כנסים והרצאות לשימוש עתידי
denis 23/03/20 |  צפיות: 625

כאשר אנו מתכננים את הכנס העסקי של החברה בה אנחנו עובדים או ההרצאה של העסק שלנו אנחנו חושבים על כל הפרטים הקטנים כדי שיהיה לנו אירוע ייחודי, מעשיר, מעניין ומקצועי.

בסופו של דבר, נרצה שהאירוע שלנו יספק את ה"סחורה" עבור קהל האורחים שיגיעו אליו אבל לא רק, כיום בעידן הטכנולוגי נוכל לפרסם את תוכן הכנס או ההרצאה ולהגיע לקהל יעד חדש שטרם נחפש אלינו ובכך להיעזר בתוכן זה לטובת פרסום העסק.

בחירת חברת צילום

לעיתים אנו עלולים לפספס את המשמעות האמיתית של הצילומים שנקבל לאחר שהאירוע יסתיים ושל בחירת חברת צילום כנסים מקצועית לשם שימוש עתידי בתוצר הסופי.
חשוב לבחור בחברת צילום מקצועית ואיכותית לביצוע המשימה החשובה הזאת, כי כיום יש ערך משמעותי לכל החומר המצולם אשר יוכל לשמש אותנו בעתיד בבניית סרטוני תדמית וחומר שיווקי.
חשוב שחברת הצילום שתבחרו תיהיה מעודכנת בנוגע ללוח הזמנים באירוע ובתוכנו, כדי שיוכלו להתכונן עם הציוד הנדרש.
לדוגמה אם יש הרצאה על במה, על הצלמים לצלם את הבמה בצילום סטטי יחד עם הקלטת סאונד.
אם יש קבלת פנים ומינגלינג על הצלמים לצלם בעזרת מצלמות מסתובבות לקבל תמונות תקריב של הנוכחים.
חשוב לבצע שיחה טלפונית או פגישה מול הצלמים שיגיעו לצלם אצלכם לתיאום ציפיות ומעבר על התוכן שיהיה, על מנת שיוכלו להתכונן לכך מראש באופן נוח.

שימוש בחור המצולם

לאחר שהאירוע יגמר, ישארו בידינו חומרי הגלם המצולמים ממנו, סרטי הוידאו שמתעדים את תוכן האירוע וכמו כן תמונות מתוכו.
בעזרת עורך וידאו נוכל להפיק סרטון תדמיתי, או סרטון תוכן אותו נוכל לשווק ללקוחות שלנו, למשל אם נערכה הצראה בנושא שירות כלשהו שהחברה מעניקה, נוכל להעלות אותו ליוטיוב ולהראות אותו ללקוחות העתידיים שלהם נרצה לשווק את המוצר.
לחילופים במידה ובוצעה הדרכה כלשהי נוכל למכור את החומר כחומר "הדרכה" ללקוחות חדשים.
כמובן, את החומרים תוכלו להעלות גם לדפי הפייסבוק, האינסטגרם ושאר המדיה החברתית ובכך לשווק, למתג ולהציג מוצרים שאתם מציעים בצורה מקצועית.

לסיכום

חשוב מאוד לדאוג לצילום עבור הכנס או ההרצאה שלכם, חשוב גם להקפיד על בחירה בחברת צילום טובה, אמינה שהמקצוענות שלה מוכחת בשטח (מגובה בתיק עבודות ורשימת לקוחות).
חשוב לזכור כי התמונות וסרטי הוידאו הם החומר היחיד שישאר לנו לאחר האירוע ולכן חשוב שיהיה ברמה גבוהה ומספקת לטווח הרחוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 denis


 


מאמרים נוספים מאת denis
 
אטרקציות צילום לשדרוג החתונה בזול
12/05/20 | חתונות
שדרוג אירוע חתונה עלול להיות עסק יקר אך לא חייב להיות כזה, בעזרת תכנון נכון וביצוע סקר שוק תוכלו לספק לאורחים שלכם מגוון של אטרקציות בתקציב לא יקר במיוחד.

הקמת אתר לעסק והנגשה למכירות אונליין
לאחר הסגר זה הזמן של בלעי העסקים לדאוג לשיווק והפצה של המוצרים שלהם בחנויות אינטרנטיות אונליין על מנת להגדיל את המכירות.

בחירת חברת שליחויות לשיווק והפצה
טיפים לגבי בחירת חברת שליחויות לעיסוק בשילוח, שיווק והפצה של מוצרים בכל הארץ.

צילום כנסים והרצאות לשימוש עתידי
23/03/20 | צילום
טיב צילום הכנס או ההרצאה שלכם הוא חשוב מאין כמוהו, לאחר שהאירוע יגמר חומרי הצילום יהיו הדבר היחיד שישאר אצלכם ולכן חשוב לבחור בחברה צילום מקצועית ואיכותית שמתאימה לצרכים שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI