דף הבית עסקים נדל"ן 5 דרכים איך לאתר נכסי נדל"ן אטרקטיביים להשקעה ?-מאמר 4 מתוך 11
5 דרכים איך לאתר נכסי נדל"ן אטרקטיביים להשקעה ?-מאמר 4 מתוך 11
אורן מזרחי 16/09/09 |  צפיות: 2438

אינטרנט - ניתן לפרסם היום באתרי אינטרנט חינמיים ,מודעת ביקוש דירה לדוגמא "דרושה דירה בראש העין עד 4 חדרים ולא קומה אחרונה טלפון 054-0000000 היתרון במודעות אלו שאתם יכולים לקבל טלפונים מהמתלבטים ולהיות מהראשונים שרואים ולאו דווקא דירה שאתם מתחרים עם אחרים עליה.

כונסי נכסים-דרך נוספת וברוב המקרים יכולה להיות כדאית היא לבצע עסקה דרך כונס נכסים .דירות מכונס נכסים ניתן למצוא או במודעות בעיתונים בד"כ ארציים או באתרי אינטרנט ייעודיים כגון konesonline  ועוד .כונס נכסים יכול להיות במקרה של גירושין ששני הצדדים לא הגיעו להסכמה בינם לבין עצמם או במקרה של אי יכולת החזר של הלוואה או משכנתא ,הכונס שהוא עו"ד, מפרסם מודעה בעיתונות ארצית בד"כ  ,

ומקיים את המכירה באמצעות מכרז כאשר בד"כ הזוכה הוא המרבה במחיר . חשוב לציין שכדאי בהצעה הראשונית לתת הצעה יחסית נמוכה מהמחיר אותו אתם מעוניינים לשלם, כיוון שתמיד תוכלו לשפר אותה בתהליך ההתמחרות כמו-כן דמי ההשתתפות בין 5-10% יהיו נמוכים יותר.בתהליך זה - הכונס  מזמן את כל המציעים ,מתחיל מההצעה הגבוהה ביותר שהתקבלה ועולה במרווחים קבועים של 500-1000$.,

אחד היתרונות בתהליך זה שהוא יחסית מהיר וניתן ברוב המקרים להרוויח בין 10-20% .

סיבוב בעיר - כמו"כ אין תחליף לסיבוב בשכונה הרצויה תוכלו לפגוש אנשי קשר כגון ספר שכונתי או בעל מכולת בד"כ הם מרכזים הרבה מידע דרכם .

עדכון האנשים מסביב שאתם מחפשים תוך כדי שתתנו להם כיוון , שלא יפתו אתכם לשטח בגאורגיה .

איתור נכסים סגורים/מוזנחים  בשכונה ובדיקה על הבעלים דרך השכנים או הטאבו.

פורום משקיעים - ניתן למצוא פורומים כאלו ברחבי האינטרנט ,יש כמובן  יתרונות לפורומים שמקיימים מפגשים קבועים , המידע שזורם במפגשים אלו הוא עצום , ויש שותפות לתהליך ולקבלת החלטות בהסתמך על הניסיון והידע של הקבוצה . שתיים מהעסקאות אקזיט שעשיתי היו לחברים בפורום .

מתווכים - הדרך הכי טובה לפי דעתי ,כיוון שבדרך זו אתם חוסכים הרבה עוגמת נפש והרבה עסקאות שלא מתאימות לכם שאתם משקיעים זמן בלבחון אותם . לאחר פגישת היכרות והבנת צרכי המשקיע יש ביכולתו של מתווך טוב לברור את הנכס האחד שיהיה הכי מתאים לדרישות המשקיע .

כמובן שכדאי לשלב מספר דרכים בו זמנית להשגת תוצאה אופטימאלית .


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורן מזרחי


 


מאמרים נוספים מאת אורן מזרחי
 
על דילמות ופתרונות
05/03/12 | נדל"ן
לקוחות רבים פונים לקבלת ייעוץ נדל"ני במשרדנו בסוגיות שונות ומגוונות. השבוע אשתף אתכם בסוגיה מוכרת, שאולי חלקכם יזדהו עמה באופן אישי. מדובר בלקוחות אשר בבעלותם דירה וברצונם לשדרג את איכות חייהם. בין אם זה לדירה יותר גדולה, לדירת גן, לבית צמוד קרקע ועוד. הלקוחות הללו מתקשרים למשרדנו לעיתים קרובות , לרוב אחרי שראו במודעה דירה שעניינה אותם במיוחד. הם שואלים פרטים עליה, לעיתים אף מנסים להוריד מחיר בטלפון, מבקשים לראות את הדירה, הם יכולים גם להתלהב ממנה ולהעביר הצעה עבורה . אולם... כשזה עובר לשלב המציאות ועוברים לפן המעשי -אוזניהם נאטמות לכל פיתרון יצירתי שאנשי מקצוע (כולל יועצי משכנתאות) מציע

אמא
05/03/12 | נדל"ן
הסיפור הבא התחיל בשיחת טלפון ,בצד השני הייתה אישה שהזדהתה כטובה היא שאלה אם אפשר להיפגש בנוגע למכירה וקנייה של דירה כאשר היא כרגע לא רוצה לשתף פרטים רק בפגישת היכרות .ואכן קבענו למחרת תוך כדי שהייתי סקרן מה כ"כ דיסקרטי ?

איזהו חכם ? היודע את מקומו (פרקי אבות)
05/03/12 | נדל"ן
לפני מספר חודשים התרחש במשרדינו סיפור שהיום אני קורא לו הזוי .הגיע אלינו למשרד זוג כבן 40 שחיפשו לעצמם בית לגור ,כדרכינו בקודש עשינו איתם איתור צרכים ויצאנו לתהליך ראיית הדירות ,לאחר כחודשיים מצאנו להם את דירת חלומותיהם ,עד כאן הכול פשוט .

למה את מתכוונת שאת אומרת לא
05/03/12 | נדל"ן
הסיפור הבא הסתיים בחודש האחרון כאשר זוג צעיר ומתוק ראה דרכנו מספר דירות בחודשים האחרונים וכל דירה הם פסלו מסיבה זו או אחרת . דירה אחת כיוון שהיא קטנה מידי ,דירה אחרת פסלו כיוון שפונה למקום רועש ,דירה שלישית סתם כי לא התחברנו אליה ודירה רביעית כי הולכים לבנות ממול...

איך אנשים מחליטים על מחיר הדירה ?
05/03/12 | נדל"ן
איך אנשים מחליטים על מחיר הדירה ? לאחר שנים רבות שאני נמצא בפגישות עם מוכרים אני כל פעם נדהם מהדרך בה נקבעים המחירים ע״י המוכרים .

חמש טעויות קבועות של קוני הדירות, ומהי הדרך הנכונה
11/02/10 | נדל"ן
מוצגות לפניכם חמש טעויות קבועות של הקונים נכס בתהליך הרכישה , וכיצד ניתן לתקנן.. בהצלחה!

חמש טעויות קבועות של מוכרי דירות ומהי הדרך הנכונה
11/02/10 | נדל"ן
מוצגות לפניכם חמש טעויות קבועות של מוכרי דירות בתהליך המכירה וכיצד ניתן לתקנן.. בהצלחה!

מילה של מוכר
11/02/10 | נדל"ן
לאחר כ10 שנים בתחום תיווך ויעוץ נדל"ן ולאחר צבירת קילומטראז' של פגישות עם מוכרים ,מכל מיני מקומות וסוגי דירות ,ישנם משפטים קבועים שחוזרים על עצמם וגורמים לך לתהות..

סיפורים מעולם התיווך - כתבה עשירית בסדרה
11/02/10 | נדל"ן
עולם התיווך הוא עולם מרתק ,דינאמי ותזזיתי. מספר סיפורים אמיתיים שממחישים זאת ,השמות שונו לשמירה על פרטיות וכל השאר נשאר כפי שהיה . תהנו..

סיפורים מעולם התיווך - כתבה תשיעית בסדרה
11/01/10 | נדל"ן
עולם התיווך הוא עולם מרתק ,דינאמי ותזזיתי. מספר סיפורים אמיתיים שממחישים זאת ,השמות שונו לשמירה על פרטיות וכל השאר נשאר כפי שהיה . תהנו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI