דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות צילום מקצועי - להיכנס לתוך הפריים
צילום מקצועי - להיכנס לתוך הפריים
הכותב 18/04/10 |  צפיות: 2134

תמונות משמרות את הרגעים המיוחדים בחיינו בצורה יפה, אמיתית וטבעית. לכן בכל טיול, בכל אירוע משפחתי, בימי חג כאשר כולם מתכנסים ביחד, בימי הולדת של הילדים, תמיד חשוב שתהיה איתנו המצלמה.

רובנו רוכשים מצלמה קומפקטית ונושאים מצלמה באיכות משתנה במכשיר הטלפון הנייד, אשר נותנות לנו תמונות ברמה מספקת כדי שנזכור את המאורעות המשמחים בעתיד. אבל יש מקרים שבהם אי אפשר שלא לשכור שירות צילום מקצועי, עם צלם מנוסה, ציוד איכותי וסגנון שהופך את התמונה למשהו קצת אחר, קצת יותר.

ומה דורש צילום מקצועי אם לא חתונה, פסגת האירועים הגדולים שאדם חווה במהלך חייו? צלמי חתונות הם האנשים החשובים ביותר במקום האירוע, כי את האוכל שוכחים בין אם היה משובח או גרוע, את המוזיקה זוכרים בכלליות, אבל סרט החתונה והאלבום המעוצב נשארים איתנו לעולם.

צלמי אירועים צריכים לתעד את מהלך האירועים, לתפוס רגעים מרגשים וחשובים, להציג מה היה בצורה היפה ביותר וללא טעויות – כי רגע שחלף פשוט לא יחזור יותר. צלם חתונה מסוגל לעשות עבודה טובה שתיזכר לנצח כאחד הדברים היפים שחווינו בחיים, או לעשות עבודה עלובה שתיזכר כקטסטרופה. מה שבטוח היא שעבודתו תיזכר.

לכן, כאשר בוחרים צלם אירועים, בקשו לראות תיק עבודות ובררו עם כל מי שאתם מכירים אם יש להם צלם שעליו הם יכולים להמליץ. התרשמו ממנו באופן כללי כבן אדם, אך שאלו גם שאלות הנוגעות לתחום המקצועי וודאו שהאדם שיושב מולכם יודע את העבודה – כדי שלא יקרה מצב שבו תקבלו סרט חתונה באיכות ירודה ואלבום עם תמונות שאתם יכולתם לצלם עם הפלאפון.

כי מה נשארנו לנו מלבד הזכרונות והתמונות? הזדמנות לשלוף את האלבום כאשר בני המשפחה באים לבקר, או לצפות ביחד בסרט החתונה ביום סגריר ולתת זריקת מרץ רומנטית ליחסים.

לפרטים נוספים על צילום חתונות בקרו באתר: http://www.michaelkz.net/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI