דף הבית רפואה ובריאות רפואה משלימה על שיאצו - רפואה סינית
על שיאצו - רפואה סינית
LinkShake - קידום אתרים 31/01/10 |  צפיות: 3500

שיאצו הינה שיטת טיפול המתבססת על עקרונות רפואה סינית אשר על פיה האדם הינו ישות אחת שלמה ולכן הטיפול אינו מתמקד בכל סימפטום באופן פרטני אלא מטפל בכל הגוף ומקשר בין דברים שבמראית עין עשויים לא להיראות קשורים אחד לשני. כמו כן, על פי השיאצו זורמים בגוף האדם 12 מרידיאנים (מסלולי זרימת אנרגיה= צ'י), כאשר כל אחד מהם מושפע מאיבר מסוים ומשפיע על תפקודים שונים בגוף. כל סימפטום בגוף מעיד על חוסר איזון המייצר "חסימה אנרגטית" במרידיאן או באיבר אשר גורמת להופעת הסימפטום. מלבד השפעתו הרפואית של שיאצו, טיפול זה הינו מרגיע ונעים ומייצר תחושת הקלה ושחרור עבור כל מטופל. שיאצו יכול לפתור מגוון בעיות: כאבי ראש, מיגרנות, עייפות, חרדות, כאבי גב, מתח נפשי, הפרעות עיכול, חוסר אנרגיה, מפרקים, צוואר, נדודי שינה, בעיות נשימה, דיכאון ועוד.

טיפול שיאצו מתחיל כאשר המטפל מתשאל בצורה יסודית את המטופל על הסימפטומים הבעייתיים במטרה לאבחן את מקור חוסר האיזון בגוף. לאחר מכן, המטפל מבצע סדרת מתיחות, לחיצות ומניפולציות בחלקי הגוף השונים בהתאם למקור הבעיה באמצעות חלקי הגוף השונים של המטפל- רגליים, מרפקים, ברכיים, כפות רגליים ועוד. כמו כן, טיפול שיאצו מותאם עבור כל מטופל באופן אישי, בעיותיו וצרכיו כאשר הצלחת הטיפול תביא לאיזון תקין במרידיאן ותשפר בצורה משמעותית את הסימפטומים.

קיימים שני מצבים של "חסימה אנרגטית":

1.       KYO- חוסר אנרגיה. במרבית המקרים מוקד חוסר האנרגיה יהיה חלש, רפוי, רך ופשוט להחדרת מחטים. במצב זה יש צורך במילוי אנרגיה מחודשת על ידי טיפול איטי, עמוק וחימום כל נקודה לזמן ממושך

2.       JITSU- הצטברות אנרגיה. במרבית המקרים מוקד עודף האנרגיה יהיה קשה ללחיצה ומתוח כאשר לחץ חזק יכאיב. במצב זה יש לפזר את האנרגיה המצטברת באמצעות לחיצות מהירות ולא עמוקות בטכניקות שונות (טלטולים, מתיחות וכו') ותנועה רבה


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 LinkShake - קידום אתרים

לינקשייק פתרונות קידום אתרים באינטרנט - 2010



 


מאמרים נוספים מאת LinkShake - קידום אתרים
 
מידע על שיניים תותבות
31/01/10 | רפואה
מערכת שיניים תותבות נועדה לקיים תחליף אסתטי לכל או מרבית השיניים הטבעיות הן בתפקידי לעיסה ונגיסה והן על מנת להעניק מראה שלם ואסתטי בחלל הפה. אחוזי ההצלחה של שיניים תותבות הם גבוהים במיוחד- 80%-95%.

על שיאצו - רפואה סינית
שיאצו הינה שיטת טיפול המתבססת על עקרונות רפואה סינית אשר על פיה האדם הינו ישות אחת שלמה ולכן הטיפול אינו מתמקד בכל סימפטום באופן פרטני אלא מטפל בכל הגוף ומקשר בין דברים שבמראית עין עשויים לא להיראות קשורים אחד לשני.

חלקי גלשן רוח
28/01/10 | ספורט ימי
תחום גלישת רוח פותח ב-1969 כענף ספורט ימי על ידי המהנדס ג'ים דרק. משנות השמונים התפתח תחום גלישת הרוח בצורה משמעותית וכיום קיימים סוגים רבים של גלשנים ומפרשים אשר מיוצרים על ידי יצרנים שונים המתחרים אחד בשני.

טיפול בטחורים
28/01/10 | רפואה
טחורים הם בעצם כלי דם ורידיים שעשויים להימתח, לגדול או להתנפח עד כדי יציאתם מחוץ לפי הטבעת. טחורים הינה תופעה נפוצה באוכלוסייה בפרט החל מגיל 20 כאשר מגיל 40 כמחצית מהאוכלוסייה סובלת מטחורים. סימפטומים אפשריים לטחורים כוללים: צריבה בפי הטבעת, אי נוחות, גירוד ודימום לאחר יציאה שניתן לראות לאחר הניגוב או באסלה עצמה.

תוספי תזונה בהריון
תזונה במהלך חודשי ההיריון הינה מהותית, כאשר צריכת תוספי מזון מהווה חלק בלתי נפרד ממנה. במאמר זה יפורטו תוספי המזון המומלצים עבור נשים בהיריון:

מידע על פרגולות
28/01/10 | רהיטים
בעבר פרגולות נבנו מעץ בלבד אולם במהלך השנים האחרונות הפרגולות עברו שינויים וחידושים המאפשרים הרכבת פרגולה משלל חומרי הגלם הקיימים וצורות לפי עיצוב אישי.

קניית ג'קוזי ביתי
28/01/10 | ריהוט
כאשר שוקלים לרכוש מערכת ג'קוזי ביתית מומלץ לחשוב טרם הקניה מה הצרכים האישיים של הרוכש הספציפי וכיצד ג'קוזי יכול לספק להם מענה, כאשר שיקולים אלה יקבעו בעתיד את מידת שביעות הרצון מהמוצר שנרכש. לכן, לפני רכישת הג'קוזי חשוב לבחון את הדברים הבאים:

ייעוץ עסקי משפחתי
עסק משפחתי הוא יותר מורכב מעסק שגרתי ולכן צורת ניהולו הינה קריטית על מנת להפיק את המיטב מהעסק. לכן, מומלץ לעסקים באופן כללי ולעסקים משפחתיים באופן פרטני להיוועץ עם יועץ עסקי מקצועי ומנוסה שיוכל לסייע בבחינת העסק מנקודת מבט אובייקטיבית שתוכל להביא את העסק להיותו רווחי ומוביל בשוק.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI