דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות חתונה זולה עולה ביוקר
חתונה זולה עולה ביוקר
הכותב 23/06/10 |  צפיות: 2523

לפעמים אנחנו חושבים שעדיף לקנות הרבה שתיה, להביא המון אוכל ולעשות חתונה פשוטה בחצר, רק הזוג, הרב והאנשים הקרובים אלינו ביותר. מיואשים מחיפושים הגנים והאולמות? אולי אפשר לעשות את זה אחרת... מתחתנים? מחפשים מקום לחתונה או בת מצווה? מהם הדברים הכי חשובים שעליהם יש צורך לשאול לעומק ולאילו דברים מאוד חשוב להתייחס כאשר יהיה עליכם לבחור לוקיישן לחתונה שלכם?

בתחילה בקרו במקום כדי להתרשם ממראהו הכללי ומהפרטים הקטנים יותר – העיצוב, התאורה, הנוף ותחושת החופש שהמקום נותן. שימו לב שאתם בודקים, האם יש בו חללים פתוחים? האם המקום מספיק מאוורר? מה מידת הנקיון? את ההתרשמות עדיף לעשות כשבמקום יש אירוע כך שתוכלו לראות אותו בפעולה, אך חשוב לזכור שיש סיכוי שהחוגגים הנוכחיים שילמו בנוסף עבור מגוון שירותים שאינם כלולים בחבילה הבסיסית.

אל תשכחו לבקשו לראות רשיונות עסק ובררו שהגן או האולם אכן עומד בכל תקנות הבטיחות והאש, בכל הקשור למספר יציאות החירום, מטפים תקפים, גישה לצוותי חילוץ והצלה, וכמובן, שאין מפגעים מסוג חיווט גרוע, צנרת מקולקלת וכדומה.

חשוב לשאול על מה אתם משלמים. נשמע לכם זול? המקום עשוי לא להזכיר את השירותים הכי בסיסיים, עליהם משלמים בנוסף.

מקומות רבים מציעים חבילות ללקוחותיהם שכוללות שירות צילום, די גי ואפילו שירות של עיצוב אירועים. בחירה כזו עשויה לחסוך לכם המון כסף, אבל הקפידו לבדוק גם עם נותני שירות אחרים האם הדבר אכן משתלם והאם הצוות שווה.

מקומות הפועלים באזורי מגורים לעתים מגבילים את החוגגים בשעה שבה יש לסיים. חשוב שתבררו עד מתי אפשר להמשיך, בכדי שלא תצטרכו לסלק את המשפחה שלכם לבתיהם בשעה מוקדמת אם אתם לא מעוניינים.

צריכים למצוא אולם אירועים? לא יודעים איך למצוא אולמות אירועים? בחירת אולם או גן היא משימה מורכבת, אך בהתחשב בעובדה שקרוב לוודאי שזה עיקר הסכום שתוציאו, זוהי הסיבה שבגללה חשוב לברר שאתם מקבלים את השירות הראוי ואת כל הדברים שביקשתם ועליהם. אתם משלמים שימו לב לפרטים הקטנים ובררו כל דבר, כי להיות קצת נודניקים תמיד עדיף על פני כל מיני גילויים מאוחרים מדי שמביאים לאכזבה.

לקריאה נוספת בנושא גן אירועים, בואו לאתר http://www.achuzat-gan.co.il/ ותשרדו את תכנון האירוע שלכם בלי כל בעיה.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 הכותב

כתיבת תוכן שיווקי איכותי וקולע, לכל מטרה.
ניתן להתרשם מדוגמאות בקישורים הבאים:

רפואה אסתטית
צילום אירועים
עיסוי טנטרי

אופניים חשמליות
כיסוי ניילון למושבים



 


מאמרים נוספים מאת הכותב
 
שירותי דפוס מקוונים - הכל בקליק
מי לא הצטרך בעבר שירותי דפוס, בין אם כצרכנים פרטיים ובין אם לעניינים עסקיים. ועל אף שכתבו שוב ושוב שענף הפרינט לא יתקיים בעתיד, מתגלה כי ככל שעובר הזמן אנו נעזרים בשירות זה מעט יותר מפעם

אימון לזוגיות טובה
כל כך הרבה סיבות יכולות לגרום בקעים ביחסים הזוגיים, החל בבעיות בתפקוד המיני ועד משברים נפשיים או אף אלימות. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד.

אולמות לאירועים ענקיים
בשלבי חיפוש של גן אירועים או אולם? על איזה דברים קיים צורך לברר ולאילו עניינים הכרחי להתייחס בכובד ראש כשתבחרו מיקום לאירוע הגדול שלכם?

גן אירועים לחתונתכם
אנחנו תמיד חולמים שכאשר נתכנן את האירוע שלנו, בין אם מדובר בחתונה או בברית, בבר מצווה או בת מצווה, הכל יעבור חלק וכולם יהנו. ואחד הדברים שקובעים בדיוק את זה הוא בחירת המקום הנכון לערוך בו את האירוע שלנו.

קייטרינג בשרי - הבחירה הטבעית
ישראלים אוהבים לאכול טוב, במיוחד כאשר מדובר באירועים מיוחדים. לאילו דברים חשוב לשים לב כאשר מחפשים שירותי קייטרינג לאירוע גדול?

שירות מקררים - מי צריך את זה?!
כל אחד יכול להרוויח מהיכרות טובה עם המקרר הביתי - בואו אתם להתוודע למכשיר הזה שנמצא בכל בית במאמר הבא.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

צילום אירועים - שאלות ותשובות
28/06/10 | חתונות
יש כל כך הרבה דברים שצריך לסדר בנוגע לחתונה! אחד מהם הוא מציאת סטודיו צילום.

עיצוב אולמות וגני אירועים
במהלך השנים האחרונות עולם החתונות בישראל התפתח באופן כזה שניתן להציע לכל אחד אירוע שקולע בדיוק לטעמו. זה אומר שאתם יכולים לבחור אפילו את סט הצלחות ואת סידורי הפרחים באירוע שלכם!

קייטרינג = גיוון וטעם
27/06/10 | חתונות
אילו המלצות נוכל לתת לכם בנושא קיטרינג לאירועים?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI