דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר עבודה בחו"ל לכל ישראלי
עבודה בחו"ל לכל ישראלי
הכותב 24/05/10 |  צפיות: 2505

רוצה לעשות הרבה כסף בזמן קצר?חשבתם פעם על האפשרות לעזוב את הכל, לקנות כרטיס טיסה לאנשהו ולמצוא עבודה בחו''ל? לפעמים אנחנו רוצים להחליף לזמן קצר את הטירוף הישראלי בשלווה אירופית, לחיות בגדול באמריקה, או לעבוד באוסטרליה ולחזור לארץ עם חשבון בנק מפוצץ. ואתם? לא מתחשק לכם עבודה בחו"ל, לדוגמה?

כבר הרבה מאוד זמן שהעובד הישראלי יודע שבשביל לקבל דחיפה כספית בכיוון הנכון עדיף לו לטוס למקום אחר לאיזה תקופה ולחפש עבודה בחו''ל. עבודה בארה"ב, לדוגמא, מציעות לנו את האפשרות להרוויח שכר שנתי בכמה חודשים של עבודה, עובדה הקוסמת לרבבות ישראלים כל שנה לנצל את ההזדמנות ולעשות המון כסף בתקופה קצרה.

רוב הישראלים שנוסעים לנסות את מזלם ביבשת אחרת עושים זאת לתקופה מוגבלת, לרוב של חודשים ספורים, להספיק הרבה מאוד במהלך חופשה מהלימודים למשל, ולשוב לארץ עם סכום כסף שמספיק לטובת מימון ההוצאות של השנה-שנתיים הקרובות. אחרים מתלהבים ומחליטים להשתקע למשך שנים במקום אחד, או לנדוד ממקום למקום כל חצי שנה בערך.

מחפשים עבודה באירופה? באמצעות הרשת תוכלו למצוא בקלות מאות חברות השמה בחו''ל אשר מציעות לכל אחד סוגי עבודות שונים ברחבי העולם. מעוניינים לקבל עבודה באוסטרליה? סבבה! יש מספיק עבודה לכולם.

אבל לפני שאתם מתחילים לארוז וקופצים על המטוס לכיוון יעד החלומות שלכם חשוב שתקחו בחשבון מספר דברים:

* כדאי לברר עם חברים לגבי המלצות על חברה בחו''ל מתוך ניסיון אישי, כדי שלא תיפלו על חברה שתנסה לרמות אתכם.

* חשוב לזכור שלא כל עבודה מתאימה לכולם. בררו מהן האפשרויות העומדות בפניכם ואיפה תהיו ממוקמים, מפני שייתכן שלא תרצו להיות מנקי חלונות בטוסון, אך להיות אינסטלטור באירלנד דווקא ממש כן.

* עבודה רחוק מהבית אינה פשוטה לכולם - יעברו עליכם תקופות קשות של בדידות.

* ולבסוף, לכו גם לבלות והשתדלו לא להתמכר למירוץ אל הכסף.

לקבלת מידע נוסף, קראו באתר עבודה בקנדה. שיהיה בהצלחה!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI