דף הבית עסקים נדל"ן איך להתפתח להיות משקיע בנדל"ן ? -מאמר 3 מתוך 11
איך להתפתח להיות משקיע בנדל"ן ? -מאמר 3 מתוך 11
אורן מזרחי 16/09/09 |  צפיות: 2273

עיקרון ראשון והכי חשוב תחליט על המטרה לפני שיצאת לדרך אינו דומה משקיע שרוצה תשואה חודשית, למשקיע שמחפש עסקאות אקזיט. שניהם אינם דומים למשקיע שרוצה לשים את כספו בקירות בשביל הביטחון .לאחר שהחלטת מה רצונותיך ואפשרויותיך יהיה לך הרבה יותר קל להתמקד  .

עיקרון שני -הכסף נעשה כבר ברכישה של הנכס.

אפשרויות הרווח מהשקעת נדל"ן הם רבות :למשל לקנות נכס שנכון להיום מחירו כדאי ביחס לנכסים אחרים ,בנוסף תזרים מזומנים חיובי , עליה של נכסי הנדל"ן בממוצע עם השנים.

עיקרון שלישי - מעקב אחר תזרים הכנסות מהנכס.

נכסי נדלן בדרך כלל מיצרים הכנסה חודשית משכירות המשמשים לתשלום משכנתא,וכן הוצאות על בעיות בנכס וכדו' , (כדליפה בגג.)

במקביל צריך להיות עם יד על הדופק לשינויים בתשלומים או הוצאות היכולים לנגוס בהחזרי ההשקעה או יכולים להגדיל אותה נכסים רבים מושכרים שנים רבות באותו מחיר שהיה לפני שנים . ברגע שיש לך הכנסה מספקת וגדולה,תנהג בחכמה ותשמור בצד ( ליום גשום ) למקרה ששוכרים לא ירצו לחדש חוזה .

עיקרון רביעי- למד כיצד למנף נכון את השקעתך.

דרך שיטת המינוף ניתן לרכוש נכסים רבים ולחלק את ההון העצמי במקום לנכס אחד למספר נכסים , החיסרון במינוף זה להישאר עם יד על הדופק כדי שתוכל להתמודד במקרה של תנודות שוק וכאלו

עיקרון חמישי- השקע תחילה בזמן עם אנשי המקצוע בתחומים המשיקים ( נדל''ן ).

אתה מעוניין במידע הנכון ובזמן הנכון על עסקה אטרקטיבית בנדלן? הדרך הנכונה והטובה ביותר ללמוד הינה  להיכנס לתוך קבוצה של עוסקים בדבר ויצירת קשרים וחברויות. למד את שפת המקצוע, והתמקד בעשייה עם  חברים המתעסקים בהשקעות נדל''ן, כיוון שהם העיניים והאוזניים שלך והם יובילו אותך להזדמנויות והתפתחויות ושינויים  בתנאי השכירות ביקושים באזור תשתיות וכו'. להיות השחקן הראשון שפועל זהו יתרון שיש לשחקנים החזקים בשוק הנדל''ן וע''י התערות בתוכם תוכל לסגור את הפער באופן משמעותי.

לסיכום, כמו בכל תחום למד את עקרונות הבסיס והשקע רק שאתה מוכן לצאת לדרך עם זה אל תתמהמה יותר מידי כי אז נכנס אפקט הרגליים הקרות . בהצלחה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורן מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת אורן מזרחי
 
על דילמות ופתרונות
05/03/12 | נדל"ן
לקוחות רבים פונים לקבלת ייעוץ נדל"ני במשרדנו בסוגיות שונות ומגוונות. השבוע אשתף אתכם בסוגיה מוכרת, שאולי חלקכם יזדהו עמה באופן אישי. מדובר בלקוחות אשר בבעלותם דירה וברצונם לשדרג את איכות חייהם. בין אם זה לדירה יותר גדולה, לדירת גן, לבית צמוד קרקע ועוד. הלקוחות הללו מתקשרים למשרדנו לעיתים קרובות , לרוב אחרי שראו במודעה דירה שעניינה אותם במיוחד. הם שואלים פרטים עליה, לעיתים אף מנסים להוריד מחיר בטלפון, מבקשים לראות את הדירה, הם יכולים גם להתלהב ממנה ולהעביר הצעה עבורה . אולם... כשזה עובר לשלב המציאות ועוברים לפן המעשי -אוזניהם נאטמות לכל פיתרון יצירתי שאנשי מקצוע (כולל יועצי משכנתאות) מציע

אמא
05/03/12 | נדל"ן
הסיפור הבא התחיל בשיחת טלפון ,בצד השני הייתה אישה שהזדהתה כטובה היא שאלה אם אפשר להיפגש בנוגע למכירה וקנייה של דירה כאשר היא כרגע לא רוצה לשתף פרטים רק בפגישת היכרות .ואכן קבענו למחרת תוך כדי שהייתי סקרן מה כ"כ דיסקרטי ?

איזהו חכם ? היודע את מקומו (פרקי אבות)
05/03/12 | נדל"ן
לפני מספר חודשים התרחש במשרדינו סיפור שהיום אני קורא לו הזוי .הגיע אלינו למשרד זוג כבן 40 שחיפשו לעצמם בית לגור ,כדרכינו בקודש עשינו איתם איתור צרכים ויצאנו לתהליך ראיית הדירות ,לאחר כחודשיים מצאנו להם את דירת חלומותיהם ,עד כאן הכול פשוט .

למה את מתכוונת שאת אומרת לא
05/03/12 | נדל"ן
הסיפור הבא הסתיים בחודש האחרון כאשר זוג צעיר ומתוק ראה דרכנו מספר דירות בחודשים האחרונים וכל דירה הם פסלו מסיבה זו או אחרת . דירה אחת כיוון שהיא קטנה מידי ,דירה אחרת פסלו כיוון שפונה למקום רועש ,דירה שלישית סתם כי לא התחברנו אליה ודירה רביעית כי הולכים לבנות ממול...

איך אנשים מחליטים על מחיר הדירה ?
05/03/12 | נדל"ן
איך אנשים מחליטים על מחיר הדירה ? לאחר שנים רבות שאני נמצא בפגישות עם מוכרים אני כל פעם נדהם מהדרך בה נקבעים המחירים ע״י המוכרים .

חמש טעויות קבועות של קוני הדירות, ומהי הדרך הנכונה
11/02/10 | נדל"ן
מוצגות לפניכם חמש טעויות קבועות של הקונים נכס בתהליך הרכישה , וכיצד ניתן לתקנן.. בהצלחה!

חמש טעויות קבועות של מוכרי דירות ומהי הדרך הנכונה
11/02/10 | נדל"ן
מוצגות לפניכם חמש טעויות קבועות של מוכרי דירות בתהליך המכירה וכיצד ניתן לתקנן.. בהצלחה!

מילה של מוכר
11/02/10 | נדל"ן
לאחר כ10 שנים בתחום תיווך ויעוץ נדל"ן ולאחר צבירת קילומטראז' של פגישות עם מוכרים ,מכל מיני מקומות וסוגי דירות ,ישנם משפטים קבועים שחוזרים על עצמם וגורמים לך לתהות..

סיפורים מעולם התיווך - כתבה עשירית בסדרה
11/02/10 | נדל"ן
עולם התיווך הוא עולם מרתק ,דינאמי ותזזיתי. מספר סיפורים אמיתיים שממחישים זאת ,השמות שונו לשמירה על פרטיות וכל השאר נשאר כפי שהיה . תהנו..

סיפורים מעולם התיווך - כתבה תשיעית בסדרה
11/01/10 | נדל"ן
עולם התיווך הוא עולם מרתק ,דינאמי ותזזיתי. מספר סיפורים אמיתיים שממחישים זאת ,השמות שונו לשמירה על פרטיות וכל השאר נשאר כפי שהיה . תהנו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI