דף הבית אימון אישי אימון אישי - אחר Phoenix Software International® מרחיבה את הסכם הרישוי לקוד המקור של IBM® z/OS® JES3
Phoenix Software International® מרחיבה את הסכם הרישוי לקוד המקור של IBM® z/OS® JES3
חיים נוי 11/12/20 |  צפיות: 5488

Phoenix Software International® מרחיבה את הסכם הרישוי לקוד המקור של IBM® z/OS® JES3

נגזר חדש פועל להבאת פונקציונליות נוספת ל-JES3plus®, JES3 ו-JES2

אל סגונדו, קליפורניה, 10 בדצמבר 2020, (GLOBE NEWSWIRE) :

Phoenix Software International, Inc. הודיעה היום שהיא הרחיבה את הסכם הרישוי לקוד מקור עם IBM לגבי IBM z/OS® JES3. כחלק מההסכם, Phoenix Software International מתכוונת להתבסס על רישיון קוד המקור הראשון שלה ל-JES3 כדי להוסיף רכיבים נוספים בתחום של העברת נתונים בכמות גדולה. זה מאפשר ל-Phoenix Software International להביא לשוק קבוצה חדשה של מוצרים, כולל רכיבים נגזרים של העברת נתונים בכמות גדולה (BDT), קובץ לקובץ עבור סביבות JES2, JES3 ו-JES3plus®, ו-NJE של SNA עבור סביבות JES3 ו-JES3plus מתוכנן ל-2021.

אלמנט ה-BDT קובץ לקובץ מאפשר למשתמשים של מערכת z/OS אחת להעתיק או להעביר ערכות נתוני MVS רציפות ומחולקות למחיצות אל או ממערכת z/OS אחרת על גבי רשת SNA מסורתית או רשת שמועברת על גבי תשתית IP באמצעות טכנולוגיית EE. קובץ לקובץ תומך בתזמון מובנה לפעולות ההעתקה/ העברה ופועל עם כל מערכת z/OS, לא משנה איזה JES בשימוש. אלמנט ה-BDT של SNA/NJE מאפשר למערכות z/OS שמשתמשות ב-JES3 או JES3plus להעביר משימות ופלט של משימות על גבי אותן רשתות מבוססות SNA.

JES3plus® V1R0, הגרסה הראשונה של המוצר נגזר ה-JES3 של Phoenix Software International, נעשתה זמינה מוקדם יותר השנה ומציעה פתרון ללקוחות z/OS שרוצים להישאר בפונקציונליות מבוססת JES3. שיפורים פונקציונליים נבדקים עכשיו בשטח וצפויים להיות זמינים לכל הלקוחות ברבעון הראשון של 2021.

כדי לקרוא את המאמר המלא, פנו לפוסט בבלוג של Phoenix Software International: https://phoenixsoftware.com/article.php?20201210

למידע נוסף על JES3plus, בקרו בבקשה באתר https://phoenixsoftware.com/jes3plus.htm.

אודות Phoenix Software International

Phoenix Software International, Inc. (www.phoenixsoftware.com) היא חברה שמפתחת תוכנת מערכות ומספקת יישומי תוכנה מתקדמים לארגונים ברחבי העולם. החברה מציעה מגוון רחב של פתרונות לאתגרים העסקיים המודרניים.

ליצירת קשר:

(310) 338-0400
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 חיים נוי

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי של סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, לשעבר עורך ראשי של סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים



 


מאמרים נוספים מאת חיים נוי
 
חשיפת הנושא של כנס יוזמת ההשקעות העתידיות השמינית: "אופקים אינסופיים: משקיעים היום, מעצבים את המחר"
The Future Investment Initiative - מכון יוזמת ההשקעות העתידיות (FII) נרגש להכריז על הנושא למהדורה השמינית הקרובה של כנס FII, המתוכנן להתקיים בתאריכים 29-31 באוקטובר 2024, במרכז הכנסים הבינלאומי היוקרתי על שם המלך עבד אל-עזיז (KAICC) בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית מבליטה יוזמות של השקעות בתיירות בפורום הבינלאומי להשקעות בתחום אירוח
משרד התיירות הסעודי ממלא כעת תפקיד משמעותי בפורום הבינלאומי להשקעות של בתי מלון (IHIF), ומציג הזדמנות ייחודית למשקיעים עולמיים לקחת חלק ולהיכנס לתוך נוף התיירות המשגשג של הממלכה.

פרסי Stevie® מכריזים על הזוכים בפרסי Stevie® השנתיים ה-18 עבור מכירות ושירות לקוחות
הזוכים בפרסי Stevie® (The Stevie® Awards ) עבור מכירות ושירות לקוחות השנתיים ה-18, המוכרים כפרסי שירות הלקוחות ופרסי המכירות המובילים בעולם, נחשפו בשישי 12.4 בטקס חגיגי בלאס וגאס, נבאדה, ארה"ב, בהשתתפות יותר מ-400 מנהלים מרחבי העולם.

TokenEx ו-IXOPAY מתמזגים ויאפשרו לסוחרים לייעל את השימוש במספר תהליכי עיבוד תשלומים
פלטפורמת מיטוב התשלומים עבור מסחר גלובלי מספקת טוקניזציה רב-ערוצית, תזמון תשלומים וניהול מחזור חיים של כרטיסים

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

Lantronix מכריזה על FOX4 ו-Bolero 43, עוקבי מחשוב קצה חדשים, ומרחיבה את משפחת השערים הטלמטיים עטורי הפרסים שלה
הפתרונות החדשים של Lantronix מכוונים לשוק הטלמטיקה המציג צמיחה מהירה שאמור לפי ההערכות להגיע להיקף של 3.7 מיליארד דולר עד 2027

בכנס האוקיינוס שלנו, ארגון Global Fishing Watch מקדם בברכה שותפויות בינלאומיות לשיפור ניהול האוקיינוסים
שיתופי פעולה מרכזיים יחזקו את ממשל הדיג באמצעות שקיפות רבה יותר, שיתוף נתונים ורפורמה במדיניות

פרק חדש עבור Medisca: סנג'אי ד' גורצ'ורן מונה למנכ"ל
Medisca, חברה גלובלית המתמחה בפתרונות פרמצבטיים מותאמים אישית, שמחה להכריז על מינויו של סנג'אי ד' גוראצ'ורן (Sanjay D. Goorachurn) למנכ"ל החדש של החברה. כמייסדים, טוני דוס סנטוס ומריה זקרדו, יעברו לתפקידי ייעוץ אסטרטגי כיו"ר וסגן יו"ר, בהתאמה. ההחלטה הזו מסמנת אבן דרך משמעותית בהיסטוריה של Medisca בעיתוי של יום השנה ה-35 של החברה.

TradeSun מכריזה על חתימת הסכם עם Wells Fargo
TradeSun ו-Wells Fargo חתמו על הסכם שיאפשר ל-Wells Fargo למנף את הפתרון המוביל בענף המסחר בפיננסים ודיגיטציית התאימות של TradeSun, תוך שימוש בבינה מלאכותית (AI) ובטכנולוגיות מתקדמות נוספות לפישוט התהליכים הידניים והמורכבים שמתבצעים בענף הבנקאות בכל רחבי העולם.

תרו מכריזה על אסיפה כללית יוצאת מגדר הרגיל ואסיפת בעלי מניות רגילה לאישור מיזוג עם Sun Pharmaceutical Industries Ltd
תרו תעשיות פרמצבטיות TARO (NYSE:TARO) הודיעה כי כינסה אסיפה כללית שלא מן המניין של בעלי המניות שלה ("אסיפה כללית שלא מן המניין"), שתתקיים ביום 22 במאי 2024, בשעה 10:00, שעון ישראל, ואסיפת סוג ("אספת סוג רגילה" ויחד עם האסיפה הכללית היוצאת מן הכלל, "האסיפות") של מחזיקי המניות הרגילות של החברה ("המניות הרגילות"), שיתקיימו ביום 22 במאי 2024, בשעה 11:00 בבוקר, שעון ישראל, או מיד לאחר סיום האסיפה הכללית שלא מן המניין, לפי מה שמאוחר יותר, במשרד עורכי דין מיתר בכתובת דרך אבא הלל 16, קומה 10, רמת גן, ישראל. לאחר אסיפת סוג הרגילה, תתקיים אסיפה ייצוגית של מחזיקי מניות מייסדי החברה ("מניות המייסדים").
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI