דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות צילום מקצועי לאירועים
צילום מקצועי לאירועים
הכותב 24/05/10 |  צפיות: 2426


גם אם תצפו בו רק עוד פעם אחת בחיים, סרט חתונה מושקע ואיכותי הוא הדבר שהכי חשוב להשקיע בו. כאשר מתחתנים, צילום אירועים איכותי ומקצועי הוא אחד השירותים שעליהם אסור לוותר. אחרי חודשים ארוכים של תכנונים והתרוצצויות, יום החתונה סוף סוף הגיע. הכלה מעבירה את יומה ביחד עם אמא והחברות הקרובות, בריצה בין המאפרת למעצבת השיער. באותו הזמן, החתן מעביר את השעות האחרונות בנסיון להעביר את כאב הראש המצלצל מכל הצ''ייסרים של אתמול ובעישון בשרשרת.

כאשר הערב מגיע, מתחבקים, צוחקים ובעיקר שותים, והרבה. בחלוף שבוע מי בכלל עוד זוכר מה היה בחתונה?! ואין דבר שיישמר את הזיכרונות מהערב שלכם טוב יותר מדיוידי אישי שאליו מצורף אלבום תמונות מעוצב.

צילום ארועים כבר המון זמן לא כולל רק סרטון וידאו עם אפקטים מגוחכים ערימה של תמונות מטושטשות מדי שאתם צריכים לסדר בעצמכם באלבום; צילום מקצועי מקצועי ומודרני כולל ברוב המקרים צוות מלא שתפקידו לתעד את החתונה, שירות עריכת וידאו ממוחשב ועיצוב אלבום חתונה, כך שזמן לא רב לאחר האירוע תוכלו לקבל דיוידי איכותי וספר תמונות יפהפה שבהם תוכלו להסתכל בכל פעם שתרצו להיזכר מחדש ביום החשוב ביותר בחייכם.

כאשר נפגשים עם הצלם בפעם הראשונה, הקפידו לבקש שיראה לכם דוגמאות וידאו וסטילס מחתונות אחרות שבהן עבד ובדקו אם סגנון הצילום קולע לטעמכם. בנוסף, מאוד חשוב לוודא ולשאול האם בצהרי יום החתונה מתלווה אל הזוג צלם בכדי לצלם את החתן והכלה בשעות שלפני החופה. בקשו בנוסף שאחרי הארוע תינתן לכם האפשרות לברור אילו מהתצלומים ייכנסו לאלבום החתונה, כדי שלא כל דבר יהיה נתון להחלטת המעצב. ודבר אחרון, לבסוף, בקשו לקבל העתק דיגיטלי של התמונות ונוסף על כך, מספר העתקים מה-DVD, רק ליתר ביטחון. ואחרי כל זה, הכי חשוב, תהנו מכל רגע בערב המיוחד שלכם!

מעוניינים למצוא צלם ארועים? זקוקים לשירותי צילום ארועים? בקרו באתר הצלם המומלץ שלנו דוד אסייג.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI