דף הבית אינטרנט והחיים ברשת קידום אתרים קידום אתרים – הבנה כחלק מתהליך
קידום אתרים – הבנה כחלק מתהליך
VPR 15/06/10 |  צפיות: 2516

יש אומרים סוף מעשה במחשבה תחילה, בתחום קידום אתרים בגוגל המשפט אינו יכול להיות נכון יותר, הרעיון לדעת לפני העשייה חשוב עד מאוד אם לא לפני הכל בכלל בתחום. קידום אתרים אינו דבר שאפשר סתם לבצע כמה פעולות ולקוות לטוב, באם נדע מה אנחנו עושים, נבין מהר יותר וטוב יותר איך הדברים יתנהלו ואיך נגיע (ואם בכלל) לעמוד הראשון בגוגל.

העמוד הראשון בגוגל אינו קורץ לכל אחד ויותר מכך אף מעיף את רובנו רק בגלל / בזכות פרמטרים כאלו ואחרים, אנחנו אמורים לדעת מה באמת אנחנו צריכים ויותר מזה מה הגולשים צריכים בשביל לדעת איך לקדם את התחום שלנו, קידום אתרים בגוגל זהו לא מעשה קונדס ובטח שלא עבודה בעיניים של מכונות שחושבות מהר וטוב יותר מכולנו. זה שגוגל לא תמיד אנושי לא אומר שאפשר לעשות שטויות, קידום אתרים לפעמים מגיע ממקומות לא בריאים ואתרים רבים מאבדים את פרנסתם רק בגלל כמה טעויות קטנות של מקדם אתרים שלאחר שבוע שואל בעזרת פורום קידום אתרים היכן נאבד האתר של הלקוח שלו.

ככל שנבין יותר מהו בעצם גוגל נבין יותר טוב מה צריך לדעת ולעשות בשביל להגיע לעמוד הראשון של גוגל. קידום אתרים לרוב זה עניין של אופטימיזציה נכונה וקבלת קישורים, כל מה שמעבר הינו הידע הכולל שאמור לכוון אותנו למקום הנכון ולא למקום בו נעשה טעויות וניגש גם אנחנו לאותו פורום קידום אתרים בשביל לדעת מה והיכן טעינו.

בכל פעם שמדברים על קידום אתרים בגוגל עולות אלפי מחשבות, אלפי דרכים והגרוע מכל זהו שלא כל אחד מסכים עם השני בתחום, מי באמת צודק ומי באמת עושה טעויות מכוונות מראש?

לקדם אתר זה לא רק כמה קישורים ולחכות שיהיה טוב יותר בתוצאות החיפוש, יש לזכור שמדובר באתרי אינטרנט אחרי הכל ולכל אתר אינטרנט ישנם המון פרמטרים שיכולים לעזור או בצד הרע שלו להכשיל את הקידום בגוגל.

קידום אתרים זה הרבה יותר מסתם מיקום בגוגל, זו פרנסה שגדלה והופכת לחזקה בעולם העסקים ובעולם התחום הספציפי, קידום אתרים בגוגל - להשאיר מתחרים מאחור ולקבל לקוחות חדשים בכל פעם מחדש.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 VPR

VPR בניית אתרים לעסקים בראייה של חברת קידום אתרים מקצועית!



 


מאמרים נוספים מאת VPR
 
גן אירועים – הקיץ מחכה לנו
31/01/13 | חתונות
מאז ומתמיד זוגות מתחתנים יודעים שבשביל לבחור מקום צריך לצאת ולהסתובב בין המקומות, לחפש אתרי אינטרנט עם סיורים וירטואלים כאלו ואחרים על מנת לקבל את הויז'ן הכולל של המקום..

הדברה – הרחקת יונים ושלל פתרונות לבית
אנחנו מאוד אוהבים את הבית הפרטי שלנו, מאוד אוהבים את השקט הנפשי אבל לא תמיד הוא נשאר ככה ולא בגללנו.

כל הפרטים על רכישת טבעות נישואין
22/07/12 | חתונות
אם גם אתה מצאת את בחירת ליבך ומעוניין כבר למסד את הקשר, קרוב לוודאי שאתה מחפש אחר טבעת נישואין. טבעת נישואין היא ללא כל ספק הסממן הגדול ביותר המעיד על הקשר בין בני הזוג..

חתונה - היום הגדול, התכנון המושלם
17/06/12 | חתונות
לתכנן כמעט אף אחד לא אוהב, אבל כאשר מדובר בתכנון חתונה קרובה בני הזוג קופצים לים ומקווים שהם שוחים לכיוון הנכון. אז כמו ברוב המקרים, אלו שמתחתנים הינם זוג טרי אשר לא ידע מעולם על הנושא של חתונה.

ייעוץ משכנתאות - חיסכון של עשרות אלפי שקלים
04/06/12 | משכנתא
מי מאיתנו שעומד בפני הבחירה החשובה והמשמעותית של הלוואת משכנתא שתלווה אותו החל מרכישת נכס (כמו בית למשפחתו) ודרך עשרים או שלושים השנים הבאות של חייו, בוודאי יגלה עניין בנאמר במאמר זה.

עולם שלם של גאדג'טים מחכה לנו
24/05/12 | גאדג'טים
אנחנו כל הזמן רואים בחדשות על איזה פיתוח חדש כזה או אחר אשר משנה את פני העולם לתמיד, אמרו שבין גדולי מוחות ואנשים גדולים..

חוק סיעוד לקשישים- הזכות לקבלת סיוע סיעודי מהמדינה
24/03/12 | גיל הזהב
בכל מדינה מתוקנת ברחבי העולם, מחויבת להיות חקיקה כלשהי, המעגנת את זכויותיהם של האוכלוסייה הקשישה בה. במדינת ישראל, קיים חוק סיעוד לקשישים,

מוצרי מזון- מפגש של תרבויות
הצורך במוצרי מזון הוא מזמן לא רק בסיסי וקיומי, כשכיום מתאפשר באמצעות צריכת מוצרי מזון ממקומות שונים ברחבי העולם, ללמוד רבות אודות תרבויות הקיימות בעולם, דרך מאכליהם השונים.

עולם של עיצוב גרפי
עולם העיצוב כולל בתוכו מספר מקצועות גדול, המושכים את התעניינותם של רבים, כישנה מגמה של התקדמות מתמדת, המביאה להתעניינותם של רבים בכל הקשור לעולם זה.

החרדה ואנחנו
אי אפשר שלא לשים לב איך בישראל יותר ויותר אנשים הולכים לטיפולים משפחתיים ואישיים, טיפול פסיכולוגי וייעוץ על מנת לצאת מהמצב החרדתי שרודף את ההמונים.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI