דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות תקליטן לחתונה - רחבה מלאה
תקליטן לחתונה - רחבה מלאה
הכותב 02/05/10 |  צפיות: 2368

מי ממלא את רחבת הריקודים באירוע? התקליטן, כמובן! ובנוסף ליכולתו ליצור רצף שירים ונעימות שיתאימו למצב הרוח של החוגגים באירוע, עליו לדעת מה יותר מתאים בתור מוסיקה לאירועים ומה קצת פחות.

איך יוצרים רשימת השמעה של מוסיקה לאירועים?

קודם כל, מתחילים במוסיקת רקע לזמן קבלת הפנים והמתאבנים. מוסיקה זו צריכה להיות ערבה לאוזניים ובדרך כלל שקטה כדי שלא תהפוך לדומיננטית מדי כאשר כולם מגיעים לחיבוקים ולנשיקות.

מאוחר יותר, שוברים את השקט עם שיר חופה מעורר ומרגש. שיר לחופה נבחר על ידי החתן והכלה, לרוב עם משמעות סמלית המתבטאת במילותיו או שיר שבו יש חשיבות לבני הזוג, כגון השיר ששמעו יחד בפגישה הראשונה או השיר הראשון שלצליליו רקדו.

לאחר הברכות והקידושין, משמיעים שיר סיום לציון שבירת הכוס ועוברים אחרי זמן קצר לשיר הסלואו הראשון, שגם אותו בוחרים הנשואים הטריים.

השלב הבא דומה אך גם שונה בכל חתונה. השירים שיושמעו כרגע יורכבו משירי ריקודים האהובים על ידי בני הזוג אך גם פונים לקהל הרחב שמצטרף אליהם ברחבת הריקודים. כאן ניתנת חשיבות לשירים קלאסיים, להיטים עדכניים ובמיוחד למוזיקה עדתית שתביא לרחבה גם את האחיינים וגם את הסבים והסבתות.

מוסיקה יוונית, מוזיקה רוסית, מוסיקה אמהרית או מרוקאית – גם אם שירים אלה אינם כוס התה שלכם, אי אפשר לעבור חתונה בלי כמה שירים שפונים לכולם, איש איש ומוצאו האתני. כאשר מתחיל להיות מאוחר וקשישי השבט מתחילים להתפזר לבתיהם, ניתן להעלות את הווליום ולקרוע את המקום עם מוסיקה שחורה, טראנסים או רוק כבד, לפי טעמכם.

כאשר בוחרים תקליטן לחתונה, חשוב לוודא שהוא מודע לצרכים אלה ותקליטן ששואל מראש איזו מוזיקה תרצו להשמיע ומאיפה הגיעו הסבא והסבתא סביר להניח שיבצע עבודתו נאמנה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI