דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות קניית שמלת כלה מעוצבת
קניית שמלת כלה מעוצבת
הכותב 23/05/10 |  צפיות: 2537

"ראית כמה עולה השמלה הזאת???"
"כן, אבל זאת שמלת כלה, אז אין מה לעשות..."

אין הרבה מה לעשות, שמלות כלה זה עניין יקר מאוד. אם אמא קנתה שמלה לבנה פשוטה ויפהפיה בחנות המקומית אי שם לפני כמה עשרות שנים, וסבתא את שלה תפרה בעצמה, סביר להניח שהן שילמו עבורה מעט יותר משמלה חגיגית רגילה, אבל בטח שמצבן היה רחוק מזה של הכלות בימינו, שמתבקשות להוציא משכורת רבעונית רק עבור הזכות ללבוש שמלת כלה מעוצבת.

כן, כיום אין מה לדבר על שמלת כלה בסכום הנמוך מ-5,000 ₪, כאשר המחירים הנפוצים הם בדרך כלל כפולים מכך ואף יותר. האם יש דרכים לחסוך בהוצאה זו?

לשכור שמלה – קיימת אפשרות לשכור שמלות כלה למשך ערב אחד בלבד. כך ניתן להשיג את שמלת חלומותייך ועדיין לחסוך כ-30 אחוזים מהמחיר הסופי, אך יש לקחת בחשבון שאם כבר משלמים סכום עתק עבור התענוג, אולי עדיף להוציא קצת יותר עבור הזכות לשמור את השמלה לנצח.

לקנות מהקולקציה הישנה – גם לשמלות כלה יש סוף עונה, מה שאומר ששמלות מעונות קודמות יהיו זולות יותר בעשרות אחוזים מהשמלות החדשות.

להזמין מתופרת – ראית את השמלה המושלמת באיזה קטלוג שמלות כלה? תביאי כמה תמונות ובטוח תמצאי תופרת שתסכים להכין לך העתק כמעט זהה של העיצוב, עבור שבריר של המחיר. נכון שבמקרים מסויימים איכות החומרים והעבודה תהיה פחותה, אבל לא אחת תופרת מיומנת מסוגלת ליצור שמלה ברמה שאינה נופלת מהמקור, ולהשאיר עודף שיכול לכסות גם את התקליטן באירוע.

לקנות יד שניה – אם אין לך בעיה ללבוש שמלה שנלבשה בעבר, שמלות כלה מיד שניה יכולות לעלות עשירית מחדשות. רק צריך ניקוי יבש, קצת התאמה במותניים ויש לך שמלה לתפארת.

אם כן, ישנן מספר דרכים לצמצם בהוצאות במהלך רכישת שמלת כלה, השאלה היא רק כמה את מוכנה ללכת רחוק עם העניין. העיקר שתרגישי יפה, שתתרגשי ותחגגי כמו נסיכה ליום אחד, כי זה האפקט האמיתי של שמלת כלה לבנה.

לפרטים נוספים על שמלות כלה היכנסי לאתר http://www.kala-yafa.co.il/ ולמאמרים נוספים במגוון נושאים, בקרי באתר http://xn----9hclcjga3dk0b.box-blogs.com/


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI