דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות לקראת מארש חתונה
לקראת מארש חתונה
הכותב 22/06/10 |  צפיות: 2407


אין דבר ששווה להשקיע בו כמו המקום שבו תיערך החתונה שלכם. טוב שיש לפעמים ארועים משמחים כדי לשבור לערב אחד את השגרה היומיומית העייפה. בדרך לחתונה? מזל טוב! אך רגע לפני שמתחילים לבייל מעטפות ולשלוח את ההזמנות חשוב להחליט מהו המקום שבו תערכו את האירוע. ההחלטה אינה פשוטה, שכן המקום שבו יתקיים הערב המיוחד שלכם יכול להרים או להפיל את האירוע, ונשאלת השאלה מה עדיף- גן אירועים או אולם?

לא משנה מה תאמרו, כמעט בכל מקרה גני אירועים פשוט יותר יפים מאולם- מוקפים בשדות רעננים, האוויר הצלול, הסביבה הכפרית היפהפייה נתנו את חלקם לפופולריות הגואה של גני האירועים למיניהם בעשור האחרון. כמעט בלתי אפשרי להתחרות בתחושה המיוחדת שגן אירועים מלא צמחייה נותן למוזמנים. כמו כן, עם המרחבים האדירים שהגן מספק לכם,אתם יכולים להביא כל מי שרק תרצו בלי לחשוש ממצב של צפיפות יתר.

אבל כמו כל דבר אחר בחיים אווירה קסומה עולה כסף, ולא מעט. עם זאת, לא כולם חווים את תחושת הכיסופים שעולה בלבבותיכם עם ניחוח הרפת במושב. בנוסף, חשוב להיות מודעים שמרבית הגנים פועלים ללא אישור מהרשויות מה שאומר שאתם בהחלט עלולים למצוא את עצמכם עם חמש מאות מוזמנים ובלי חופה, בגלל שהמקום נסגר על ידי הרשויות. יתרה מזאת, מרבית הגנים נמצאים ליד בתי מגורים אז לא כדאי לבנות על ריקודים עד אור הבוקר, מכיוון שהשכנים לא יהססו לבקש מכם להנמיך את הרעש כבר באחת עשרה בלילה.

אולמות אירועים אולי נשמעים כמו דרך מיושנת לחגוג, אבל לא חסרים אולמות ברמה גבוהה ביותר שיערכו לכם חתונה מהסרטים, עבור מחיר נמוך בהרבה מגן אירועים. בנוסף על כך, עקב העובדה שזהו מקום ממוזג וסגור, אולם אירועים מתאים לכל עונה, גם בערב שרבי או לחילופין, בערב חורפי וגשום שעלול להרוס את האירוע, את מצב הרוח של האורחים (ואת הפן של החותנת). אירוע באולם מבטיח שלא יסתננו למקום מיני מעופפים, מקום ממוזג ומאובזר ובמיקום שנותן לכם להמשיך ולהתרגש עד אור הבוקר.

אז אם מתאים לכם לקרוא עוד על נושא אולמות אירועים חזרו בעוד כמה ימים ובדקו במאמרים הבאים:

גן אירועים במרכז - גני אירועים במרכז - אולם אירועים במרכז.

עד הפעם הבאה!



צריכים המון אינפורמציה בתחום זה? בקרו באתר http://www.ganhavradim.co.il/, לטקסטים מעניינים ושימושיים.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI