דף הבית עסקים עסקים - אחר בחירת חברת שליחויות לשיווק והפצה
בחירת חברת שליחויות לשיווק והפצה
denis 01/04/20 |  צפיות: 314

בחירת חברת שליחויות עבור שילוח, שיווק והפצה של מוצרים הוא לא דבר פשוט, במיוחד בגלל שהתחום נחשב לסופר תחרותי ומלא בחברות קטנות וגדולות אשר מציעות שירות דומה במחירים שונים.
חשוב לוודא כי החברה אותה נבחר עבור ביצוע השליחויות שלנו היא חברה עם מוניטין בשוק, ידועה, ובעלת מעגל לקוחות אותו תוכל להציג לנו להתרשמות.

בחרו בחברה מקומית

טיפ הזהב שלנו אליכם בעת בחירת חברת שליחויות הוא להשתדל ולבחור בחברה מקומית אשר פועלת באיזור העסק שלכם, לדוגמה אם אתם מאיזור מודיעין בחרו בחברת שליחויות במודיעין אשר ממקומת בעיר, כך תוכלו לוודא כי הזמינות עבור המשלוחים שלכם תיהיה גבוהה ותמידים וגם אם תידרשו למשלוח בהול באופן קיצוני תוכלו לסמוך על הגעה ואיסוף מהיר ומיידי.
בנוסף, לעיתים חברות ה שילוח יגבו עבורכם דמי הגעה יקרים יותר עבור איסוף המוצר מכם אם המיקום שלכם שונה ממיקום האם שלהם, לכן על מנת להימנע מתשלום מחיר גבוהה אנו ממליצים על בחירה בחברה מקומית באיזור שלכם.

שעות פעילות והגעה לכל הארץ

עליכם לוודא כי החברה ממנה תזמינו את שירותי השילוח מגיעה לכל הארץ ועובדת לפחות חמישה ימים בשבוע, בשעות פעילות גדולות כמה שיותר.
זאת אומרת, חברה שסוגרת את הפעילות בשעה 3 בצהריים למשל תיהיה פחות רלוונטית לנו במקרים בהם נצטרך לשלוח דברים גם בערבים וכו'.
שעות הפעילות יהיו רשומות באתר החברה, תוכלו לקרוא גם על היקף הפעילות ולאן הם מגיעים.

חבילה ללא הגבלת מרחק

כיום ניתן לסכם עם חברות השילוח על חבילות במחיר אחיד לכל מיקום בארץ, כך שלא משנה אם החבילה יועדה ליעד קרוב או רחוק יותר, תשלמו את אותו המחיר, ניתן לקבל גם הנחה משמעותית באם תשלמו מראש עבור כמות משלומים מסוימת לחודש וכך תוכלו במהלכו לנצל אותם בזמן המתאים לכם והמחיר שיקבע יהיה נמוך מהרגיל ונוח יותר בהרבה.

תנו להם לעשות לכם את העבודה

נתקעתם עם משלוחים שלא מומשו בחברה שממנה אתם מזמינים שירות? אל דאגה, כיום לאור המצב רוב החברות מפעילות גם שירותי משלוחי קניות או משלוחים של מוצרים שונים שאולי עשויים לעניין אתכם, למשל אם אתם גרים באיזור מודיעין אזי בדקו האם חברת השליחויות שלכם מבצעת משלוחי קניות במודיעין ואם כן תוכלו לממש את המשלוחים הנותרים שלכם במסגרת החבילה מולם על מנת לבצע משלוחים בתחומים אחרים.

מגוון כלי רכב

מנגנון השינוי וכלי הרכב בחברת השליחויות - חשוב מאין כמוהו!
רוב חברות השליחויות מתניידות בקטנועים ובמכוניות מסחריות קטנות, וודאו כי החברה בעלת מגוון של כלי רכב לכל הפחות 3 סוגים (קטן בינוני וגדול) כדי שיוכלו להתאים תמיד לכל סוג משלוח שיצוץ לכם ולא תיהיו תלויים בכך בעת הצורך.

לסיכום

לבחירה של חברת השליחויות עבור העסק שלכם יש משמעות רבה ועל כן יש לעשותה תוך כדי הקפדה על הצעדים שכתבנו עבורכם במאמר זה, חשוב להקפיד לבדוק ולהשוות בין החברות לפני שתחליטו על החברה המתאימה ביותר.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 denis


 


מאמרים נוספים מאת denis
 
אטרקציות צילום לשדרוג החתונה בזול
12/05/20 | חתונות
שדרוג אירוע חתונה עלול להיות עסק יקר אך לא חייב להיות כזה, בעזרת תכנון נכון וביצוע סקר שוק תוכלו לספק לאורחים שלכם מגוון של אטרקציות בתקציב לא יקר במיוחד.

הקמת אתר לעסק והנגשה למכירות אונליין
לאחר הסגר זה הזמן של בלעי העסקים לדאוג לשיווק והפצה של המוצרים שלהם בחנויות אינטרנטיות אונליין על מנת להגדיל את המכירות.

בחירת חברת שליחויות לשיווק והפצה
טיפים לגבי בחירת חברת שליחויות לעיסוק בשילוח, שיווק והפצה של מוצרים בכל הארץ.

צילום כנסים והרצאות לשימוש עתידי
23/03/20 | צילום
טיב צילום הכנס או ההרצאה שלכם הוא חשוב מאין כמוהו, לאחר שהאירוע יגמר חומרי הצילום יהיו הדבר היחיד שישאר אצלכם ולכן חשוב לבחור בחברה צילום מקצועית ואיכותית שמתאימה לצרכים שלכם.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI