דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות גן אירועים - אולם אירועים - הדילמה
גן אירועים - אולם אירועים - הדילמה
הכותב 18/04/10 |  צפיות: 2223

איך יוצרים אווירה מושלמת באירוע? בוחרים את המקום הנכון, מעצבים אותו בטעם טוב ודואגים להרבה מוזיקה שתנעים את זמנם של החוגגים ותקפיץ אותם על הרגליים. נשמע פשוט? תלוי אם עושים את זה נכון.

הדבר החשוב ביותר הוא שעליכם לעשות הוא להחליט אם אולם אירועים זה המקום בשבילכם, או שתעדיפו לערוך את האירוע שלכם בגן. היתרונות בגני אירועים הם המוניטין היוקרתי לו הם זוכים בקרב הציבור, המרחבים הפתוחים הגדולים, האיכות הבלתי מתפשרת בכל הנוגע לעיצוב המקום והתנהלותו, והסביבה הכפרית שעושה לנו טוב על הנשמה.

עם זאת, גן אירועים אינו מתאים לכל עונה, אלא אם כן הוא כולל בתחומו גם אולם המאפשר לחוגגים להתכנס במקום ממוזג כאשר חם בחוץ או שהגשם לא מפסיק לרדת. בנוסף, גני אירועים נוטים לגבות סכומים גבוהים יותר עבור הערך המוסף שהם מעניקים לציבור החוגגים, ואם התקציב שלכם לא מאפשר, יהיה עליכם לשקול חלופות אחרות.

אולמות אירועים מתאימים לאירועים בכל עונה, שכן הם סגורים ומקורים באופן שמאפשר לחגוג עד אור הבוקר גם אם משתרר בחוץ שרב או מבול. מיקום מרבית האולמות גם הוא מקל את ארגון האירוע, שכן הם בדרך כלל נמצאים במרכזי אוכלוסיה גדולים ואינם דורשים מהמוזמנים להגיע למקומות מרוחקים רק כדי לחלוק את הערב עם בעלי השמחה.

ועדיין, אירוע שנערך במקום סגור מתחילתו ועד סופו משפיע על האווירה. אנשים אוהבים להרגיש חופשיים, לנשום אוויר נקי, ואין שני לתחושה הרומנטית שמחממת את הלב לנוכח חופה שהוצבה מתחת לכוכבים.

מתחתנים בזמן הקרוב? בשעה טובה! אם אתם עומדים בפני המשימה הכמעט-בלתי אפשרית של בחירת מקום בו תערכו את האירוע, עליכם לקחת שיקולים רבים בחשבון. חישבו מה חשוב לכם ועל מה אתם מוכנים לוותר ותחגגו בגדול – כי (בדרך כלל) מתחתנים רק פעם אחת!

לפרטים נוספים בקרו באתר http://www.achuzat-gan.co.il/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI